torstai 15. maaliskuuta 2012

Today I...

...don't feel like doing anything. I just wanna lay in my bed... Joo, makaisin mieluusti sängyssä, mutta vähän vaikea, kun olen koulussa. .-D Mut tuolla otteella yritän viestittää, että tänään meinasin laiskotella vapaatunnit! Tunnelmaan päästään toivon mukaan tämän biisin avulla, josta tuon alkutekstinkin nappasin. ,-)


Siitä onkin pitkä aika, kun viimeksi käytin vapaatunnin koneella, kun viime viikolla luin sitä terveystietoa, mut nyt kun se yo-koe on ohi, ehtii viikoksi hengähtää, sit onkin taas jo koeviikko.... Mut juu, eilen hätäisiä tunnelmia ehdin blogiin kirjoitella juuri ennen kokeen alkua. .-D Ei siellä kokeessa sit oikein mitään hirveetä ollut, kun sain rauhotettua itteni. .-D Vaikeinta oli nimikoidun paikan löytäminen, tähyilin hirveen pitkään, että missä mun paikka on, ja sit lopulta se löytyi ihan eturivistä. x-D Jostain asioista sain pidempiä esseitä, mut harmiksi mun perusesseemitaksi tuli sellanen kaksi sivua, eli en kovin paljoa saanut itestäni irti.. .-P Mut ei nyt vielä vaivuta epätoivoon, sen näkee sitten myöhemmin, mitä sain. .-P Ja kun toi ei se ollut mun pakollinen koe, niin ei oo merkitystä, pääsenkö läpi, mut musta olis ihan kiva päästä läpi, koska luin aika paljon ja kun toi koe maksoikin, niin aika intoa olla pääsemättä läpi. .-P Mut kun ees huonolla numerolla pääsisi läpi. .-D Aika meinasi loppua kokeessa kesken, kun mulla meni niiden esseiden suunnitteluun suunnilleen puolet ajasta, ja sit toinen puolikas aikaa kirjottaa vastaukset... Vika essee jäi vähän vajaaksi, mut toivottavasti se ei haittaa. .-D Kyllä se kuusi tuntia voi kulua nopsaan, jos on koko ajan tekemistä.. En ees ehtinyt syödä eväitä, kun kirjoitin koko ajan. .-D Ja arvatkaa, oliko käsi kipeä sen jälkeen... Onneksi se on nyt toipunut. .-) Oon ylpeä myös mahastani, se oli ihan hiljaa koko kokeen ajan eikä nolannut mua ääntelyillään. <3 Mutta se siitä, nyt yritän olla ajattelematta koetta, se menee sit miten menee, enkä enää voi tehdä mitään. .-D

Koulu ei kyllä tue tätä mun laiskottelu-ideaani, hirrrveesti tehtävää olisi... Muistin tänään, et ensi viikolla on englannin tiivistelmän palautuspäivä, eli se pitäis varmaankin tehdä... Sit opokin jaksaa taas valittaa niistä opo-lomakkeista, mitkä piti olla tehtynä jo viime vuoden puolella, mut enpä oo niitäkään vielä valmiiksi saanut... .-D Eli ne olis hommailtavA loppuun, mut.. Äh. Oon muutenkin tehnyt ne tosi hutasesti. x-P No mutta mä meinasin joka tapauksessa bilettää nyt koneella, muut hommat saa jäädä myöhemmäksi, mä tarvitsen laiskottelua välillä. .--D Ja muutenkin pitää ottaa rauhallisesti, että jaksaisi sit koeviikolla keskittyä kokeisiin lukemiseen.. Hah, mulla on ens tunnilla hissaa, enkä oo tehnyt niitä läksyjä kokonaan... .-D Enkustakaan en tiedä mitään, kun olin eilen siellä yo-kokeessa, et kuitenkin joku sanakoe tai jotain muuta ihanaa, ja mä en voi lukea, kun en tiedä. .-D Tai voin, mut en jaksa.... Ei sillä lukemisella ees paljoa vaikutusta ole, sain 6 pistettä kun en lukenut, 12 kun luin. .-D Ja muutenkaan en jaksa välittää tosta enkusta, menkööt miten menee. Matikkaakin pitäisi vähän katsella, olin tänään ihan pihalla niiden tehtävien kanssa tunnilla. .--D Sit se ope vielä uhkasi tehdä jonkun läksytaulukon, mihin pitää ruksata nimen kohdalle, jos on tehny läksyt. .-D Kai mä sit yritän vähän niitäkin katella...

Joo, tää kouluaihe on aika kurja tähän mun laiskotteluun. .-D Yksi päivä kattelin, miten toi "koulu" komeilee tuolla tunnisteiden kärjessä, kun siitä puhun aina. .---D Mut kun koulussa postaa, niin arvatkaa, mikä silloin on mielessä... Huoh, cdon.comkin pilasi taas mun ja Fikun illan, kun Mario Party 9 on muka myyty loppuun. >.-0 Saavat luvan hankkia niitä lisää ennen 26.3 päivää, silloin nimittäin tulee myyntiin se Tintti leffa. <3 Ja ois ihan kiva saada ne molemmat samalla kertaa tilattua, tosin tuolla ois nyt tarjois, että ton Tintin sais tilattua ilman postikuluja, mut en sit tiiä, varmaan siihen tulee ne postikulut mukaan, jos sen Mariopelin tilaa samassa... Mut saa nyt nähdä, tuleeko tilattua mitään, jos noita Mariopartyja ei tuu lisää... Meillä oli niin valmiina suunnitelmat, että tilataan noi, ja sit koeviikon jälkeen pääsiäislomalla oltais pelattu ja kateltu, ni ärsytti, kun nyt se ei ehkä onnistukaan. .-< Mut onhan tässä vielä toivoa. .-) Joo, ja minä olen edelleen katkerana edellisestä kerrasta, kun haluamani tavara loppui juuri kun olisin tehnyt tilauksen.... Oisi kivaa, ja cdon.com yllättäisi, mut vaikea uskoa aiempien huonojen kokemusten jälkeen. Mutta juu, katotaan nyt, miten käy. Ää, arvatkaa ketä rupesi himottamaan, kun hän katseli kuvia mp9:stä?.. Tulispasetulispase<3

Ja kun tämä angstaus sujuu niin hyvin, niin valitanpa vielä samaan syssyyn, miten ärsyttää, kun Rantavahdit loppui eilen. .-< Tai vika jakso tuli oikeestaan jo tiistaina, mut siis eilen ärsytti, kun koulusta kotiin tullessa ei tullutkaan Rantavahteja. .-< tai no, näyttää ne uusintana noi jotkut jaksot, jotka just katottiin, mut ei niitä ny putkeen jaksa kattoa, vaikka Rantavahteja fanitankin. .-D Laittais mieluummin uutta tuotantokautta tulemaan, eikä noitä uusintoja... Just Fikun kanssa surtiin asiaa ruokailussa. .-/ Mut toistaseksi täytyy sanoa hyvästiti Rantaleijonilleni, ootte ihania. <3
Palaatte sit pian, niinhän? .-3

No joo, jos sit vaikka vaihteeksi puhuisi jostain mukavammasta? .-D Mä vaan tykkään valittaa... .-D Mä oon viime päivinä ihastunut ihan hirmuna vanhojen vauvaohjelmien katsomiseen, aah, ne on niin ihania. .-3 <3 Erityisesti oon tykänny noista 2000-luvun alkupuolen Pokemon-jaksoista, ne on jotain niin huippuja. .---D <3 Katottiin yks ilta myös noita uusia jaksoja Katsomosta, mut ne ei jotenkin miellyttäny.. Ne on muuttunu liikaa, ne vanhat oli paljon ihanampia mun mielestä. .-3 Sit toinen hyvä ohjelma on sellanen ku Simsala Grimm, tai joku sen niminen, missä siis on noista tavallisista saduista sellaisia muunnelmia tai jotain. .-D Ah, kaksi niin mun suosikkiohjelmaa ykkösluokalla, oi niitä hienoja aikoja... .-3 Aws, pääsispä jo kotiiin kattelemaan vauvoja. x-D Sisäinen vauvamieleni jälleen vallassa... .-D


Hoh, vahtaan tuolla cdon.comissa koko aika, jos niitä Mario Partyja tulis lisää, mut vielä ei oo tapahtunut muutosta... Vois kyllä luulla, että niitä tulee aika pian lisää, koska toi peli julkastii maaliskuun alussa, ni nyt aluksi vaan oli isompi kysyntä kuin odotettiin tai jotain. .-D Mut täytyy vaan toivoa parasta sen kanssa, tai sit pyytää isiä menemään robbarista katsomaan, oisko siellä myynnissä, mmm. .-D No joo, mut mä en kyllä oikein keksi enää mitään, mitä pitäisi sanoa, joten alan kai lopetella ja valmistella yhtä toista postausta, joka pitäisi pian saada valmiiksi yhtä juttua varten... Katotaan nyt, voisi luulla, että ehdin huomennakin kirjoitella, paitsi jo yritän olla ahkera... En tosin usko, että pystyn siihen, joten eiköhän me nähdä. .--D Loppuun laitan vielä yhen biisin, jota just nyt kuuntelen. .-3

Kysymys lukijoille:
Mariopelit?
Vaihtoehto 1: Aivan huippujah <3
Vaihtoehto 2: En tykkää..

3 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Hoh, itestänikin tuntuu aina koulussa että haluis vain laiskotella kotona. Onneksi kohta on viikonloppu niin voin vain röhnöttää ja pelata sims kolmosta, wuhuu. :--D Ihana ajatus.<3 Hmh, toi on ärsyttävää jos joku peli on loppu eikä sitä saakaan silloin milloin ois halunnut. :-/ Toivottavasti ne hommaa sinne niitä lisää pian niin pääsette pelaamaan. :-)

anna kirjoitti...

Jos se Mario -peli on maaliskuun alussa vasta ilmestynyt, niin luulis CDONin tilaavan niitä lisää, kun tekin vielä olisitte niin innokkaita ja varteenotettavia ostajia =D Ja voinhan mäkin joskus Tampereen keskustassa käydessäni kattoa olisko siellä GameStopissa yhtään niitä hyllyssä =) Ja kiva kuulla, että sait terveystietosi hoidettua pois alta. Hyi, mulla on vielä enkku, bilsa ja matikka! 8( Ja enkku on huomenna, enkä ole siihen lukenut =D=D Olkoon, haluun noi kokeet vain pois alta... Oon joka päivä muuten ollut ihan tohkeissani ja suunnitellut teidän mahdollista vierailua loppukesällä/syksyllä. Kumpa keksisitte jonkun keinon päästä Tampereelle =) Kirjoittelehan taas!

Kasa kirjoitti...

Heidi: Niinpä, varsinkin, kun on muutenkin tällainen laiskanpuoleinen... .-D Jep, viikonloppu lähestyy, minäkin odotan löhöilyä ja simssin peluuta. <3 Niinpä, aina cdon.comista loppuu se tuote, mitä haluaisin. .-P Mäkin toivon sitä, onhan tässä vielä viikko aikaa. .-)

Anna: Niin voisi luulla, toivottavasti niitä tulee lisää. .-) Oi, sinä olet aina niin ihana. <3 Se peli on vaan aika kallis. .-s Mutta täytyy minunkin mennä varmaan robbarista katsomaan, jos sieltä vaikka löytyisi. .-D Juuh, minun kärsimykseni on nyt ohi, mutt sinulla on vielä vaikka mitä, voi nyyhky. .-( Oijoi, pitelen täällä peukkuja, jos saisit siitä vaikka jotain onnea. .--D Vaikea kirjoittaa peukut pystyssä.. .---D Voi, sinä niin innokkaana sitäkin suunnittelet, ihanaa, olisi kyllä aivan huippua tulla luonasi käymään!! .--) kirjoittelen. ,->