torstai 17. marraskuuta 2011

"Keneltä puuttuu...

...sukuelimet?" kysyi bilsan ope äsken tunnilla. .-D Se tarkoitti siis sellasta tehtävämonistetta, mut tosta voi saada vähän väärän kuvan.. .-D Meillä oli taas elinten leikkelyä bilsassa, jonka mä jätin taas väliin, ja tein sitten tehtäviä tunnilla, aiheena juurikin nuo sukuelimet. .-D Ens kerralla käydään sit läpi raskaus ym siihen liittyvää, oon innoissani. .-D Tää viikko alkaa olemaan koulun osalta ohi, enää huomenna yksi matikan tunti, hah. .-D Vähän vaan huolettaa, kun alkaa olla viimeiset tunnit ennen koeviikkoa. .-s Tuntuu, et oon ihan pihalla kaikesta, niin ku kyllä oikeestaan olenkin, joten oisi varmaan hyvä hiukan opiskella.... Mulla on vaan ollu jo pitkään kauheen aikaansaamaton olo, ni saa nyt nähdä, miten tässä käy. D-. Hissan lukuläksyt on jääneet moooonta kertaa tekemättä, joten mitenköhän sen kanssa käy. .-P Bilsaa oon ihan hyvin opiskellut, mut täytyisi silti lukee kaikki vielä uudelleen läpi, ja mä tässä pohdin, miten ehdin lukemaan sekä bilsaa että hissaa. .-P No pöh, ei oo niin vaikeeta! Muuten vaan valitan... Matikkaa olisi harjoitelteltava, ja äikän kokeeseen liittyvä kirja luettava loppuun.. .-D Mut juu, rauhassa vaan... .-)

Vitsi kun koulu ja joulu rimma. .-D Tällanen random-huomio...

Hui, huomenna olisi viimeinen ilmoittautumispäivä kevään yo-kirjoituksiin, mun pitäisi se lappunen palauttaa siis kansliaan silloin... Kun mulla on ollut hieman ongelmia tämän maailman haasteellisimman tehtävän kanssa... .-P Ekan lapun, jonka täytin, ni huomasin tehneeni virheen, joten sit hain eilen uuden paperin, mutta se rypistyi aika ikävästi repussa, joten hain vielä tänäänkin uuden yo-hakemuslappusen, jos nyt kolmannella kerralla viimein onnistuisi. .-D Sit mä en oo ihan varma, miten se kuuluisi täyttää, kun en oikein viime vuoden opo tunneilta muista. .-P Maanantaina ois ollu koulun jälkeen ohjausta sen lomakkeen täyttämiseen, mutta enhän minä silloin voinut, kun me mentiin mummoa katsomaan. Noh, jos siinä menee joku väärin, ni sitä vartenhan opo tarkistaa, ja sit korjataan. ,-) Joo, ja ehkäpä voisi kysyä tuolta opolta, kun oon ihan opo-huoneen vieressä, mut en jotenkin kehtaa.. Pöh, ihan sama, sit jos ei lomakkeen täyttö onnistu, ni jätän sen terveystiedon kirjottamisen ens syksyyn. .-D En ees tajua, miksi kirjoitan terveystiedon, kun en ymmärrä siitä mitään... Ehkä mä sit jossain kohtaa alan ymmärtää, kun niihin yo-kokeisiin luen. .-D On toi kyllä jotenkin pelottavaa mennä yo-kirjotuksiin. .-o

Nyt mä kummastelen, miksi mulla on tuossa "näitä kirjoituksiani fanitetaan" kohdassa ykkösenä toi koulun alku postaus. .-D Kai siinä on jotain hienoa sitten.. .-D Hyi, opo oli laittanut wilmaan viestin, että on pakko käydä TETissä (=työharjoittelu) joka vuosi yhden kerran. .-o Ja kheh.. Mä en käyny viime vuonna missään. .-DD Joudunkohan käymään tänä vuonna sit kaks kertaa, vai mitä tää on? .-P Mutkun tässä vaikeuttaa se, etten yhtään tiedä, mihin alaan haluisin erikoistua, ja ton TET-paikan pitäis liittyä siihen jotenkin.. .-P Pitäisi varmaan laittaa viestiä opolle..... Arvatkaa kiinnostaako. .-P

Mutta juu, heh, mulla on nyt rajut keskustelut mesessä menossa, jää blogi häviölle. .-D Aiheena mm. Allu... .-3 <3
Vitsi jos Allu tuijottais mua noooin. .-3 

Tulipa nyt tuosta Allusta taas mieleen se Salkkareiden Elias (mikä salkkari-blogi tästä on tulossa .-o). .-D Ilahduin eilen, kun se sai jäädä, jess. .-D Pitkästä aikaa joku kiva kylättävä salkkareissa. x-3 Ekana ihastuin Miroon ja sit kesäuusintoja katsoessa Taneliin. .-3 Taneli on jo menetetty lopullisesti, mut ootan ens kesää, kun luultavasti päästään jo niihin Miro-jaksoihin! .-D Miron ansiosta innostuin Jonas Brothersistakin, kun ne oli niin saman näköisiä. .-D Vai innostuinko Mirosta sen takia, että se muistutti JB:tä..? En muista enää. .--D



Samaa näköä? ,-)

Hui, onpas kello jo paljon, täytyy alkaa lopetella. .-P Ja mulla jäi taas kertomatta peri juttu, mitkä ois heti silloin tiistaina pitäny kertoa. .-D Kohta varmaan unohdan ne.. Noh, huomenna ehdin ainakin jotain pölistä, kun on vapaatunteja. .-3 Sit en pitkään aikaan pääsekään tänne kirjoittamaan, kun alkaa se pahuksen koeviikko. .-S Mut siitä itken lisää huomenna, moikka. .-)

Kysymys lukijoille.
Onko Miros ja JBs samaa näköä teistäkin? .-D
vaihtoehto 1: Ehkä vähän .-D
vaihtoehto 2: No ei oo..

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Sä se osaat aina ihastua kaikkiin tommosiin sulois-kasvo-poikiin =D Mä en, ja siksi mulla onkin joku hassun näköinen parta-Naama =D Ja onnee sulle tosi paljon koeviikolle! Mun omani jo loppu, koska mulla oli vaan muutama koe ja ne meni jo, ja siks mulla on lomaa koko ens viikko! =D Tosi mahtavaa! Voin tulla öisin ainakin meseen =o)

P.s Mäkin voin auttaa sua täyttään sitä yo-lappua, jos haluut, kun veikkaan et se on samanlainen mitä meillä oli =)

Kasa kirjoitti...

Eh, juu, niin mulle usein käy. .-D Katon aika paljon ulkonäkö, mut kyllä se luonnekin sit vaikuttaa. .-) Kiitos, jännittää vähän tuo koeviikko, kun on lukeminen jäänyt vähälle.. Katotaan nyt, miten käy. .-D Oon kade, oispa mullakin viikko vapaata... Jee, yömese! <3 Juu no, mä just tulin opon luota, kun sitä lomaketta yhdessä täytettiin. x-) Kiva kuitenkin, että olisit ollut valmis auttamaan minua köppäistä. .-3