tiistai 27. maaliskuuta 2012

Luin c-boksin...

...vanhoja viestejä, riemuistsin siitä, ettei huomenna ole koetta ja selvisin myös tän päivän hissan kokeesta ja äsken näin Hiltsun, ja olen nyt aika hyvällä tuulella. .-) JOo, sekavaa, mutta.. .-D Vitsi, oon oppinu tuntemaan Hiltsun äänestä. .-o .-D <3 Mut juuh, päätin tulla tähän koneelle hetkeksi aikaa laiskottelemaan ennen kuin alan lukea matikan kokeeseen, onneksi tässä on pari päivää aikaa, ni ei oo mikään hoppu nyt. .-) Sit kun matikan koe on ohi, ei mulla enää tällä viikolla ookaan kokeita ja ens viikolle jää vaan enkun koe, mut siihen täytyykin sit yrittää kunnolla lukea.. .-P Ja sit myös pitäisi mennä joskus koulun jälkeen kuvisluokkaan tekemään niitä potun kuvanmuokkauksia, ärsyttävää. .-P Tai eihän siinä muuten mitään, mut en osaa käyttää niitä kuvisluokan ylimoderneja koneita, ja sit kun siinä ei ees oo sellasta rauhallista funtsimisaikaa, vaan se ope tulee siihen kyläämään ja sit on tyhmää, kun en osaa mitään. x-D Onneksi mun ei tarvii yksin mennä sinne, vaan Fiku tulee kans. .-3 On kyl ihan mukavaa ollut, kun on Fikun kanssa oltu tossa samassa kuviksessa. .-D Sit ens jaksossa meillä on sama yp:n kurssi, joten bileet tulossa. ,-D

Mut juu, tänään tuskailin sen hissan kokeen kanssa aika pitkään, meinasi aika loppua, mut sain valmiiksi, kamalaa, kun on niin paljon sanottavaa, ettei meinaa saada kaikkea paperille ennen ajan loppumista! Mun kannattais varmaan hakea lupaa pidennettyyn koeaikaan, mut toistaseks on näinkin menny ihan hyvin, kun oon sit lopulta saanu kaikkeen ajallaan vastattua, vaikka meinaa paniikki tulla, ettei ehdi. .-D Läpipääsystä tarvii ainakaan murehtia, mut jään nyt jännittämään, mikä siitä sit lopulta tulee numeroksi.. Unohdin tärkeitä vuosilukuja sa saatoin jossain kohtaa mokatakin, mut voisin melkein veikata saavani kasin. .-D Viimeksi sain ihmeekseni ysin, mut en uskalla nyt niin ylös veikata.. .-D Sit musta tuntuu, että oon saanut jonkun Pokemon yliannostuksen, koska sen kokeen ajan mun päässä pyöri tosi piinaavasti yks kohtaus yhdestä Pokemon-jaksosta. .-DD Sen siitä saa, kun katselin niitä viikonloppuna + eilen.. .-D

Aw, noi vanhat Pokemonjatsot on niin huippuja. .-D <3

Mitäs sitten.. Nii, mummo kotiutettiin eilen, mut siin ei sit kaikki menny ihan hyvin, kun isi lähti hakemaan mua ja FIkua koulusta, ni mummo ehti sillä aikaa kaatumaan yksinollessaan kotona. .-/ Vissiin jotenkin unohti, ettei sillä ollut toista jalkaa enää ja yritti lähteä yhdellä jalalla kävelemään, ja eihän se tietenkään onnistu.. Onneksi sinne oli sit just jotkun kotihoitajat tulleet auttamaan, ja ne sit soitti isille, kun me oltiin matkalla kotiin. Onneksi mummolla on kova kipulääkitys koko ajan päällä, et ei vissiin kamalasti sattunut ainakaan, mut ei tollanen kaatuilu turvallista niidenkään kanssa ole.. Mut illalla mummo vaikutti onneksi taas olevan kunnossa, kun käytiin Fikun kanssa kattomassa. .-) Mä niin haluisin jotenkin enemmän auttaa mummoa, mut en oikeen tiedä, miten. .-/ Toivottavasti tänään ei oo mitään ikävää ja käyny ja kaikki olisi hyvin. Mä siinä automatkalla vähän hätäännyin niistä uutisista, mut Eric Saaden biisi auttoi, joka soi ämpältä silloin. .-3 "I won't let go, I won't give up no..."

Senkin söpöliini, kyllä tota katsoessa tulee pakolla parempi mieli .'-3

Ja niin se vapaatunti vaan vierähti, oho. .-o Täytyy vissiin lopetelemaan alkaa. .-P Ja niin siinä kävi, etten ennättänytkään tän vapaatunnin aikana yhtään matikkaa lukea, voivoi.. .-D Noo, enköhän mä saa sitä luettua kotona yllin kyllin.. No mut alan nyt sit lopetella, luulisin kuluttavani huomennakin osan vapaatunnistani täällä blogini kanssa. .-D Matikan täytteinen päivä tiedossa.. .-p Mut moimoi. .->

Kysymys lukijoille:
Ootko kattonu Pokemonii? .-D
Vaihtoehto 1: Jeps .-D
Vaihtoehto 2: En

Ei kommentteja: