keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Apua, yo-kokeiden...

...tulokset on kuulemma tulleet, mutten vielä oo uskaltanu käydä tiedustelemassa, miten kävi. .-x Jotenkin vaan tuntuu, et oli parempi vaan, etten ois kirjottanu koko terveystitetoa, tyhmä aine... Noo, ei vielä saa tuomita, vasta sitten, jos en päässyt läpi. .-D Ois kyllä kökköä, jos ei pääsis läpi, luin sentään aika paljon ja kaikkea. .-P Ja ei nyt välttis tarvisi angstata tätä asiaa, kun en vielä tiedä tuloksia. .-D Miksei ne tulokset vois tulla wilmaan, en uskalla mennä kysymään. .-< Noo, katotaan, jos mä vielä "rohkistun" tässä.. .-D

No mut muuten oon aika hilpeällä mielellä, enää yksi tunti ja sit koulu loppuu. .-) Ja sit on edessä neljän päivän viikonloppu, jeees. .-D Tosin se pitää varmaan aika pitkälti käyttää koeviikkoon valmistautumisessa + mun pitäisi myös saada se ussan juttu valmiiksi.. Olin eilen aika aikaansaava, nyt on 2/4 tehtynä, haa. .-D Tänään meinasin sit saada tilanteen 3/4, ja loput hajautan sit jotenkin viikonlopulle muuten. .-) Matikkaa lähinnä pitää viikonloppuna lukea, kun viikonpäästä on koe, mut sit muut kokeet on vasta kahden viikon päästä. .-D Huh, löysin koeviikko ikinä!

Wäwä, en mä tiedä, pitäiskö vaan mennä kysymään niitä koetuloksia... Joskushan se ois hyvä nimittäin hoitaa... Ehkä joo menen, kun ei vielä edes jännitä niin paljoa. .-D Hui... !!! Pääsin läpi !!! .-D Jos siis tulkitsin oikein sitä lappusta, jonka tuolta kansliasta sain. .-D C tuli, ja nyt kun tuolta googlettelin vähän, että mitä se tarkoittaa (joo, ois varmaan hyvä nääkin tietää..) niin numerona se vastaisi vähän niin kuin seiskaa. .-D Noi kirjaimet menee parhaimmasta huonoimpaan siis L, E, M, C, B, A ja I, et ei ees tullu kovin huonoa tulosta. .-D Oij, oon kyllä positiivisesti yllättynyt tuloksesta. .-) Wää, mä alan kohta itkeä. .-D Nyt sain puhtia ruotsin lukemiseen, koska lukemalla sitä oppii, ja vaikkei taidot olisi maailman parhaat, on aina mahdollisuus kehittyä. .-) Että hyvin tässä loppujen lopuksi siis kävi. .-) Sit vaan oottelen tunnin loppumista, että pääsen Fikullekin hehkuttamaan. .-D

_________________________________________________
Hihii, koulu olis nyt ohi tältä päivältä. .-) Että tässä nyt sit vaan hengailen koneella sen tunnin.. No ei, täytyy tuota ussan työtä jatkaa, ettei jää kaikki viikonlopulle. .-P Suuri osahan siitä jää kumminkin, mut ees jotain kun ehtis nyt tekemään. .-D Oon kyllä nyt sen verran hilpeellä mielellä, ettei ees hirveesti haittaa. .-) Kumma oikeesti, miten yksi hyvä uutinen voi tälleen piristää. .-)

lksjdn, oon nyt jonkin aikaa tota työtä tehnyt, aika hitaasti edistyy, mutta edistyypä kuitenkin. .-D Ja onpahan sitten viikonlopulle askaretta matikan lisäksi.. Mut ei mulla kai enää ole tässä muuta, oon ihmeen tiiviisti oppinut kertomaan kuulumiseni. .-D Että voin tän julkaista tästä pois alta. .-) Ihanaa viikonloppua kaikille, lösöilkää ja tehkää kaikkea muuta mukavaa, jos kiireet sen sallivat. .-D


Kysymys lukijoille:
Onko sullakin tän viikon perjantai vapaa?
Vaihtoehto 1: Juu <3
Vaihtoehto 2: Ei

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Onnea läpi pääsystä! :-D Joo ja on meilläkin vapaata nyt perjantai(onpa yllättävää...) (:

Kasa kirjoitti...

Kiitos. .-) Hahaa, onnea sulle perjantaivapaasta! .-D