keskiviikko 2. marraskuuta 2011

En oikein...

...tiiä, kannattaako mun tulla kirjottamaan, kun ei ole mitään kerrottavaa asiaa tiedossa. .-D Mut ehkäpä mä jotain keksin. .-) Voisin tietty jatkaa joitain postauksia, joiden kirjoittamista oon aikasemmin alotellu, mut en oo julkassu mut... Ei jotenki jaksa. .-D Mua ärsyttää, kun ekalla tunnilla on vapaatunti, ois mieluummin vikalla, koska sit mulle varmaan ois kerääntyny jotain kerrottavaa. .-D Mitäs eilen tapahtui... Kotona tein vaan läksyjä, mulla kesti 9:n matikan tehtävän tekemisessä koko päivä. .-o Olihan siinä jotain häirikkötekijöitä mukana, mut silti. .-D Ja koska tein matikkaa koko päivän, en ehtiny taaskaan niitä hissan läksyjä tehdä.. Joo, varmaan kannattaisi nyt tehdä mutku.. Ääh, hirvee laiskottelu mieli mulla nyt, kun ei huvita mitään hyödyllistä tehdä. .-P Mä aion kyllä ryhdistäytyä, ja lukea kaikki hissan kappaleet, joita en oo ehtiny (jaksanu) vielä lukemaan. Joo, ois kiva tietää, milloin mulla on aikaa sellaiseen urakkaan. .-D Tänään menee kyllä kaikki aika bilsan läksyihin, koska se kappale on tosi pitkä, ja täytyy muutenki lukee se huolella ja tehdä ne tehtävät, koska siitä on paritentti ens viikon maanantaina. .-P Joo, teistäkin on varmaan todella kiintoisaa kuulla, kuinka puhun läksyistä, mut mulla ei oikeesti oo mitään hienoa kerrottavaa, koska tein eilen vaan läksyjä. .-D

Nyt vaihdan aihetta. Mulla on soinu ämpältä tänä aamuna hirveesti Jacopo Sarnoa, mitäs tää on? .-D No hirveesti ja hirveesti, vissiin kolme biisiä, mut on se silleen paljon, kun mulla on siltä vaan muutama biisi ämpällä. .-D
Aws, mulla on tosta videosta ihana muisto. .-3 Lintsasin kerran koulusta, ja tein rästiin jäänyttä historian palautettavaa tehtävää (miksi mä syrjin hissaa koko ajan? .-D). Sit jostain keksin, et menen kuuntelemaan Jacopo Sarnoa (en ollu silloin kuullu siltä kuin yhden biisin). Sit ekana vastaan tuli tämä. .-3 Joo, siinä se mun muisto. .-D Tosi hieno joo, mut mulle se oli jotenkin hieno hetki... Älkää ymmärtäkö. .-D Ah, tekis mieli kattoa toi video, mut en oikeen viittis.. Tai hei. Hah, kutistin nää ikkunat silleen, et nään ton videon ja tän kirjoituksen samaan aikaan, ni voin tässä kirjoittaessa vilkuilla. .-D Vähän hölmöä ilman ääniä, mut.. .-D <3

Jaahas, mitäs sitten keksisin. .-D Vaikka yhden topin. .-D

Top 3 Arcade-pelit

1. Noo, tällä hetkellä oon eniten innostunut noista Papa-peleistä, niin valkkaan ne ekaksi. .-D Jaah, sanotaan vaikka nyt se Papa's Freezeria tähän, kun sitä oon viime aikoina eniten pelannu. .-D (Linkki ei sit vie arcadeen, mut kyllä ton pelin pitäisi sieltäkin kai löytyä).

2. Kultsi ilman muuta. .-3 Kullankaivajaa siis tarkoitan. .-D Se vaan on huippu peli, siihen ei kyllästy. .-D Mulla on hienoa muistoja, kuina myöhään yöhön olen valvonut ja pelaillut tuota peliä. .-) <3

3. Kolmanneksi pääsee myöskin yksi kestosuosikkini, Ratmaze 2. Oon tuotakin moneen kertaan pelannu, ja muistan ton sokkelon jo ulkoa lähes. .--D Oon siinä aika hyväkin, yleensä mun tulos tulee päivän parhaaksi, jos rupeen pelaa. x-D Jes, kivaa lesoilla näillä maailman hyödyllisimmillä taidoillani.. .-D Mut oon mäkin sentään jossain hyvä! .-D

Aiemmin tehdyt top 3 -listat:
Paheesi, Blogipaikat, tv-ohjelmat, Iloliemet osat, Taikapölyn osat, Ämppämusiikkisi, Allun ilmeet, Allun paidat, sivuni, kynsilakkasi, jäätelöt, Michael Jacksonin kappaleet, värit, inhokki pukeutumistyylit, omista sims-sivuistasi, mitä haluaisit kotipaikkakunnallesi kiireemmin lisää, elokuvat, hedelmät, Nickisi, Arcade-pelit
Tulossa (saa ehdotella lisää aiheita):
Wii pelit, Juomat


Ääks, onpas kello paljon, pian on vapaatunti ohi, ja sit on kolme tuntia.. .-P Seuraavalla tunnilla mulla olis matikkaa, enkä oikein tiedä, mitä ajatella siitä. Eilen oli kivaa tunnilla, kun tajusin asioita, mut sit kotona ne läkytehtävät ei kaikki menneet niin hyvin.. Kun ei tarkistettaisi niitä mitenkään silleen, että kaikkien pitää sanoa tai jotenkin, kun mä en halua. .-< En vielä oikein tiedä ton open tyylistä, kun oon vasta yhdellä sen tunnilla ollu. .-D Se vanha ope oli siitä kiva, ettei siellä tarvinnu ääneen sanoa niitä vastauksia, vaan se ope tuli välillä kyläämään joidenkin tehtäviä (onneksi ei multa melkein koskaan. .-D) ja kommentoi niitä. .-D Mut sit on hyi äikkää, kun pitää se essee tehdä. .-P En ees hirveesti oo suunnitellut sitä etukäteen, mut kyl suunnileen tiedän, mitä aion kirjottaa ym. Sit koulun jälkeen mennään hakemaan Fikun uusia silmiä, kun se ei nää noilla vanhoilla kunnolla. .-D Mä ihmettelin, kun olin näöntarkastuksessa, et mä muka nään niin hyvin, et vois jo vähentää lasien tehoa. .-o Omasta mielestäni en nää niin hyvin, en esim. näe meidän olohuoneesta mikron kelloa, vaikka isi näkee sen ilman laseja, mut ehkä ei sit oo tarpeellista nähdä niin kauas hyvin, tai sit ne huijasi mua siellä optikolla. >.-o

Sit muuten ei löytäny niitä muumeja enää kotikoneellakaan, sen tyypin kanava on kai poistettu, joka niitä oli youtubeen kaittanu. .-< Harmitttaa, ärsyttää, miksiii. .-< Nyt jäi monta jaksoa näkemättä. >.-( Täytyis keksi joku muu vauvaohjelma iltojen viihdykkeeksi, onko ehdotuksia? .-D Tälle illalle saan kyllä katottavaa Myytinmurtahista, joten ei huolta. ,-) Keskiviikko on paras päivä, kun silloin tulee Myytinmursut. <3 .-D Pöh, kaiuttimista alkoi aamunavaus, enkä kuule musiikkia. >.-/ Pitäis varmaan kuunnella, ja ottaa ämppä pois.. .-D Alan varmaan häipymään tästä koneelta, heiheiii. .->

Kysymys lukijoille:
Top 3 -listani?
vaihtoehto 1: +
vaihtoehto 2: -

2 kommenttia:

Jade Essence kirjoitti...

Hih, mielläkin läksyt mielessä. En eilen ehtinyt tehdä saksan läksyjä, olen muutenkin siitä vähän ulapalla. Ja muistin ne vasta yhdeltätoista, voi autuus... Ja tänään oli enkun koe :P Jäin sinne viimeiseksi vartiksi meittimään tasan yhtä sanaa joka oli ristikossa, nimittäin röyhkeä/ylimielinen. Ei mokomaa millään keksiny :"D Nyt onnekseni vapaatunti, jee ♥
Sitten tuohon enkkuun pitäisi vielä kotona tehdä aine, minä sitä edes aloittanut :P Onneksi sitä ei tarvitse palauttaa ennen maanantaita, teen sen sitten viikonloppuna...
Koetin tonkia josko löytäisin vielä niitä suomenkielisiä Serlock koiria vaan ei löydy ei. Sen sijaan löysin yhden piirrossarjan jota katsoin oliko se toissakesänä kun se tuli telkkarissa? Vähän uudempi hämähäkkimies ;) Nyt olen katsonut itse vähän sitä vanhempaa sarjaa, mutta laitan kuitenkin tähän linkin siihen uudempaan, jos sattuisi kiinnostamaan ;) http://www.youtube.com/watch?v=qsg5kfUdG2g
Ekan jakson eka osa ;D
Mie taidan hipsiä kuuntelemaan poppia ;D

Kasa kirjoitti...

Hah, ainahan ne läksyt pitää olla mielessä juu. .-DD Mulla koeviikko alkaa vasta perin viikon päästä, mut ens viikon maanantaina olisi bilsan paritentti, joten minä vietän viikonlopun bilsaa lukiessa. .-D Minullakin on vapaatunti nytten, vapaatunnit on parhaita. .-D Voihan suomenkieliset Serlockit, miksei niitä töydy. .-< Kiitos linkistä, täytyypä katsastaa vaikka viikonloppuna. ,-) Hipsi vaan. .->