keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Täällä sitä...

...sitten ollaan, niin kuin eilen lupailin. .-) Tajusin tänään enkun tunnilla, että olen allerginen englannille, varsinkin puhetehtäville! Allergiassahan on ideana, että elimistö reagoi johonkin vaarattomaan aineeseen ja tekee puolustusreaktion, esim. limaneritystä tai tukkeumia tai jotain sinne päin. .-D Joo, ni siinä ennen tunnin alkua kaikki oli ihan normaalisti, mut kun piti tehdä pari tehtäviä, mun kurkkuun tuli yllättäen limakönttejä ja ääni meni niin matalalle, (että sillä saisi varmaan laulettua Sing itissä ne kaikkein matalimmat kohdat, joita en normaalisti saa millään menemään .-D) että en meinannu pystyä puhumaan. >.-o Olen siis varmasti englannille allerginen (tai sitten olen flunssaantumassa..) .--D Joo, en varmaan ehdi aloittaa siedätyshoitoa, kun mulla on jäljellä enää yksi englannin tunti. .-D

Mur, mun pitäisi opiskella englantia, mulla on yksi kielioppiasia jäänyt lukematta ja kaikkea, eli itsenäistä opiskelua, sehän multa sujuu aina.. .-P Maanantaina matikan ope oli poissa, ja meidän piti tunnilla itsenäisesti tutustua uuteen aiheeseen ja laskea niitä laskuja, ni arvatkaa, miten kävi? .--D Sain pari perustehtävää jopa laskettua, mut sit meni liian vaativaksi, joten käytin loput matikan tunnista enkun tiivistelmän tekemiseen, ja se kannatti, sillä sain sen valmiiksi. .-D Että jotain hyödyin.. Tänään on sit matikkaa, oispa se ope paikalla, multa on jääny tässä jaksossa niin monta matikan tuntia pois yo:n ja muiden juttujen takia, ni oon muutenkin jo vähän pihalla niistä asioista... Mulla on suuret odotukset matikasta, koska edellisestä kurssista sain jopa 8, mut nyt taitaa taas tippua sinne kutosen tuntumille numero, tuntuu ihan siltä. .-D Ei sillä, etteikö kutonenkin oisi hyvä, on se parempi kuin nelonen! ,-)


Kun mä viimeksi kuuntelin kesäistä musiikkia, niin tänään taidan olla ihan joulussa. .-D Eilen päässä pyöri koko päivän yksi joulubiisi, ja nyt tube-sekoitus soitattaa mulle tota. .--D Oooijj, arvatkaa, mikä sieltä seuraavaksi alkaa.. <3
1. vihje: Puhuin siitä eilen postauksessani
2. vihje: "Please excuse me"
3. vihje:

Joo, eiköhän se sit tullut selväksi.. .-D Ton biisin lisäksi mä oon tällä hetkellä ihastunut Ratmaze 2 -peliin. .-3 Tässä viime päivinä on nukkumaan meno vähän venähtänyt pelaillessa sitä.. .-D Eilen ekaa kertaa pääsin jopa loppuun asti siinä, wow. .--D Harmi, ettei tuolla tulossivulla näy enää sitä mun suoritusta, mut jos joskus satutte pelaamaan ja kyyläämään tuloksia, niin mut voi bongata nickillä "mikaro". Seuraavaksi on luvassa nimianalyysi. .-D
Mika + Karo
=
MIKARO

Että sellainen aluperä tuolla nickillä. .-D Tuo on siis niiltä Mikan fanitusajoilta peräisin, mut tykkään edelleen käyttää sitä Ratmaze-nickinäni. .-D Vitsi, jos kehtaisin, niin voisin lesotakseni pelata yhden pelin, jotta mun tulos tulisi tonne listalle, mut en taida kehdata, vaikka ei täällä käytävässä kyllä oikeen ketään ole... Mut silti. .-<
Miun pikselikaveri .-3

Hups, eka vapaatunti on kohta jo mennytkin. .-o Onneksi niitä on kaksi. <3 OIJOI!!!! Mario party 9 on taas tilattavissa cdon.comissa!!! .-o <3<3 Oiij, ihanaa, ihanaa. <3 Ehdin jo pelätä, ettei niitä ehtisi tulla ajoissa lisää, mut tuli nyt sentään. .-3 Nyt mä oon ihan sanaton, siis sen saa vielä tilata ilman postikuluja!! .-o Vitsi, miten voi käydä näin hyvä säkä, koska sen Tinttileffankin saa ilman postikuluja tilattua!!! Ei, tää ei oo mahdollista, aaw, täytyy tänään heti tehdä tilaus, ennen kuin MP9 taas loppuu. .-D Sit ne kuitenkin ottaa ton postikuluitta-tarjouksen pois. .-P Ku muuten vois nyt heti tilata, mut en tiedä isin käyttäjätunnusta cdon.comiin, eikä isi yksin osaisi kotona tilata, jos laittasin viestiä. .-D Joo, ja siis maailman kamalin asia, jos joutuisi maksamaan kahden euron postikulut. x-D Voi että, loppuispa tää vapaatunti jo, täytyy päästä ihkuttamaan ilouutista Fikulle. x-) Aws aws, mä oon niin ilonen, että rupeen kohta varmaan itkemään. .'--) Eihän me tietenkään heti noita juttuja sitten käyttöön saada, vaan ensin opiskellaan koeviikolla ahkerasti ja vasta sen jälkeen palkinnoksi saadaan bilettää uusilla jutuilla. <3 Pääsiäislomakin osuu siihen just sopivasti, niin on hyvin aikaa pelailla. ,-) Mä oon niin innoissani, et täytyy lähteä kävelemään jo tonne Fikun luokan luo, vaikka niiden tunti loppuu vasta 8 minuutin päästä, mut toivon, että ne pääsee etuajassa. .---D




Toivonmukaan n. kahden viikon päästä olen tällaissa tunnelmissa. .-3
________________________________________________
Voi oikeesti, olen englannille allerginen, äsken enkun läksyjä tehdessäni sohaisin sormen johonkin, siihen tuli haava, ja TAAS sotkin vaatteitani. .-P Vainoaako englanti oikeasti minua, vai yhdistänkö vaan kaikki ongelmani siihen? .-D Hah, mutta juu, oli taas mukava ruokavälkkä Fikun kanssa, haaveiltiin MP9:stä ja semmoisista. .-D Hah, viikko sitten pottuiltiin täysillä, miten vammainen cdon.com on, ja nyt ylistetään sitä. .---D Sit meillä oli kaikkea muuta sisäpiirikivaa, parempi, etten ala kertomaan, koska ette kuitenkaan ymmärtäsisi. .-D Hei mut arvatkaa mitä? Mä taidan pelata yhden Ratmazen... .-3 Sit jos jotku kylää niin kylätköön, ihan sama. .-D Pahus, mokasin yhessä kohtaa ja en päässyt ekaksi tän päivän tuloksissa. .--P Mut tokaksi kumminkin. .-D Täytyy taas illalla pelata lisää. .-3 Koulun koneiden näppäimistö on niin outo. .-D

No jopas tossa pelatessa meni aika nopsaan. .-o Vapaatunti loppuu ihan just, ni täytyy ruveta lopettelemaan sit kai. .-< Mut huomenna luulisin tulevani taas Mario Partya ihkuttamaan. .-D Hitsi kun tänään on neljään asti koulua, en jaksaisi.. Mut vika neljän päivä, sit koeviikolla koulu loppuu aina aikasin, et se hyvä puoli siinä on .--D  Moikkaa, minä lähden kohta matikan tunnille. .-P


Kysymys lukijoille:
Mario Party 9 <3
Vaihtoehto 1: Jep <3
Vaihtoehto 2: Huoh..

3 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Mielenkiintoisen näköinen tuo mario party 9. Ihme ettei pikkuveli ole jo kinunnut sitä. :--D Meillä on vissiin vaan se 8. Hyvä kun niitä saa taas sieltä, pääset pelaamaan nopeammin. :--D

Enkku-allergia. :-DD

Mesinen kirjoitti...

Hauska teoria tuo englanti allergia! Eihän sitä kyllä tiedä! Varmasti sulla se on ;) !

Englanti on kyllä hieman vaikean puoleinen tapaus... Itse en sitä oppinut koulussa. Heh... Lunttaamaan opin ;) ! Olen mestari lunttaaja. Kehitettiin kaverin kanssa mitä uskomattomampia lunttaustapoja. Mitä röyhkeämpi sen parempi. Ehkä siksi yo:t olikin niin vaikeat, kun siellä en kehdannut luntata... Liian paljon kyseessä...

Oih! Mario... Olen sen ajan kasvatteja... Kauhea miltä tuo kuulostaa! Pelit on vaan mennyt niin paljon eteen päin... Niin siis itselläni oli aikoinaan NES.. penskana siis... Siinä oli sitten Super Mario Pros 1 & 3.. Nyt aikuisena en tietenkään keksinyt omille rahoilleni parempaa tuhlauspaikkaa kuin super mario pros 2:n... Ehkä pitäisi harkita uudempaa versiota. Löytyyhän meiltä siihen pelikonekin...

Hyi! Tulipas vanha olo, vaikkei meillä varmasti ihan loputtomia ole ikä eroa! Ainakin toivon.. Ehköä kuusi?!
Nyt menen kyllä nuolemaan haavojani ja tarkistamaan peilin eteen, ettei ryppyjä vain ole päässyt tulemaan! ;)

Kasa kirjoitti...

Heidi: Niinhän se on, en malta odottaa, että pääsen pelailemaan. .-3 Ehkä pikkuveljesi vielä ryhtyy kinuamaan. ,-D Meilläkin on 8, ja lisäksi olen pelannut 5, 6 ja 7 kaverilla. .-) Ihana pelisarja mielestäni. .-3 Jep, niin, oi, pääsisipä jo pelaamaan. .--D

Mesinen: Jep, olen aivan varma asiasta. .--D Minä olin englannin kanssa ihan pihalla heti alusta lähtien, enkä oppinut mitään niitä perusjuttuja kunnolla, ja sit kun englannin taso vaan nousee koko ajan, niin en niitä uusiakaan juttuja kunnolla ymmärrä. .-P Haa, minäkin nappasin kerran taulukkokirjan väliin yhden laskun vastaukset välivaiheineen, kun tiesin kyseisen tehtävän olevan kokeessa ja kappas, sain siitä täydet pisteet. .---D Täytyy tunnustaa, että mietin, jos kirjoittaisi tussilla jalkoihin juttuja tai laittaisi kenkään lunttilappuja yo:ssa, mutten sitten viitsinyt, kun pelkäsin kiinni jäämistä.. Ja muutenkin siinä olisi varmaan käynyt niin, että oisin sit muistanut ne lunttilappujen asiat muutenkin. .-D Hiih, minä tutustuin Mariopeleihin vähän vanhempana kaverin kautta, ja on niitä nyt muutama tullut itsekin hankittua, kun sain kinuttua wiin isiltä. .-D Harkitse toki, jos rahaa vaan riittää. .--D Ei kai varmaan kamalasti, täytin tuossa vuoden alussa 19, että voit siitä laskea, jos kiinnostaa. .-D Olen kyllä henkisesti aika lapsi... .-DD Toivottavasti peilin kuvajainen miellytti. .-->