tiistai 20. maaliskuuta 2012

En nuku...

...enää ikinä päikkäreitä.. Eilen läksyjen parissa puuhastellessani alkoi vähän väsyttää, ja mä pohdin, että ehdin ottaa LYHYET päikkärit paljosta läksymäärästä huolimatta. Noo, minä menin nukkumaan, ja hupsis, tuli taas nukutta vahingossa ne parintunnin päikkärit, vaikka laitoin kännykän herättämään aikasemmin. .-P Joko puhelin ei toimi, tai sitten vaan automaattisesti jatkan unia ja otan herätyksen pois. .-D En nimittäin muista ikinä herätessäni edes kuulleeni kännykkäni herätystä. >.-o No, siinä sit Salkkarit alkoi ja mä ajattelin, että teen enkun läksyt vapaatunnilla jne. No, tänään sit vapaatunnilla ahersin niiden tehtävien parissa, mut melko pian tajusin, etten todellakaan ehdi tehdä niitä kaikkia tehtäviä ennen tunnin alkua.. .-P Tein sit sen minkä ehdin, mutta yli puolet jäi tekemättä. .-D Tuli siinä myös pohdittua samaa kuin Raandom eilen mesessä: miksei kielten kirjoissa ole tehtäviin vastauksia niin kuin vaikka matikassa on. .-D Onnekseni meillä oli kuuntelukoe enkun tunnilla, ja siinä meni mukavasti tuntia. ,-) Mukavaa oli myös, että siinä mun paperissa näkyi himmeellä jonkun ympyröimät vastaukset, niin kopsasin ne sit siihen omaan vastauspaperiinikin. .----D En sitten tosin tiedä, oliko ne oikein, mutta uskoisin niiden olevan oikeammin kuin mitä omat randomilla heittämäni veikkaukset. .-D Avoimet kysymykset meni sitten miten meni... No joo, sit sen kuuntelun jälkeen alettiin tarkistella niitä tehtäviä, ja onnekseni ope ei määrännyt minua vastaamaan, joten selvisin siltä kannalta hyvin. .--D Jäin kuitenkin kiinni tekemättömistä tehtävistä, kun yhtä paritehtävää tehdessämme ope tuli mun pariksi, ja näki aukkotehtävän ammottaman tyhjyydellään. .---D Ei se mitään siitä sanonut, mutta varmaan mietti jotain, et ei mikään ihme, kun tuo ei osaa, kun ei edes läksyjään tee. .-D Tänään kyllä päätin tehdä läksyt ja jättää päikkärit väliin, ettei käy taas tolleen. .-D Huomiselle enkun kappaleen suomennos... + moniste, mikä oli jo tälle päivälle, mutta me ei ehditty tarkistaa sitä vielä. .-P

Joo, siinä sitten taisi olla päivän valituksen aihe pois alta. .-D Eilen koko vapaatunti meni synttäripostausta tehdessä, olisi pitänyt varata sille enemmän aikaa... Jos se jäi joltain näkemättä, niin kannattaa katsoa, ainakin niiden jotka ovat joskus jotain blogiini kommentoineet. ,-> Linkki sinne olisi tässä, ja laitoin tohon sivulaatikkoonkin sen näkyviin. .-) Voi että, kuuntelen tubesta kesäisiä biisejä, arvatkaa, tekeekö mieli jo lomalle...


"Cause we're chillin in the summertime
not a cloud in the sky
Everybody's feeling fine
and everything will be alright"

Näinhän se on. .'-) Tai ainakin siltä kannalta, ettei tarvii mistään kouluasioista murehtia, silloin mulla yleensä on kaikki hyvin. .-D Mut vielä täytyy jaksaa ponnistella kahden koeviikon yli, joista toinen alkaa ensi viikolla. .-P En oo vielä yhtään päässyt alottamaan kokeisiin lukua, kuten epäilinkin, toi yo vei voimat lukea muihin kokeisiin. .-P Mut kai mä silti jotenkin selviän, niinhän mä tähän astikin olen pärjännyt. .-D Nyt ei enää tarvitse edes pelätä niin kamalasti nelosen saamista, kun viime jaksossa sain yhen, niin nyt on sit helpompi vastaanottaa sellaisia suorituksia.. Toki mä pyrin läpi pääsemään, mutta se ei vaan oo aina niin helppoa, enkusta varsinkaan... Mut kattoo nyt, jos mä edes tossa kuuntelussa pärjäisin  sen jonkun vastaukset kopioimalla. .---D Joo. .-P

Äws, hei arvatkaa, mihin mä oon just tällä hetkellä niin ihastunut? x-3 Joo, mun on varmaan pakko kertoa tätä ei nimittäin voi muuten arvata. .---D Mä niin tykkään, miten Eric Saade laulaa Hearts In The Air -biisissä kohdan "Please excuse me" .---D <3 Linkki biisin ajoitettuna juuri tuohon kyseiseen kohtaan. .-D Muutenkin mä sekoan, toi Eric vaan on niin namu. .-3


Mut tiiättekö mitä? Tää vapaatunti alkaa olla ohi. .-/ Mut huomenna suunnitettelin tulevani paremmin postaamaan, kun on kaksi vapaatuntia aikaa. ,-) Moikkaa. .-)

Kysymys lukijoille:
Ootatko kesää? .-3
Vaihtoehto 1: Jooooooooooooooooooooooooo <3<3
Vaihtoehto 2: Enpä oikeestaan..

Ei kommentteja: