torstai 10. marraskuuta 2011

Hauskaa katella...

...mesessä noita mun.. mikskä niitä nimitetään? .-D No siis niitä, kun "sinne ylös" saa kirjottaa jotain fiilistelyjä. .-D Pöh, miksei ketään voi olla mesessä, mun tekisi mieli jutella just nyt. .-D Koska kaikki on nyt koulussa, niinhän se menee.. Mut hahaa, mullapa ei ole tällä viikolla enää kouluaa. ,-D Tää vika tunti on vapaa, ja huomenna saan koko päivän vapaaksi, koska opet lähtee keilaamaan vikojen tuntien aijaksi, joten ne saadaan vapaaksi. ,-) Sitten huomenna onkin hyvää aikaa... lukea äikän kokeeseen. .-PPPPPP Joo, ei huvita yhtään, mutta vähän pakko olisi, koe on maanantaina. .-P Oon lukenu vasta jonku 10 sivua. .-D Sit vitsi se äikän ope antoi hyvän vinkin: kannattaa tehdä koealueesta aikajana! Kun meillä on se koe kirjahistoriasta, niin siitä saa kätevästi aikajanan tehtyä. .-) Sellaisen siis koitan väsätä aina sitä mukaan, kun luen kirjasta. Ja sit siinä kokeessa saa tietty olla se kirjakin mukana, mutta kannattaa se alue silti lukea, jotta tietää sitten, missä mitäkin suunnilleen on. .-)

Jaah, sitten minun piti raportoida (olin kirjoittamassa aportoida=?abortoida? .-o) mun ryhmätöistä. .-D Hissassa homma sujui ihan hyvin, pääsin sen tyypin pariksi, ketä olin suunnitellutkin, tosin se ei käynyt niin tyylikkäästi kuin olin suunnitellut, mutta sainpa parin kuitenkin. ,-) Siinä sit nopsasti kerättiin jostain ihme ukosta tietoja, ja ens tunnilla pitäis sit esittää.. Hitsi, oisin tänään voinu esittää, kun Hiltsu ei ollut paikalla, ens tunnilla sit joudutun sitä pelkäämään.. Mitä pelkäämään, ei se Hiltsu mulle mitään tee. .--DD Mut juu, täytyy sit harjoitella vaikka etukäteen sitä esitystä, etten mokaile. .-D Ei siinä paljoa tekstiä ole luettavaksi, mutta minä nyt ehdin mokata lyhyessäkin ajassa. .-D Sit me eilen aloitettiin äikässäkin pientä ryhmähommaa, ja tänään jokaisesta ryhmästä piti valita henkilö, joka sitten selittää sen ryhmän pohdinnat ym, ni säästyin esittämiseltä onneksi. .-> Ei tää viikko ollutkaan niin kamala kuin aluksi pelkäsin. .-D

Juu, mut nyt sitten on mukavaa (paitti mahaan sattuu.. .-P), kun ei ole mitään pelättävää, ja kouluhommat on tältä viikolta ohi. <3 Ihanaa, saan nukkua huomenna piitkään. <3 Kaipaankin unta, on mennyt tällä viikolla joka yö johonkin puol kahteen se nukkumaan meno... Parit tunnin päikkäritkin on tullu tän viikon aikana nukuttua, kun on väsyttäny päivällä. .-D Puuh, tänään mennään Fikun kanssa ostamaan isille isänpäivälahjaa. Toivon mukaan isäni ei lue blogiani (vitsi, jos lukis x-D), joten voin paljastaa lahjasuunnitelmamme. ,-) Aiotaan ostaa sille joku iso ja kallis joulukalenteri, ja sit jotain salmiakkinamua, mistä isi pitää. .-> Ei ehkä mikään persoonallisin lahja, mut kumminki. .-D Vitsi muistan, kun olin vauva, ni tein aina hirveet läjät piirustuksia ja askarteluja isän- ja äitienpäivänä lahjaksi. .-D
Siis täähän olis sopiva isille. .-DDD Ehkä ei kuitenkaan...

Jaahas, mitäs minä sitten juttelisin teille.. Ahaa niin, vitsi oon ylpeä, kun joku oli tänään tilastojen mukaan päätynyt blogiini Tintti-hakusanalla. .--D Oonhan mä siitä jonkun verran jutellu, mut en olis uskonu. .-D Aah, tulispa jo joulu, sit saisin lahjaksi sen Tintti DVD:n... <3 Oon oottanu elokuusta asti, vielä tää marras- ja joulukuu.... .-> Aika on mennyt tosi nopsasti! Ai niin, sit muuten oon telkassa pari kertaa nähny 3D Tintti mainoksen, et joku sellanen 3 D elokuva on tehty yhestä Tintti jaksosta. .-D Oisin utelias näkemään sen, mut samalla pelkään, et pidän siitä enemmän kuin piirretystä versiosta. .-/ Enhän mä voi tietää, mut mut.. nokun Tintti on söpömpi siinä kolme deessä kuin piirretyissä. .-DDD Lol, mä tunnun olevan niin naamarasisti... Mut kaipa mä oottelen sen pari vuotta, et toi Tintti näytettäis myös ilmatteeks telkussa, kun en elokuviin pääse, ja toi dvd on varmaan aluks tosi kallis, kun on uus. .-P

Nyt mulle tuli kaksi asiaa mieleen tosta Tintistä puhuttaessa. .-D Katotaan, ehdonkö/kehtaanko kertoo molemmat. .-D Eilen kovasti toivottiin löytävämme niitä Muumeja youtubesta, mutta ei vaan löydy, törkeää. .-< Kuka meni poistamaan ne. >.-<( Vitsi mikä viiksi hymiö. .'--D Nooh, sit päädyttiin yö myöhään kuuntelemaan eri tekijoiden top 10 muumi musiikit -listoja. .-D Muumi musat on kyllä jänniä, kun niitä kuuntelee silleen irrallaan siitä ohjelmasta, tai jotain. .-D


Ääh, mut nyt mun on mentävä kattoo Fikun kanssa sählyturnausta. .-D Eihän mun ois pakko, kun mulla ei oo tuntia, mut aattelin Fikun seuraksi mennä. .-> .-P En oo varma, ehdinkö huomenna kirjottaa, jos en ni nähdään tiistaina. .->

Kysymys lukijoille:
Hoinko teidänkin mielestä tässä postauksessa "vitsi" -sanaa moneen kertaan?
Vaihtoehto 1: Kyllä
Vaihtoehto 2: Et

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Kiva, että hissajuttusi edistyy =) Mäkin haluisin nähdä sit joskus ton tintti leffan, mutta ehkä Naama vie mut kattoon sen, kun me molemmat ollaan vähän semmosia lapsekkaita, että Tintti kyllä kelpais =D Mut en kyl tiiä tehäänkö tosta leffasta enemmän aikuisillekin tarkotettu. No joo =) Toi teidän iskälle suunniteltu lahja on just huippu! Ite teen vaan tylsän kortin, kun siihen kuksaan meni niin paljon rahaa silloin synttärinä =| Mut ehkä sit ens vuonna =D

Kasa kirjoitti...

Anna: Juuh. .-> Hitsi, vietäispä mutkin Tinttiä katsomaan. .-D Täällä pusikkokesossa ei ole mitään elokuvateatteria, enkä koskaan edes ole käynyt sellaisessa. .-D Tintit on kyllä aika "rajuja" lastenohjelmia, mut niihin ne luokitellaan. .-DD Mut ehkä tosiaan toi uudistettu on sit aikuisille suunnattu enemmän. .-) Hih, isikin tykkäsi lahjastaan. .-) Me ei synttäreillekään ostettu mitään kovin hienoa, karkkia vaan, niin nytkin oli varaa tuhlata. .-D Ehkä. ,-)