perjantai 18. marraskuuta 2011

Öö ää...

...joo. .-D Vitsi mä näin viime yönä unen, ja se jäi hyvin mieleen, kun heräsin vissiin kesken sen unen. .-D Siinä Juulia ja Veikko olivat muuttaneet yhteen, ja sit ne sai lapsen, jolla oli musta tukka (outoa, koska Ilolienten suvussa ei ole mustia hiuksia .-o) ja se oli poika. Sit mä ja Fiku arvottiin, annetaanko sen nimeksi Aaron vai joku muu, ni tuli joku muu. .-D Se nimi oli joku hassu H:lla alkava, en nyt kyllä millään muista, mikä se oli.. .-P Sit Veikko oli ilmeisesti ollut jossain hämärä hommissa, ja sit ne sen rikoskumppanit tuli sinne jotain uhkailemaan, kun Veikko halusi lopettaa tuhmat työt, ja sit Juulia suuttui Veikolle, kun sai kuulla siitä. Sit Juulia, Veikko ja vauva kiipes katolle turvaan. .-D Siihen se sit loppui, kun Fiku tuli herättämään mut. .-P Perjantai on kyllä ihan huippu päivä, kun saa nukkua yhdeksään asti, kun koulu alkaa vasta kymmeneltä. <3 Tai siis Fikulla alkaa kymmeneltä, mullahan on tunti vasta yhdeltä, mut pakko tulla tänne koululle jo näin varhain odottamaan. .-P

Hih, Juulia ja Veikko halimassa. .-3

Mutta juu, tänään mun pitäisi sitten kertoa kaikkea, mitä olen viikon aikana unohtanut. .-D Palataanpas maanantaihin, joka hirveydestään huolimatta meni ihan hyvin lopulta. .-D Silloin meidän piti hissassa esittää niitä tyhmiä ryhmätöitä. .-P En kyllä kamalasti edes jännittänyt, sillä tämä biisi kannusti:
Tää tuli ämpältä just ennen hissan tunnin alkua, ja sit aloin ajatella, et mä oon toi itsevarma heppu tossa biisissä. .-D
"I'm everything
you can't stop me
I look so good
I look so fine"

Vitsi, jos oikeesti näyttäisin. .-DD Mut jo kuvittelu auttoi, sit ajattelin, et kaikki ihailee mua ja fanittaa. x-D Joo, aika tyhmää, mut se toimi, en edes hävennyt sönkköä puhettani, sillä ajattelin sen kuulostavan hyvältä. .-D Ainoa ongelma oli siinä, että sen meidän ryhmän vuoro oli ihan siinä lopussa, ni sit vaan hoin itekseni "Päästä nyt meidän ryhmä esiintymään, ennen kuin mun itsevarma olo lähtee". .-D Mut ihan hyvin se kai sit meni, ja sain Hiltsuakin kylätä sen esiintymis vuorolla. ,-)

Sitten maanantaina oli myöskin Suomen kirjallisuushistorian koe, johon luin koko tuskaisen sunnuntain.. Ja niinkin ihanasti oli asiat, etten siinä kokeessa muistanut oikein mitään vastauksia, vaikka olinkin lukenut, MUTTA onneksi siinä kokeessa sai pitää kirjaa mukana. ,-D Siinä oli 50 kysymystä, ja 50 minuttia aikaa tehdä, eli piti edetä silleen minuutti/kysymys. Ehdin just ja just loppuun, mut joku kohta jäi kyllä tyhjäksi, kun en uskaltanut veikata, kun se ope sanoi, että vääristä vastauksista tulee miinus pisteitä. >.-o Sit oli just hyvä sattuma, kun se henkilö josta mun ryhmä teki sen hissan esitelmän, ni yksi siihen liittyäv kysymys oli siinä äikän kokeessa, ni sen vastauksen tiesin. ,-DD Sit olin ylpeänä, kun tajusin, et siihen vikaan kysymykseen löytyi vastaus ihan ekalta sen koealueen sivulta. .-D Kun ne kysymykset oli edenny siitä ihan järjestyksessä, mut sit hämyksi oli laitettu vikaksi kysymykseksi sellainen, et se vastaus löytyykin ihan sieltä koealueen alusta. .-D Et siitä nyt voin sit ylpeillä. x-D Kuitenkin kaikki muutkin tajusi..

---

Huh, nyt on se yo-lomake viety kansliaan. .-D Jännitin ihan sairaasti, et jos oisin väärin sen täyttäny, mut ei se ainakaan mitään haukkunu mun lomaketta se kanslisti. .-D Mut ne vielä tarkastetaan, sit kuitenkin tulee joku kuulutus maanantaina: "Ka******* Sa******, tule heti opon luo". x-D No mut hyvähän se vaan sit olis, et tulis virhe korjattua. .-) Vitsi mä ja Fiku oltiin ihan sekoja ruokailussa äsken. .-DD Kun me oltiin syömässä, ni sit yhtäkkiä Hiltsu tuli siihen MEIDÄN PÖYDÄN VIEREEN seisomaan ja jutteli jollekin sen kaverille. .-DD Mä ja Fiku vaan hihiteltiin siinä. x-D Sit otin vammaisen perunan, enkä uskaltanu syödä sitä, kun se näytti ja maistui vähän epämääräiseltä.. Onneksi oli hyvää salaattia, ni sain masun täyteen sillä, ja älysin jopa ottaa näkkärin, joten enköhän mä selviä. .-D

Siis niinku peruna. .-DD

Sit ruokailun jälkeen tultiin Fikun matikan luokan luo, ja sit jotkut kuunteli koneella täysillä tätä biisiä. .-DD
Vauva, vauva, vauva, oooh!

Noh, sitten mua ja Fikua alkoi vähän laulattaa... .-DD Väänneltiin tosta kertosäkeestä omia versioita, ja melko hiljaisella äänellä niitä sitten laulettiin, toivottavasti kukaan ei kuullu. x-D Oli mm. "Vauva, vauva, vauva, ooh" ja "Vauveli, vauveli, vauveli, ooh". .----D Sit nähtiin Hiltsu, ja sen jälkeen nää laulut muuttuki tämmösiksi: "Hiltsu, Hiltsu, Hiltsu, oh, Hiltsu, Hiltsu, Hiltsu ah" .----D Voi meitä noloja. x-D

Huhhuh, nyt pitää kyllä rauhoittua, menee ihan yli nää jutut. .-D Vauva... Joo, keskiviikkona me oltiin katsomassa jotain teatteri esitysta, vielä kun muistaisi, mikä sen nimi oli... Ei kyllä ollut mikään kummoinen, oisin hyvin pärjännyt, vaikken olisi esitystä nähnytkään. .-D Sit se oli ihan tyhmää, kun busseihin piti mennä luokittain, ni en päässy Fikun kanssa samaan bussiin. .-< Mut sit kyl tykkäsin matkasta, kun sain silloin kuunneltua ämppää. .-3 Mulle pitkät automatkat on oikeesti hupi, kun saa kuunnella pitkään ämppää. .-3 Paluumatkalla ämpästä kyllä loppui akku, mut kun sammutin sen, ni siihen tuli taar virtaa, ja selvisin sillä kotiin asti. .-D Sit siellä teatterissakaan ei saanut mennä kavereiden viereen, vaan sinne, minne lipun numero osoitti. .-P Siitä menee oikeesti into, kun ei saa istua kaverin vieressä.. Sit väliajalla menin istumaan Fikun viereen, ja Fiku kertoi, ettei siinä sen vieressä ollut istunut kukaan, ni mä ajattelin voivani jäädä siihen, mut sit salin täyttyessä uudelleen joku tulikin vaatimaan sitä paikka itselleen, ja kaikki joutui nousemaan paikaltaa, jotta mä mahduin kävelemään pois sieltä keskeltä penkkiriviä. .-D Kun siinä oli tosi ahdas kulkea.. .-P Sit bussi tuli 15 minuuttia etuajassa, ja arvatkaa vaan, oliko kivaa kylmässä odottaa, että isi tulee hakemaan.. Mulla oli jaloissa sellaset.. ei ihan ballerinat, mut sen tapaiset, ni varpaat paleltu. .-D Takki onneksi oli, muuten oisin jäätyny. .-D Hei, nyt muistan, sen näytelmänn nimi oli Luoteisväylä. .-D


Hitsi, mulla on tuolla sähköpostissa tallessa sellanen viesti, jossa joku espanjalainen poika on pyytäny mua kaverikseen facebookiin. .-D Ei mulla edes oo tunnusta facebookissa, mut jotenkin söpöä, kun joku poika haluis olla mun kaveri. .-3 .-D Mä en oo ikinä tullu toimeen poikien kanssa, jotenkin "pelkään" niitä, enkä uskalla jutella. .-< Luulen sen johtuvan siitä, et ala-asteella mun luokan pojat kiusasi mua aina, kun olin ujo, ja nyt on jääny sellanen ikävä olo niistä, ja ajattelen kai kaikkien olevan sellaisia, vaikka tiedän kyllä, ettei niin ole.. .-P

Pahus, en muista mun twitterin käyttäjätunnusta. .-D En oo käyny siellä varmaan puoleen vuoteen, mut yhtäkkiä tuli sellanen olo, et tekis mieli. .-D Oiskohan mulla sähköpostissa joku viesti, mis näkyis se käyttäjätunnus.. Tai en mä oo varma, saatoinhan mä salasanankin kirjoittaa väärin. .-D HEI, nyt meni oikein, pääsin kirjautumaan, jesss. .---D Noo, eipä siellä mitään ihmeellistä ole, en ole oikein koskaan innostuntu tosta paikasta... .-P Rekkauduin sinne vaan, kun ostettuani Nick Jonasin levyn oli siinä linkki Nickin twitter-profiiliin, ni silleen. .-D En ees uskalla puhua noille julkuille mitään, kun sönkläisin kuitenkin jotain kummaa.. .-P Muutenki pitäis päivittää tota seuraus-listaa, mulla on siellä vaan muutama. .-D Mutta olkoot, jos en jaksa innostua siitä..

Nick Jonas, twitteriin reukkautumisen innoittajani. .-D

Byääh, tänään tulee vika jakso Rantavahteja, sit ne jää parin kuukausen tauolle. .-P Julmaa. .-< Ajattelin nyt heidän muistoksi tehdä yhden aiheeseen sopivan Top 3 -listan. .-3

Top 3 Rantavahdit

1. Ykköseksi pääsee Blake, joka oli ihan ensimmäinen lempparini. .-3 Taisin innostua Blakeen, koska hän näytti ihan vähän yhdeltä söpöltä s-marketin työntekijältä. .-D

2. Fikun ansiosta olen alkanut pitää Whippetistä. .-D Ihan good-looking sekin on ja silleen. .-D Sit ollaan nimetty yksi Papa-peleissä esiityvä heppu Whippetiksi. .-D

3. Hmm, kukahan pääsee kolmanneksi.. Taidan sanoa Kerrbox. .-D Se on selainen hassu "vanhus", ja pidän sen naurusta. .-D Kerrbox muistuttaa ehkä jollain tapaa isääni. .-D


Blake kulti. .-3

Aiemmin tehdyt top 3 -listat:
Paheesi, Blogipaikat, tv-ohjelmat, Iloliemet osat, Taikapölyn osat, Ämppämusiikkisi, Allun ilmeet, Allun paidat, sivuni, kynsilakkasi, jäätelöt, Michael Jacksonin kappaleet, värit, inhokki pukeutumistyylit, omista sims-sivuistasi, mitä haluaisit kotipaikkakunnallesi kiireemmin lisää, elokuvat, hedelmät, Nickisi, Arcade-pelit, Wii pelit, juomat, Rantavahdit
Tulossa (saa ehdotella lisää aiheita):
-

Kun kukaan ei enää ehdottele näitä aiheita, ni Fikun pakotan keksimään. .-D Apua, niin se aika on mennyt, kohta pitää lopettaa ja kiiruhtaa tunnille. .-< Sit voikin mennä aikaa, ennen kuin pääsen taas kirjottelemaan, kun alkaa se kökkö koeviikko. .-< Mutta juu, minä katoan nyt muutamaksi päiväksi bloggerin maailmasta, älkää siis huolestuko, kun postauksia ei tulekaan enää joka päivä. .-D Heippa!
..Ah, salkkarit tulee tänääään. <3

Kysymys lukijoille:
Tykkäätkö perunasta?
vaihtoehto 1: Ja, det är bästä jag vet!
vaihtoehto 2: No e

2 kommenttia:

Jade Essence kirjoitti...

Meidän lukiossa on kumipottuja, jos niihin painaa kauhalla kuopan se pongahtaa takaisin :"D Varmaan pomppaisi lattiasta jos kehtaisi kokeilla.
Jännä tuo Juulia&Veikko- uni, mie näin jonakin yönä unta että rakensin Garpeille uutta taloa, mutta siinä ei ollut kyllä mitään jännää. :P En enää edes muista miltä se talo näytti. Noh jaa. :)
Miekin tykkään aina kuunnella autossa musaa, tosin usein vaan kasetteja tai radiota. Meillä oli pitkään vain yksi "autokasetti", nimittäin Khaledin Sahra. Siitä oli levyltä otettu joskus muinaisuudessa varmuuskopio kasetille ja sitä sitten aina :) Nyt on sinne tosin roudattu kaikkia muitakin kasetteja. Ja varsinkin pimeällä autossa istuminen on mukavaa :D (Huppista, mulla on täällä ikkuna auki ja huomasin vasta nyt, kun sormia palelee :"D)
Top 3-aiheita tuli mieleen pari: suosikkinaislaulajasi (ja nimenomaan sooloartisti, ei bändejä vielä täjän (; ) sekä parhaat instrumentaalit biisit ;)

P.S. Ota kokeisiinlukumusaa ;D http://www.youtube.com/watch?v=nhPaWIeULKk&ob=av2e

Kasa kirjoitti...

Hui kamala. .-D Meilläkin on välillä kumipottuja. .-P Heh, tosiaan, mahtoikohan olla jokin enneuni..? .-D Mistäköhän se Veikkokin sinne eksyi, Juuliahan on Kustin kanssa yhdessä. .-P Ääh, mä niin haluisin meidän autoon radion, mut ei oo. .-< Mut ämppäkin käy. ,-) Ooh, kiitos top 3 -aiheista! Täytyy katsastaa tuo biisi jossain vaiheessa, nyt mun pitäisi jo alkaa olemaan bilsan luokan luona. .-DD Kertaustunti alkaa. .-D