perjantai 4. toukokuuta 2012

Huomenta päivää...

...taas. .-D Perjantai on sitten mahtava päivä, kun mulla on vaan yksi tunti koulua. .---D <3 Siksi varauduinkin ja otin mukaan ussan kirjan, jos loppuu tekeminen vapaatuntimäärän paljouden vuoksi. .-P Oisin niin mieluummin kotona kuin täällä näinä vapaatunteina. Pitäis varmaan hommata se ajokortti, ni saisin mennä ja tulla milloin huvittaa. .-D Mut en jotenkin jaksa eikä kiinnosta ja en varmaan edes pysy tiellä auton kanssa ja... No joo. .-D Nukuin viime yönä jotenkin huonosti, ja jostain syystä heräsin tunnin aikasemmin kuin olis tarvinnu. .-o Mulla ei yleensä ole nukkumisen kanssa ongelmia, eilen päiväunetkin venyi taas kahteen tuntiin, koska kännykkäni ei herättänyt, vaikka laitoin herätyskelloon käskyn. >.-P Ehkä yönen unettomuus johtuikin sitten noista ylipitkistä päiväunista. .-D

No mu, tänään aamulla autossa pohdiskelin vähän asioita tätä biisiä kuunnellesani:

I think we'll never change
...
Forget about you
...
Are better often left alone
...
But its the same old situation
...
Leave it unspoken
...
I'd rather be lonely
(Kopsasin täältä)

Hitsi, nyt kun katoin netistä noi sanat, ni tajusin, miten väärin oon aina kuullu ne. .-D No mut, siinä oli joitakin otteita tuosta biisistä, jotka liittyy pohdintoihini. Aloin miettiä, että oon melkein aina jäänyt muun porukan ulkopuolelle. Päiväkodissa se taisi alkaa, kun jäin muiden leikkien ulkopuolelle. Silloin se ei haitannut, koska mieluummin leikinkin yksin, mutta välillä kyllä ärsytti, kun jotkut lupasi olla kanssani, ja eivät sitten olleetkaan. Ala-asteella kuuluin ihmeen hyvin luokkalaisteni "juorupiireihin", mutta huomasin kyllä välillä, miten minua ei oikeasti haluttu niihin mukaan. Sit ihan yleisesti, kun mulla on ollut kavereita, on käynyt niin, että kaverini ovat ystävystyneet keskenään, ja minä sitten olen jäänyt ulkopuolelle. Sit vaan olen alistunut siihen, enkä ole yrittänyt korjata tilannetta, ja olen vaan itsekseni kateellinen toisille. Sitten yliksellä hengasin seiskalla yhdessä neljän luokkalaiseni kanssa, ja ah, aina, kun piti jakautua pareihin liikkatunnilla tai missä vaan, niin jostain syystä mut jätettiin useimmin yksin. Tai en tiedä, tuntuiko se vaan siltä. Noo, tuosta viisastuneena tajusin, että pitää olla vaan yksi hyvä kaveri, jonka kanssa voi aina olla. Se sitten huononsi välini muihin kavereihin, joita ei nyt enää ole. Ja sitten jäinkin yksin, kun kaveri meni eri jatko-opiskelupaikkaan yläasteen jälkeen... Mutta kaikkeen tottuu kai, ja koen olevani onnellinen, vaikken paljon kavereita omistakaan. Lähinnä Fiku ja pari nettituttua ovat sosiaalinen tukiverkkoni. .-)

Aika karua, että olen melkein koko elämäni ajan ollut syjitty, ja vasta nyt tajusin sen. .-o Niin sitä vaan mukautuu tilanteisiin, ja vasta jälkeenpäin miettii.. Ja sitten voisi pohdiskella jotain mukavampaa vaikka välillä.. Tiedättekö, välillä synkistely ja oman elämän dramatisoiminen on kivaakin. .-D Ja oho, kohtahan on ruokailu, jee, oispa jotain hyvää ruokaa. .-3 Syöminen on kivaa. .-D Syön usein, vaikka ei olisi edes nälkä. .-D Ja ihmeekseni se ei näy minussa ulkoisesti. .-o En harrasta liikuntaa ja syön paljon, mutten lihoa. .-D Ellei lasketa mahaplumppiani, mut se on aika helppo kätkeä paidan alle. ,-D Sormetkin on kyllä läskistyny, tajusin tuossa joku päivä, ettei vanha luokkasormus enää mahdu sormeeni. .-< Noo, mitäpä minä sitä sormusta käyttämään, ylisluokkani oli aika tyhmä. .-P Ysin luokkapaitaa tykkään kyllä edelleen käyttää. .-3 Mut mä alan tästä mennä syömään nyt Fikun kanssa. .-D

____________________________________________
Matikan tunneilla on tyhmää se, etten koskaan ehdi laskea niitä laskuja loppuun, ennen kuin aletaan tarkistamaan. .-P Ja eihän siitä sit oo paljoakaan apua, jos vaan kopsaa suoraan ne vastaukset... Kun mä tarvisin enemmän aikaa oivaltamiseen, ja usein mun täytyy laskea joku yksinkertainenki lasku laskimella, kun joka laskee sen muutamassa sekunnissa päässään. .-P Ja sit kun se ope vielä kiertelee siellä luokassa, ni sit varmaan luulee, etten osaa, kun olen vasta ekassa tehtävässä ja muut jo tosi kaukana.. No mut sit kotona voin rahassa laskeskella niitä tehtäviä omaan tahtiin, hah. .-D

Hii, musta on tosi kivaa, kun joku alkaa fanittaa jotain biisiä, jonka mä olen linkannu tai silleen. .-D Mut sit toisaalta tuun mustasukkaseks siitä, kun joku muukin fanittaa "mun" biisiä. .-P Mut enemmän se mukavaa on. .-) Aattelin mennä kavereita.netiin tekemään biisiaiheisen gallupin. .-) Ja sit oon myös ajatellut tekeväni sellaisen biisiaiheisen "kiertohommelin", et siis se haastettais jollekin eteenpäin, ja sit haastettu tekee sen ja laittaa taas eteenpäin jne. .-D Oon jo alustavasti miettiny kysymyksiä, mut kattoo nyt, saanko koskaan valmiiksi sitä. .-D Hei apua, rätiseekö mun kuulokkeet vai toi biisi. .-o Kamalaa, toivottavasti ei kuulokkeet, en haluu taas hajottaa niitä. .-/ Oon kova rikkomaan kuulokkeita. .-D

Oho, jumituin vastailemaan k-netin gallupeihin enkä sit lopulta tehnykään sitä gallupia, mikä piti. .-D Noo, iha sama... kello onkin jo noin paljon, kamala, miten aika rientää! Seuraavaksi ohjelmassa vuorossa kotiin meno ja läksyjen teko... .-P Mut onneks viikonloppu alkaa. .-3 Sit onkin enää ens viikko koulua, ja sit alkaaki jo koeviikko. .-o Jaiks, tää jakso on menny hirmu nopsaan, kesähän tulee kohta. .-3 Mut mä alan tässä lopetella, heippa ja hyvää viikonloppua. <3


Kysymys lukijoille:
Oliks hyvä toi AJ:n biisi. .-3
Vaihtoehto 1: Juu .-)
Vaihtoehto 2: Ei/en kuunnelllu

Ei kommentteja: