maanantai 26. maaliskuuta 2012

Olin ahkera...

...viikonloppuna, sain ihan kivasti luettua hissaa. .-) Kun se kirja on jaettu väreihin, ni sain luettua 2 värialuetta/päivä, ja jos kykenen samaan tänäänkin, niin sit saisin koko koealueen luettua! Joo, ja sen jälkeen pitäisi vielä muistaa, mitä on lukenut... No kyllä mä ihan hyvin luullakseni osaan, kun aina yhden kappaleen luettuna kertasin sen pääkohdat ja muistiinpanojakin silmäilin vähän. .-D Et hissan kokeen kanssa pitäis mennä ihan mukavasti, enkku ja matikka vähän huolettaa... Ärn, tänään on hissan kertaustunti ja en tykkää.. Kun siellä kertaustunneilla yleensä ryhmiin ja tehdään jotain ja sit mennään luokan eteen selittämään jotain, eli juuri ne kaksi asiaa, joita inhoan: ryhmätyö ja esiintyminen. .-P Mietin jo, et lintsais ja sanois sille opelle vaikka et "oho, mun kello oli vielä talviajassa" .-D Mut Fiku sano, etten saa lintsata, pöh. .-P Toi kertaustunti on ärsyttäny mua jo viime viikosta lähtien. .-D Sit en tykkää myöskään enkun kertaustunnista, koska me mennään silloin koneille, ja yhelle sivulle, jolla tarvii tunnukset, mut mulla ei oo mitään tunnuksia, ja sit pitäis se kertoo opelle ja sit se alkaa valittaa "mikset aikaisemmin sanonut" ja jaja.. Kyllä elämä on taas niin vaikeeta tämmästen pikku asioiden takia. .----D

Mut en mä sit tiiä, onkohan mulla enempää asiaa, voisi tän vapaatunnin käyttää hyväksi ja lukea hissaa, niin voisin vaikka saada luettua tän päivän aikana ne kaksi viimeistä väriä. .-D Mä niin harvoin ehdin lukea koko koealueen, et nyt ois hyvä tilaisuus. .-D Hissa on kyllä aika kiinnostava aine, harmi, etten aikasemmin tajunnut asiaa, oisin paljon paremmin pärjännyt hissassa kuin terveystiedossa, mut eipä sitä enää voi muuttaa.. Mut mä taidan mennä nyt, tai kuuntelen tän biisin eka loppuun, kuunnelkaa tekin, hyvä biisi. <3


Kysymys lukijoille:
Nanana nanananaa..
Vaihtoehto 1: Jep .-D
Vaihtoehto 2: ?

Ei kommentteja: