maanantai 19. maaliskuuta 2012

Tasan vuosi...

...sitten julkaisin ensimmäisen blogimerkintäni. .-D Siis tasan vuosi sitten, ajastin tämän julkaistumaan samaa aikaa. .-D Aluksi ajattelin, etten tee mitään ns. synttäripostausta, mutta onhan tämä blogi sen verran tärkeä asia minulle, että täytyy juhlia sen synttäreitä. .--3 Ensimmäikseksi palataan ihka ensimmäiseen bloggaukseni:

Jotain alkulöpinöitä..

Pakko tehdä joku kirjoitus, mua rupesi tympimään toi etusivun "Ei tekstejä" juttu. .--D Elikkäs, päätin aloittaa blogin (hyvä huomio..) ! Se on ollut mielessäni jo jonkun aikaa, mutta eilen Ciesse (ainokainen lukijani <3) rohkaisi minua ryhtymään hommiin. Suunnitelmissani on tässä lähiaikoina kirjoittaa jonkin sortin esittely minusta, Kasasta. Mutta siitä sitten myöhemmin. Ei kai minulla muuta, jos nyt joku sattui lukemaan, niin toivoisin hänen jättävän kommentin. ,-)

Vitsi, tostahan on ikuisuus, vaikea uskoa, että vaan vuosi on mennyt. .-D Vuoden aikana onkin tapahtunut paljon, olen...
  • ... saanut 13 julkista lukijaa
  • ... + muitakin lukijoita
  • ... julkaissut 156 blogitekstiä
  • ... saanut 355 kommenttia, joista tosin varmaan puolet on vastauksiani .-DD
  • ... saanut sivukatsontoja 6678
  • ... lisännyt blogiin yli 223 kuvaa
  • ... alkanut fanittaa Allua <3
Joo, tiedän, liittyy asiaan. x-D Mutten voinut vastustaa, kun kuuntelen nytten tätä biisiä. .-3


Joitakin tilastoja ekan vuoden ajalta:
-Suosituin blogiteksti "Koulu alkaa...", en kyllä ymmärrä, mitä erikoista tossa on, se on saanut lähes 100 katsontaa. .-D Puolet enemmän, mitä tokaksi suosituin. .-o
-Eniten kommentteja kerännyt blogimerkintä: "Enää 6...", yhdeksän kommenttia. .-D
-3 suosituinta hakusanaa, joilla blogiin on päädytty: "kasan blogi" "tintti" "fall out boy"
-Katsojia on eniten tullut Suomesta, Kreikasta ja Yhdysvalloista
-Eniten käytössä olleet tunnisteet: koulu (124), musiikki (108) ja Fiku (98) Aika ankeeta, että 124/156 postauksesta on käsitellyt koulua, elämänihän kuulostaa pelkältä koululta. .---D
-Postailin ahkerimmin vuoden 2011 toukokuussa (21 postausta)

Seuraavaksi minulla on sanottavaa teille mahtaville lukijoille, jotka olette jaksaneet lukea jatkuvia angstin purkauksia, neuvoneet ja ihkuttaneet asioita kanssani. <3 Pahoittelen syvästi, jos unohdin jonkun, toivottavasti en. .-P Ja taaskaan kyseessä ei ole mikään kivuusjärjestys, vaan random mieleentulojärjestys. .-D Toisista minulla on enemmän sanottavaa, koska tunnen jotkut paremmin mesen kautta ym, joten tarkoitus ei ole syrjiä lyhyemmällä "ylistyspuheella". .-D

Mantsu: Pisimmän kommentin kirjoittaja .-)
Mantsu kirjoitti kerran niin pitkän kommentin, että siihen vastatessa meni koko vapaatuntini (75 min) ja sain siinä samalla myös huomata, että Bloggerissa on raja kommentin pituudelle. .-D Mantsu on yksi parhaista mesetyskavereista, ja on yllättävän monet kerrat jaksanut kuunnella äänipuhelun kautta minun ja Fikun mitä ihaninta laulua. .---D

Jade Essence: Paras Tintistäpuhuja kaveri .-D
Jaden kanssa on tullut Tintistä pölistyä joissakin kommenteissa, ja se jäi jostain syystä mieleen. .-D Muutenkin minulla ja Jadella on yllättävän monia samoja ohjelmia sisältävä vauvaohjelma-maku. .-D

Tikkarisuu: Myytinmursufani .->
Tiksu kommentoi kerran katsovansa Myytinmurtajia, ja se on hieno ohjelma se. <3

Ciesse: Paras Allun fanituskaveri <3
Tiedättekö miten ihanaa on ihkuttaa yhdessä jotain asiaa? Ciesse on suonut sen ilon minulle. .-3 Muistan edelleen sen meitin keskustelun silloin yhtenä yönä, jolloin aloin fanittaa Allua kunnolla. ,-3 Jostain syystä parhaat keskustelut Ciessen kanssa on ollut silloin, kun Fiku ei ole ollut paikalla... .-D

Anna Elisabeth: Ihanin ihminen, jonka olen netissä tavannut <3
Tavattiin Aiskan kanssa jo pari vuotta sitten simssin merkeissä, mutta paremmin tutustuin häneen Mouruposkessa. .-> Siitä sitten alkoi aluksi sähköpostittelu ja mesetkin tuli vaihdettua, ja nyt suunnitelmissa olisi jo tapaaminen livenä. .-D Aiska on ihana siitä, kun olemme aika samaa mieltä asioista, ja siksi mesessä onkin usein erittäin hupaisaa. .-D

honey: Ihanimman kehun antaja .-3
Nähtiin kerran honeyn kanssa, kun hänen luokallaan oli tunti täällä mun lukiolla, ja siinä sit nopeesti kerran ehdittiin jopa tervehtimään. .-D Myöhemmin honey kehui hiuksiani, ja minulle tuli siitä tosi hyvä mieli, minulla kun sattuu olemaan huonoja hiuspäiviä enemmän kuin hyviä... .-)

Xaldin: Paras Salkkari-video linkkari .-D
Jos jokin saa minut nauramaan, niin Xaldinin antamat Salkkari-videot varsinkin. x-D Yleensä en naura pilavideoille, mutta tämä on poikkeus. .----D Sitten outoa tässä on vielä se, että kun itse yritän löytää hauskoja Salkkari-videoita, en löydä tai olen vain niin vakavalla mielellä, ettei ne naurata. .-D Xaldin on yksi parhaista mesetyskavereista ja ensimmäinen kaveripoikani. .-)

Anonyymi: Noloin kommentoija
Voiko teidän mielestä tästä kommentista keksiä jotain positiivista sanottavaa: "hei oikeesti ootko vähän nolo" ? .-P No en minäkään keksinyt. .-D Tiedän, etten ole ehkä mikään normaalein ihminen, mutta ei silti tunnu kivalta, kun joku toinen sanoo sen. .-p Itse voin kyllä itseäni noloksi haukkua. .-D

Mesinen: Parhaat neuvot yo-kokeisiin
Ennen ensimmäistä yo-koetta panikoin aika kivasti kaikesta, mutta Mesisen kommentin ansiosta tulin vähän rauhallisemmalle mielelle, eikä se koe sitten lopulta niin hirveä ollutkaan, kuten aluksi luulin. ,-) Kiitos siis siitä, toivottavasti muistan vielä lopuissakin yo-kokeissa ihan rauhassa vaan mennä sinne.. Kuten Mesinen sanoi: "Ne on ohi nopeammin kuin uskoiskaan, kunhan ne vain alkaa! Se odottaminen on inhottavaa..."

Hunajainen: Päivän piristäjäjä .-)
Blogini alkuajoilta mieleen on jäänyt Huniksen lähes päivittäiset kommentoinnit. .-) Oli aina kivaa tulla blogia katsomaan, kun saattoi melko varmasti tietää siellä odottavan kommentti. .-) Hunajainen myös kehitteli minulle välillä muutaman kysymyksen, joihin sain sitten vastata. .-) Harmi, ettei Hunis enää lue julkisesti blogiani, noita aikoja on tavallaan ikävä. .-/

Heidi/Evening, Jasmin ja Hanna:
Olen hirveä, mutta vapaatunti alkaa olla lopussa, ja minun täytyy tylsästi vaan yhteisesti laittaa teille lopuille jotain. .-P Niin siis, Heidin tapasin samalla tavoin kuin honeynkin, viime aikona Heidi on aika usein kommenttia laittanut. .-) Jasmin on muutaman kerran kommaillut, ja hän on erityisesti jäänyt mieleen "Norjan maisema -kuvauksestaan". .-D Hannakin on muutaman kommentin laittanut, ja häneen olen simsmaailman kautta tutustunut. .-)

Juuh, minun on nyt lopeteltava ja silleen, heippaa. .-> Katsotaan, millainen tokasta vuodesta tulee! .-)

Kysymys lukijoille:
Onko järkeä juhlia blogín synttäreitä?
Vaihtoehto 1: No tietty <3
Vaihtoehto 2: Ei oikeestaan...

4 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Onnea blogillesi! Täytyy sanoa, että mä luulin et oisit pitänyt tätä paljon pitempään jo. Mutta todellisuudessa lyhyemmän ajan kuin mä omaani. Jännää. :-D Yritän nyt kommentoida niin useaan postaukseesi kun vain ehdin. :--)

Kasa kirjoitti...

Kiitän blogini puolesta. .-D Niin se vuosi kuluu nopsasti. .-D Oi, se oisi kyllä kiva. .-3 Ja ei nyt kaikkiin tarvitse, jos aika ei riitä ym, mutta silleen juu. .-) Minäkin yritin sinun blogiisi tulla kommentoimaan, mutta blogger ei vaan suostu siihen koulun koneella, pyh. .-/ Vain omaan blogiini pystyn kommentoimaan. .-o

Mantsu kirjoitti...

Vuosiko vain? Minä luulin että tämä on ollut pystyssä kauemmin :---D
Mutta onnittelut (--:
Tokasta vuodesta tulee varmasti vielä "täyteläisempi" c'':

Kasa kirjoitti...

Olihan mulla blogi hetken aikaa myös vuodatuksessa, mut tätä bloggerin blogia oon nyt vuoden pitänyt. .-) Vuosi kyllä menee nopsaan. .-D Toivotaan täyteläisempää vuotta. .-D