tiistai 8. toukokuuta 2012

Pohdiskelen tässä...

... niinkin mielenkiintoista kysymystä, että minkä kirjainnäppäimen poistaisi tietokoneen näppäimistöstä, jos olisi pakko yksi poistaa. .-D Mitähän kirjainta ei usein tarvii.. Hitsi, jos olisi omalla koneella, niin siitä näkisi, mitkä on kuluneimmat näppäimet. .-D Tältä koulun koneelta poistaisin nyt varmaan f-näppäimen, koska siinä on joku saasta. .-D Toisaalta sit en vois puhua Fikusta enää. .-D

Äsken muuten huomasin tunnisteita katsellessani, että koulu ei enää yksin johda, vaan se on tasoissa musiikin kanssa. .-D Jee, elämäni ei siis enää ole pelkkää koulua. ,-D Mistäköhän se johtuu, jotenkin tuntuu, että olen jostain syystä unohtanut laittaa viime aikoina koulun tunnisteisiini.. No, ei se haittaa. .-D No mut tästä lähtien yritän pitää ton musiikin johtavana tunnisteena, ettei kaikki koko elämä vaikuttaisi pelkältä koululta. .-D Vähän vaikeetahan voi olla, kun koulussa pääosin postailen... No mutta, musiikkia vuorossa:


Tota biisiä kuuntelen nyt. .-) Vitsi mua ärsyttää yp:n tunnit, ne on niin tylsiä ja kuluu hirmu hitaasti. .-/ Ja viime aikoina on tosi usein käyty tehtäviä läpi silleen järjestyksessä, et kaikkien on pakko sanoa, ja en pidä siitä. .-/ Ja erityisesti potuttaa viikon päästä oleva yp:n osakoe, johon en ole vielä yhtään lukenut, tulee sit vissiin ens viikonlopulle siitä vaivaa. .-/ Mut toisaalta parempi, kun koe on jaettu useampaan osaan, et ei sit tarvii kaikkea putkeen lukea. .-)

Aw, ihastuin eilen robbarissa käydessäni sellasiin minikaijuttimiin, jotka saa esim. ämppään kytkettyä. .-D Oon jo kauhan haaveillut kaijuttimia ämpälle. .-3 En viittiny pyytä isiä ostamaan, mut joku kerta otan omaa rahaa, ni sitte voi ostaa. .-D Ei ees maksa kuin 20e, en sit tosin tiedä, onko ne kuinka laadukkaat. .-D Tai kun kerran näin jonkun 60e ämpän kaijuttimet, niin luulin kaikkien kaijuttimen olevan kallita, ni toi halvahko hinta yllätti. .-D Aah, sit ois just kivaa lähtee kesälläkin ulos kävelemään, kun voi kaijuttimen kanssa musaa kuunnella. .-> Tai kun mä ja Fiku yhessä mennään, ni on vähän kökköä, jos molemmat kuuntelee vaan kuulokkeilla ämppää. .-D Yleensä ollaan musiikkia saatu mun kännykkään äänittämistä biiseistä, mut niitä on aika vähän ja laatu on aika huono. .-D Et noita kaijuttimia nyt himoitsen, hii. .-3 Mietittiin muuten myös Fikun kanssa, oisko niihin hajonneisiin joululahaja kaijuttimiin olemassa takuuta, pitää varmaan isiltä kysyä. .-)

Jaahas, mistähän sitten puhuisi.. En tiiä johtuuko hormoneista vai mikä on, kun nyt oon pari viimestä päivää ollut jotenkin äreänä ja mielialat on vaihdelleet, ja eilenkin rupesin itkemään, kun en osannut tehdä matikan läksyjä. .-D Ja kun en niitä osannut tehdä, menin sit taas koko päiväksi vaan pelaamaan... .-D Alotin Tinttipelissä kolmatta kertaa sen elokuvan seikkailu -osion, kun mulla on vielä muutama sinne radoille piilotetuista rapu-merkeistä löytämättä. Alkaa jo pikkuisen tympiä, kun siinä pelissä ei enää ole mitään jännää, kun on muistaa ulkoa ne tehtävät. .-D Pieni tauko voisi auttaa, kun unohtaisi niitä juttuja, mut en jaksa pitää mitään taukoja. .-D

Toi laivanuppoomis-kohta on mun lemppari. .-D

Lol, täällä koululla on jotain vierailioita, ja ne ottaa musta kuvia. x-D Ihan kuin muka olisin tämän koulun joku nähtävyys... .-P Oon muuten miettinyt sellaista tosi tyhmää ideaa näyttää naamani joillekin nettitutuilleni. .---D Et ottais kännykällä kuvia itestään, sit postittais puhelimen muistikortin jollekin, se voisi laittaa kortin puhelimeensa ja nähdä mut. .-D Jep, olisi paaaaljon helpompaa ostaa vaikka joku halppiskamera, mutta jotenkin en saa sitäkään aikaiseksi... Ja toisaalta olen tyytyväinen siitä, ettei mun naama ole levinnyt nettiin. ,-) Tietääkseni. .-o Huh, en onnekseni bongannut nimelläni netistä mitään epäilyttävää. .-D Mut nyt minä taidan mennä syömään. .->

____________________________________________
Täällä olen taas. .-) Äsken oli matikkaa, ja oli kivaa, kun taas vaihteeksi osasin jotain. .-3 Onkin jo aika alkaa oppia, koeviikko alkaa kahden viikon päästä. .-x Mut sen kun vaan sinnittelee, ni sit alkaa kesäloma. .-) Eikä mulla sitä paitsi oo silleen enää oikeen mitään hirveyksiä tiedossa kait. .-) Toisin kuin Fikulla, sillä tuntuu olevan ihan hirveästi kaikkea, et mulle tulee paha mieli sen puolesta. .-( Välillä tää mun.. tapa samaistua muiden huoliin on ärsyttävä. .-P

Tänään oli muuten namia ruokaa, sellasta kanahommelia. .-) Ärsytti vaan, kun ne vierailijat tuli siihen samaan aikaa syömään, ni oli vähän ruuhkaa.. Ja siinä kohtaa meni kyllä totaalisesti hermot, kun oltiin Fikun kanssa ikuisuus jonotettu, ni sit rehtori tulee siihen mukanaan kauhea läjä lisää niitä vierailijoita ja päätti, että jono menee siitä kohtaa poikki, ja ne kaikki tuli siihen mun ja Fikun eteen. >.-o En sit tiiä, näyttikö mun ilme jotenkin älyloukkaantuneelta vai mitä, kun yllättäen yksi niistä vierailijoista antoi meidän mennä niiden ohi. .-D Ja sit se rehtori kuitenkin luuli meidän etuilleen, mut mä ymmärsin sen vierailijan eleistä (ne ei siis puhunu suomea) että saa mennä ohi. Ja onneksi päästiin ohi, muuten oisin myöhästynyt tunnilta. .-D

Mut mä meinasin nyt hyödyntää vapaatuntia ja tehdä vähän kouluhommia. .-P Huomiselle olis parista aineesta läksyä, mut sit lisäksi pitäis tehdä ussassa sellanen korvaava työ, kun en lähde yhelle retkelle. Ni sitä voisi vähän vaikka aloitella. .-D Sen palautukseen on kyl vielä aikaa, mut sen parempi, mitä aiemmin saan sen tehdyksi. .-) Et et.. perjaatteessahan mä voisin julkasta tän postauksen jo nyt, ei vissiin enempää kerrottavaa tällä hetkellä olekaan. .-D Eli huomiseen! .-)

Kysymys lukijoille:
Lähetkö lenkille mieluummin musiikin kanssa vai ilman?
Vaihtoehto 1: Kanssa
Vaihtoehto 2: Ilman / en lenkkeile

Ei kommentteja: