perjantai 23. maaliskuuta 2012

Kesä tulee,...

...arvatkaa, mistä sen huomaa? Kun tarkenen autossa ilman lapasia. .--D Olen jo monena aamuna pystynyt olemaan ilman lapasia autossa ilma käsien paleltumista, aika huippu suoritus. .-D Mut sit kun pitää autosta kävellä koulun ovelle, ni siinä matkalla tarvii kyllä lapaset. .-D On muutenkin hienoa aina koulupäivän jälkeen huomata, miten päivän ainakana on aina vähän lunta sulanut sitten aamun. .-D Kotona lumet ei oikeen oo vielä alkanut sulaa, kun asutaan metsän keskellä, ja siellä on kylmempää ja aurinko ei muutenkaan pääse niin helposti sulatamaan lunta. .-P Jopas maha murisee vaativasti, ja ruokailuun on vielä yli tunti.. .-P

Tein tossa vapaatunnin alussa enkun läksyt loppuun, kun en eilen kerennyt kotona kaikkea tehdä. Mun kannattais kyllä keskittää kouluhommien teko näille vapaatunneille, koska oon tehokkaampi työskentelemään koulussa kuin kotona, mut blogiin turhanpäiväisen pölinän kirjoittaminen on sata kertaa kivempaa. .-D Mun englanti-allergia rupesi muuten eilen taas oireilemaan, enkun läksyj tehdessä alkoi yhtäkkiä vaan silmät ja nenä vuotaa, normaalia? Mä ja Fiku muuten suunniteltiin, et jos olisi englanti-allegikko, niin se saisi varmaan kirjoittaa lyhyen matikan eikä tarvisi enkkua kirjoittaa ollenkaan. .-D Pianpa taas nähdään, saanko outoja oireita, kun enkun tunti alkaa... Ärsyttää mennä sinne, mut yritän ajatella cdon.comin ihania tilauksia ja taistella. .-D Sitä paitti toi on vika tunti, sit on enää viikon päästä enkun kertaustunti ja sit koe, joten ei enää paljoa ole kestettävää! .-D Hui, tuli muuten just mieleen, että enkun ope saattaa pitää pistarina sanakuulustelun. .-s No ihan sama, en mä tässä enää oikeen mitään ehtisi lukea edes, tarvitsen englannin sanojen oppimiseen useamman päivän.. Mä kyllä epäilen suuresti, tulenko pääsemään tosta kokeesta läpi, siinä on hirveesti ulkoa opeteltavaa sanastoa sekä kappaleissa että kieliopissakin.. Mut kai se on vaan yritettävä..

Mulla muuten menee koeviikolla kokeet seuraavasti:
TI hissan koe
KE -
TO matikan koe
PE -
MA enkun koe
TI -

Et aika kivasti tolleen vuorottelee, et on vapaapäiviä lukemista varten ja silleen.. Ja sit mun koeviikko loppuu jo maanantaina, kun mulla ei oo tiistaina enää koetta. .-D Käy kyllä sääliksi Fikua, sillä on joka päivälle koe, ja mä tiedän kokemuksesta, että se on rankkaa. .-< Mulla ens jaksossakin sit vaan kolme koetta, ni mukavan rentoa tulee varmaankin olemaan. .-> Mut arvatkaa, kun maanantaina ton kokeen jälkeen mulla ei oo mitään tekemistä, kun Fiku joutuu kokeisiin lukemaan, ja meillä on varmaan siinä vaiheessa jo ne cdon-jutut tullu, ni arvatkaa, onko kivaa, kun en voi pelata, kun pitää Fikua oottaa. .-D No mut mieluummin silleen, ku et pitäis kokeesee lukea.. Ärsyttää viikonloppukin, kun me sovittiin, ettei mennä simssiin, vaan luetaan kokeisiin koko aijan. .-/ Mä kai sit hissaa koitan tän viikonlopun lukea, ja sit jos tympii, ni välillä voi myös matikkaa laskeskella. .-) Mut sit ens viikon viikonloppuna mä joudun ilmeisesti lukemaan pelkkää englantia. .-x Epäilen suuresti, jaksanko. .-D Nooh, yritän ainakin..

Eli en hirveästi oottele viikonloppua, kun siitä on tulossa tommosta masentavaa kokeisiin lukemista, mutta on siinä hyväkiän puolia:
  • saa nukkua piitkään <3
  • voi opiskella kotona, eikä tarvii olla koulussa
  • yöllä Muumien ja Bonesin katselua .-3
  • Amazin Race tulee!
  • mesekaverit (toivon mukaan) piristää ja saa ajatukset muualle
  • välillä voi pitää pieniä wiillä pelaamistaukoja .-D
  • voi haaveilla kahden viikon päästä olevasta pääsiäislomasta ja cdon.com-tuotteilla bilettämisestä .-D
Viime viikolla muuten innostuin Amazing Racesta, oli jotenkin kivaa katsoa sitä. .-D Keksin ehkä lemppariparinkin, ne cowboyt oli viime jaksossa kivoja. .-D Myös Bonesissa huomasin, miten komea yksi miesnäyttelijä onkaan omalla tavallaan.. .-3  On se kyllä kumma, miten jonkun ohjelman katsominen voi olla viikon kohokohta. .-D Oij, oispa jo lauantai-ilta. <3

AR<3

Hah, taas toi youtube-historiasekoitus laittaa mulle Salkkarivideoita. .---D Jee... Päätin muuten 1D:n biisin kanssa toimia silleen, että lisään sen sit johonkin listaan, jos se soi vielä joskus randomisti tuolta sekotuksesta. .-D Vitsi muuten eilen sattui aika jännästi, kun Demin mukana tuli One Direction -juliste. .-D Siitä just matkinkin ton 1D-lyhenteen. .-P Mut kun just puhuin niistä, ja sit tulee juliste. .-D Seinälle ei kyllä pääse, koska mun ja Fikunn huoneen seinät on täynnä Jonas Brothersien kuvia. .-D <3 Lohdutukseksi laitan niistä tähän kuvan. .->
Toi keskimmäinen <3 .-3

Ei vitsi muuten eilen Salkkareissa siinä yhessä kohtaa (missä Elias seisoi .-3) näkyi taustalla sen Tinttileffan mainos! .---D  (Miksi kirjoitan koko ajan vahingossa "Elisa" Eliasta tarkoittaessani? .-D)


Pakko jakaa tää biisi teidän kanssa, just hyvä. .--D <3 Haha, jotenkin arvasin, että meillä olisi sanakoe enkussa. .-D Se meni todella kökösti, mutta sentään siinä meni tuntia vähän hukkaan, eikä ehditty tehdä niin paljon pelottavia juttuja, haa. .-D Saatiin myös kuuntelut takaisin, ja sain ihan ennätyshyvin pisteitä, 33/84 .--D Yleensä oon saanu jotain 6/60, joten aika huima parannus siltä kannalta. .-> Enkun tunnilla ei ees ollut oikein mitään kamalaa, pari tehtävästäkin selvisin hidastelemalla muiden tehtävien kanssa niin pitkään, etten ehtinyt niihin asti. .-D

Hööh, jotenkin masentaa ajatus opiskelun täytteisestä viikonlopusta. .-< Tylsää-ää. Varsinkin, kun mun rupee niin nopeasti tehdä mieli pelata, ja sit ruinaan asiasta Fikulle niin kauan, että se suostuu, ja lopulta siinä vierähtää jokunen tovi pelatessa, eikä sille lukemiselle jää aikaa. .-D Mut tota uutta peliä kyllä säästellään koeviikon loppuun vaikka mikä olisi! Ja varmaan se Tinttileffakin katotaan vasta pääsiäislomalla, vaikka perjaatteessa sen ehtisi joskus viikonloppunakin kylätä, mutt.. Mieluummin voisi säästää senkin kivemmalle ajalle. .-D Aws, odotan kyllä kovasti jo senkin näkemistä. .-3 Nyt täytyy tyytyä googlesta löytämiini kuviin. .-)




Voi ei, vaikka päätin, että piirrettyä Tinttiä ei päihitä mikään, en voi mitään sille, että toi tietokone-Tintti on noin söpö. .-3 Mutta mutta, lopullisen arvion annan vasta tuon elokuvan katsottuni. .--D Voisipa ajan laittaa kolmosnopeudelle niin kuin simssissä.. .-D Haluun nopsaan eroon tästä koeviikosta, uusia kurssikirjojakin täytyisi mennä pian ostamaan, ja se on yksi niin ikävä asia kuin voi olla. .-D En tiedä, mikä siinä niin ällöttää.. Mutta hui, kello alkaa olla aika paljon, minun täyttyy varmaan lopetella nytten. .-P Isi sanoi, että sillä saattaa kestää, joten ehditään toivonmukaan tekemään Mouru-jutut täällä koulussa, ettei sit kotiin jää sellaisia tälle päivälle. .-D Mut alan lopetella, enköhän mä koeviikosta huolimatta tule täällä käymään. ,->

Loppubiisi & kysymys:

Kysymys lukijoille:
Ootko nähny ton Tinttileffan?
Vaihtoehto 1: Juu/aion katsoa
Vaihtoehto 2: En, eikä kiinnosta

Ei kommentteja: