perjantai 2. maaliskuuta 2012

Taistelin enkun...

...tehtävien kanssa, ja sain kuin sainkin ne joten kuten tehdyksi. .-D Melkein koko vapaatunti siinä meni, mut sentään sai tehtyä. .-> Ja sit se ope kysyy multa kuitenkin jotain kohtaa, mitä en osannu.. .-D Hyr, en kyllä yhtään tykkäis mennä sinne tunnille.. Mut pakko se on, en viitti olla säälittävä ja lintsata. .-D Paitsi jos on ihan hirveä tunti tiedossa. .-s Ei tuolla enkun tunnilla oo mulle ees kertaakaan käyny mitään pahaa, et en sit tiedä, mikä siinä ees pelottaa. >.-s

Mut joo, ton tunnin ku vielä taistelen, ni sit loppuu koulu ja alkaa viikonloppuu. <3 Tää viikko on kyllä madellut jotenkin ärsyttävän hitaasti. .-/ Toisaalta mikäs kiire tässä on, sais mun puolesta aika mennäkin hitaasti, niin että ennättäisi sitä terveystietoa lukea. Oon kyllä tän viikon sinnitellyt, en oo nukkunut kertaakaan päikkäreitä, ja siitä saa aika hyvin lisäaikaa. .-D En sit tosin tiedä, kuinka paljon väsyneenä opiskelu vaikeuttaa oppimista... .-D Mut rauhassa vaan ku lukee, ni eiköhän siitä jotain päähän jää. .-)

Tänään mulla ja Fikulla oli kuvista, ja alettiin työstää meidän "patsaita". Siinä työssä on ideana, et ottaa kesosta jonkun kuvan, ja sit tekee siihen jonku patsaan tai jotain. Mä teen Kotipizzan kohalle sellasen pitsa-jutun. .-D Se on vähän epämääräinen vielä, mut kattoo nyt, miltä se valmiina näyttää. .-D Teen sen sellasesta.. styroksiakohan se on, ni siitä sellanen pohja, ja sit liimaan siihen päälle kaikkia täytteen näköisiä palasia. .-D En sit tiiä, mitä siitä tulee, mutta toivotaan parasta. .-D Kiva, ku se ope näki mun paperille tekemän suunnitelman siitä, se luuli, että siitä tulee terveyskeskuksen eteen joku ruttonaamaveistos. .-DDD Joo... Nyyhky, mun täytyy ruveta mennä kohta tonne luokkaan, menee miten menee. .-D

__________________________________
Lol, äsken ku olin syömässä, ja sit ku lähdin viemään sitä tarjotinta pois, ni törmäsin tuoliin. x-D Hhah, en sentään rikkonu mitään tai lentäny nurin, joten eipä siinä kai sitten mitään vakavampaa käynyt, muuten vaan häpeän äskeistä tapahtumaa. .-D Mut juu, ruokavälkkä on tasan puolessa välissä nyt, ja 15 minuutin päästä pitäisi mennä takaisin enkun tunnille... Ihan hyvin siellä meni, tarkistettiin läksyjä, eikä ope määrännyt minua vastaamaan. .-D Pari tehtävää oli mennyt lähes oikein, muutama sitten oli aika oudosti tehty... .-D Sit saatiin myös sellanen teksti, josta pitää tehdä tiivistelmä. .-P Onneksi sen palautus on vasta yo-kokeen jälkeen, ni ei tarvii sitä vielä tehdä, vaan voi rauhassa lukea tt:ä. .-D Hyi, kurkin siinä tunnilla vähän seuraavaa sivua, ja siinä on sellanen joku keskustelutehtävä, missä on jotkut roolit ja kaikkea kamalaa. .-s Toivottavasti me ei tehdä sitä. .-D Kun ton kappaleen aiheenakin on joku tiede, ni potut minä en hallitse sellaista sanastoa englanniksi. .-P Noo, kattoo nyt, miten käy. .-D Ens vapaatunnilla aattelin taas lukea tt:tä, mut käväsen nopsaan koneellakin, ainakin tän postauksen julkasemassa. .-D 5 minuuttia... sit 45 minuuttia tuntia, yh.

_____________________________________________________
.-DDDDD Hah, vitsi ku enkun tunnin jälkeen se ope vaan käski mun jäädä luokkaan, ja sit se sanoi päätelleensä minulla olevan vaikeuksia englannissa sanakokeiden perusteella, ja kysyi, haluaisinko tehdä sen tiivistelmän helpommin ymmärrettävästä tekstistä. .-D No totta kai minä halusin, vaikka uskon silti joutuvani pulaan sen tiivistelmän kanssa.. .-D Mut tosi ihanaa mun mielestä, et tuo ope huomioi heikommin pärjäävää ja antaa helpomman tehtävän. .-) Sit se antoi muutenkin kaikkia vinkkejä sanaston opiskeluun ja semmosia. Mä oon kyllä sitä mieltä, et kun on kerran pitkä ja lyhyt matikka, niin samoin pitäisi olla myös enkussa, koska just noi huonommat ei sit saa sitä opetuksesta paljon mitään irti, kun ne ei ymmärrä ym. Mut näin on jatkettava, onneksi tää on viimenen pakollinen eglannin kurssi, sit ah, ens vuonna ei yhtään enkkua. <3

Mutta minä taidan valua kohta tuonne penkille opiskelemaan koeputkihedelmöitystä tarkemmin, te voitte vaikka kuunnella loppubiisin ja vastata kysymykseen, ja jos haluaa olla oikein ahkera, voi kirjoittaa myös kommentintintin... Tintti! .-D Joo, heippa ja palailen blogini pariin ensi viikolla. .->

Kysymys lukijoille:
Pelottaako?
Vaihtoehto 1: Ei nyt juuri
Vaihtoehto 2: KYLLÄ!!!

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Onpa kiva ope kun ottaa sut huomioon. (: Enää niin vähän enkkua sulla jäljellä, sitten onkin varmaan kivaa kun pääset siitä kokonaan eroon. :--D

Ja hei kivaa viikonloppua sulle! :--)

Kasa kirjoitti...

Jep, kerrankin mua lellitään. ,-D Juuh, olen kyllä innoissani englannin loppumisesta, sit ei tarvii enää sen takia stressata. .-D Kiitos jälkikäteen, hyvä viikonloppu minulla olikin. .-3 .-D