perjantai 11. toukokuuta 2012

Höhlä, ei...

...ne kaijuttimet sit olleetkaan yhteensopivat mun ämpän kanssa. .-( Onneksi huomasin asian ennen ostoa enkä sen jälkeen. .-D Että tästä kesästä tulee sittenkin laiska minun osalta, en ilman musiikkia jaksa lähteä ulos kävelemään... Ihmeekseni ei edes hirveesti harmita, etten saanutkaan kaijuttimia. .-D Että ilmeisesti ei mitään suurempaa vahinkoa sattunut. .-D

Hohohoo, tänään on perjantai, iihanaa. .-) <3 Viikonloput on parasta aikaa. .-) Tosin tästä viikonlopusta saattaa tulla kurja, kun on noita koulujuttuja niin paljon, että ei varmaan ehditä oikein simssiä pelaamaan. .-( Fikulla niitä lähinnä on, ei mulla oo muuta kuin se ussan-juttu, mut voishan sen hoitaa pois alta tuossa viikonlopun aikana, jos Fikunkin on tehtävä koulujuttuja.. Mut sit piristystä tuo lauantai-illalle varattu ohjelmäpläjäys. .-D Amazing Rice, Selviytyjät, Muumit & Hawaii 5-0. <3

Hawaii 5-0
Selviytyjät

Ärsyttää, kun en voi hirveesti googlailla noista kilpailu-ohjelmista kuvia, etten spoilaannu voittajasta. .-P Vitsi olin muuten riemuissani, kun viime viikolla Amazing Racessa cowboyt ei tippuneet. .-D <3 Mun lempipari. .-) Aika jännää, kun muutamalla viime kaudella Amazing Racessa mun suosikkipari on voittanut. .--D Viime kaudella mulla ei muistaakseni ollut lemppareita, mut kahdella sitä edellisellä voittivat Tammy ja Victor sekää Nick ja Star. .-D Voi niitä aikoja, ikävä noita vanhoja pareja. .,,-<



Hei, mä ihastuin just tähän biisiin. .-3 Taas toi soittolista tunkee noita Euroviisulauluja mulle kuunneltavaks. .-D Jos teitä muuten kiinnostaa mun ja Fikun ensireaktiot noista Euroviisubiiseistä, niin voitte Tuulin blogista käydä katsomassa kommenttini. .-) Ja siis se on toi simssiliini. .-D Oottelen jo kovasti Euroviisuja, harmi, että ne ei tuu vielä piiitkään aikaan. .-P

No voi ei, miksi kello on jo noin paljon?? .-P Mun pitäisi varmaan sitä ussanjuttua eteenpäin taas tehdä, olen saanut vajaat puoli sivua tekstiä, 3½ jäljellä... Mutta ryhdyn nyt sit taas hommiin. .-) Moimoi, en nyt kerkeä kysymystä keksimään, tuli vähän kiire, kiitos opon...

Ei kommentteja: