tiistai 15. toukokuuta 2012

Jes, yp:n...

...osakoe on nyt ohi. .-) Koetta tehdessä oli koko ajan sellanen olo, etten osaa mitään ja menee huonosti, mut nyt sitä jälkeenpäin tuntuu, että kyllä siitä jokunen piste ainakin tulee. .-D Kävi aika hyvä säkä, kun eilen tohon kokeeseen lukiessamme mä ja Fiku pidettiin EU-hommista sellaista väittelyä, et toinen puolusti ja toinen vastusti juttuja, ni sit tossa kokeessa oli siihen liittyvä koekysymys. .----D Et vaikka siinä meidän väittelyssä ei ollut mitään intoa, ni sit kummiskin jokunen juttu jäi sen avulla mieleen. .-D Nyt taas taakka keveni ihanasti, kun on tuo koe ohi. .-)

Ja viikonpäästä onkin sit vuorossa se varsinainen koeviikko. .-x Ärsyttää, kun mulla on matikan koe ekana, pitää sit viikonloppuna sitä varten lukea. .-/ Oon ollut aika pihalla tän jakson ajan matikassa, äskenkään matikan läksyistä ei tullut oikein mitään, kun niitä yritin laskea.. Sit mä myöskin mietin, miten ihmeessä saan kulutettua ens viikon, kun mulla on niin monta vapaapäivää. .-D Ainakin joskus ehtisi varmaan kokeeseen luvun ohessa käväistä blogiinkin kirjoittelemassa silloin, hee. .-D Mut sit toisaalta se tuntuu väärältä. .-x Njääh, kattoo nyt, miten käy. .-D


Oon saanu kuunnella tätä biisiä parin viime päivän aikana jotenkin paljon. .-D Mun ämppä lellii sitä ja soittaa usein, ja äsken se tuli tuossa tubesekoituksessakin kuunneltavaksi. .-D Ei se tietenkään haittaa, ihana biisihän tuo, yksi tän hetken lemppareista. .-3 Wäwäwää, Eric Saade on liian komea. x-3 Mun ämppä oli muuten eilen tyhmä, se oli menny itellään päälle repussa ja juuri vaihtamani patteri oli sit tyhjentynyt. >.-/ Suututti, miksi ämpät menee itsestään päälle? .-P Ja sillä mun ja Fikun eilisellä reppusodalla ei varmaan ollut mitään tekemistä asian kanssa... .-D

Huh, tää kouluviikko onkin nyt sitten jo puolessa välissä! Hihii, oispa jo huominen... Kolmen päivän kouluviikot on parhaita. .-) Sit just hyvin tulee toi helatorstai, kun keskiviikkona tulee yömyöhään se Diili, ni kerrankin saa seuraavana aamuna nukkua sen katsomisen jälkeen. .-D Eihän toi yhteen asti valvominen ongelmia yleensä tuota, mut ois se kuitenkin kivaa mennä ajoissa nukkumaan kouluviikolla. .-D Tai ajoissa ja ajoissa, miten sen nyt ottaa... Menee se nukkumaanmeno muutenkin aika herkästi yli puolen yön. .-D

Oon kyllä ollut ihmeen väsynyt parina viimeisenä päivänä, sunnuntaina mua alkoi väsyttää jo puoli yhdeltä mikä on aikaista, koska yleensä viikonlopun unirytmin takia menee jonnekin kahteen, ennen kuin saa unta. .-o Sit vaikka olin nukkunut aika paljon, ni olin eilen klo kuudesta eteenpäin tosi väsynyt koko loppu illan. .-o Että tuli taas vähän aikasemmin mentyä nukkumaan silloinkin, eli mä oon tällä viikolla nukkunut ihan ennätyspaljon. .-D Saa nähdä, jatkuuko väsymys vielä tänäänkin..

Thih, mä ja Fiku ollaan aika ahkerasti viime päivinä pelattu mariopelejä. .-D Joku hetkellinen innostus taas iskenyt.. .-D Sit minä varsinkin yksinäni pelaan paljon, kun Fiku ahkerana tekee koulujuttuja välillä, mut mulla menee helposti pelitauot pidemmiksi kuin opiskelu. .-D Eilen pelailtiin MP8:n King Boo -lautsikkaa. .-)


Hihi, noi pinkit Boot on ihania. .-3

_________________________________
Ihii, kattelin jotain random-Allun keikkavideota, jossa Allu puhui jotain ruotsia (ehkä). En paljon mitään ymmärtänyt, mut katselu oli sitäkin kivempaa. .-3 Tietenkin. .-D


Mutta niin, mulla on nyt sit iloisesti koulut ohi tältä päivältä. .-) Meillä oli matikassa sijainen, ja oli kivaa, kun tajusin ihan hyvin niitä laskuja ja ei tullut edes läksyä. .-D Että mulla ei siis ole huomiselle muuta läksyä kuin ussan lukuläksy. .-) Auh, mun jalat kipeytyy, oon koko päivän ollut seisomakoneilla. .-D Kun istumakoneelle mennessä on aina tullut jokin este, ensin kone ei antanut mun kirjautua ja silloin nyt kun tulin koneelle, varattiin just kaikki istumakoneet, joten oli tyydyttävä siihen mitä jäi. .-D Mut tää on onneksi mun ihana luottokone. .-3 Ja tietokoneisiin voi kiintyä.. <3

Mut hei, mä oon lauantaista asti halunnut tehdä Selviytyjien kilpailijoista top 3 -listan. .-D Eli jos nyt olisi tilaisuus siihen, ihhiii. ,-> Tällä nyt menevällä kaudella mukana on siis ennenkin Selviytyjissä olleita kilpailijoita, joten teen tämän listan aiemman kokemukseni perusteella. .-) 

1.
Stephenie

Stephenie oli Selvityjissä aiemmin minun "feministisellä ajallani", jolloin kannustin aina naisia voittoon kaikissa kilpailuissa ja muutenkin jostain syystä inhosin miehiä. .-D Tuohon aikaan kaikki fanituksen kohteeni olivat muutenkin naisia, aika jännää, että nyt on täysin toisin päin. .-o No mutta niin, erityisesti mieleeni on Stephenistä jäänyt se, kun hän jäi yksin saarelle muun heimon jäsenten tiputtua.

2.

Rob 

Rob on jäänyt mieleen lähinnä suuren näkyvyytensä takia: Selviytyjien lisäksi hän on kisannut pari kertaa myös Amazing Racessa. .-D Selvityjiin liittyvä muisto Robista on se, kun hän kosi finaalijaksossa Amberia (olihan se Amber? .-D). .-) En sitten muuten tiedä, joku tässä huijarissa vaan kiehtoo. .-D

 3.
JT

 JT pääsi listalle suurelta osin Fikun takia, sillä hän kannattaa JT:tä, ja jotenkin se minuunkin tarttunut. .-D Mm, ei kai minulla ole oikein muita perusteluja. .-o Hyvännäköisyys on toki plussaa. ,->

Tuommoinen lista. .-) Ensi viikolla suunnittelin tekeväni listan Amazing Racen kärkikolmista. .-D Puhhuh, menipä tämäkin vapaatunti täysin laiskotellessa, hupsista... Huomenna täytyy vähän kyllä yrittää sitä ussan juttua väsätä, ettei kaikki jää viikonlopulle. .-P  Mutta nyt sitten täytyykin jo lopetella tältä päivältä, enköhän minä taas huomenna tänne tule. .-D


 

Kysymys lukijoille:
Sinun Selvityjän kisaajat top 3 -listasi?
Vaihtoehto 1: Kerron kommentissani!
Vaihtoehto 2: En seuraa kyseistä ohjelmaa.

Ei kommentteja: