keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Aina ennen...

...uuden postauksen kirjoittamisen aloittamista selailen hetken noita vanhoja postauksia ja tutkailen, onko "kysymys lukijoille" -kohtaan tullut lisää vastauksia. .-D Mulla meni sellainen puol tuntia lukea viikonlopun aikana ilmestyneet muiden postaukset, joten nyt sit jää vaan hetki aikaa kirjoittaa tätä omaa postausta. .-P Noh, mä varmaan aloitan tän kirjoitusta tänään, ja sit huomenna (=keskiviikkona) julkaisen. .-) Mulla nyt sattuu olemaan parina päivänä aikaa kirjoitella, kun mulla on noita kokeettomia päiviä. .-D Tietysti olisi varmaan ihan kannattavaa lukea vaikka tuohon torstaina olevaan hissan kokeeseen, mutta pöh, en minä nyt viitsisi... .-D Kannattaisi kyllä, mulla on hissan lukeminen jäänyt tosi vähälle tän jakson kuluessa. .-P Mut onneksi mulla on nyt kaksi päivää aikaa lukea siihen, ja se onkin sit tän viikon vika koe, eli sit viikonloppuna kerkeen lukea matikkaa. .-) Kivaa, kun mulla tulee näitä kokeettomia päiviä, kun mulla on vaan neljä kurssia tässä jaksossa. .-D Sit mulla ja Fikulla sattuu tosi sopivasti, et kun lukujärjestyksessä mulla on vapaatunti, ja Fikulla samassa kohdassa kuvis tunti = EI KOETTA KOEVIIKOLLA SIINÄ TUNTI PAIKALLA, joten meillä on siis samaan aikaan vapaatunti! Elikä sit isi vois kyyditä meidät koululle parjantaina klo 12 (saa nukkua!!) ja sit torstaina me päästään molemmat jo n. 11.15, ja isi voi sit tulla hakemaan. .-3 Eli lyhyet koulupäivät. .-D Mutta ennen niitä on se kökön hissan koe...

Tiistaina mulla oli bilsan koe, ja se ei mennyt ihan niin hyvin kuin olisin toivonut... Siinä kokeessa oli viisi tehtävä, joista piti vastata kolmeen, ni arvatkaa meneekö hyvin, kun siinä on kolme aihetta, joista en tiedä oikeastaan mitään, ja sit kaksi, joista tiedän pikkasen.. >.-P Sain mä kyllä sitten melkein konseptillisen loihdittua tekstiä, mut huomasi kyllä, että oli ongelmia, koska yleensä mulla on bilsan kokeissa riittäny kerrottavaa asiaa yli konseptin. .-P No, säästyipä ainakin paperi! Sit ärsytti, kun eilen illalla hädissäni luin raskaudesta ja sikiön kehityksestä ym, ja sit niistä ei kysytty mitään! Aina luen vääriä kohtia. .-D Vastasin sellaiseen sydän tehtävään, missä piti nimetä muutama sydämen osa ja sit kertoa, miksi veri kiertää jollain tietyllä tavalla. Sydämen osat sain paikoilleni, mut en siitä verenkierron sepustuksesta sit tiiä. .-D Sitten toinen tehtävä johon vastasin oli sellainen luu-tehtävä, missä piti kertoa luun tehtävä, rakenne ja selittää osteoporoosi. Luun tehtäviä sain aika paljon päähän, mut sit rakenteesta tiesin vähemmän, ja osteoporoosiinkin sain jotain laitettua. .-> Sit vikaksi tehtäksi valitsin korva-tehtävän, jossa piti nimetä kuvassa olevat korvan osat, ja kertoa 4 kuulon huonontumiseen vaikuttavaa tekijää + selittää äänen liike korvissa ym. Joo, en lukenut korva-osiota kotona, joten meni jotkun korvan osat vähän randomilla, ja sit eniten mua jäi pännimään, kun unohdin yhden korvan luun nimen! Muistin vasaran ja jalustimen, mut sit sitä kolmatta en millään keksinyt, ni veikkauksella laitoin siihen TALTTA. .-DDD Sit siihen kuulon huonontumisen syihinkin oli vaikea keksiä neljää syytä, ni sit vikaksi laitoin: Este korvan edessä, esim. pipo ja hiukset. .-DDD En usko saavani pisteitä vastauksesta, mutta pakko oli jotain yrittää. .-D Harmittaa kyllä vähän, kun bilsaa olen koko jakson ajan aika ahkerasti opiskellut, ja nyt sit koe meni pieleen. .-P Mut kuhan läpi pääsee, ni onhan sekin jo hyvä.. .-) Noh, näytän sitten yo-kokeessa vuoden päästä taitoni. .-D

Jopas tuli pitkä tarina bilsan kokeesta. .-DD Mut joo, nyt voisin palata hieman ajassa taaksepäin viikonloppuun. .-D Mitäs silloin  nyt tapahtuikaan... Noo, mummoa käytiin pari kertaa katsomassa viikonloppuna, vaikka olisi kokeisiinkin pitänyt lukea, mutta mulle mummo on ainakin tärkeämpi kuin jotkut kokeet! Mummokin aina ilahtuu, kun me sitä tullaan katsomaan. .'--) Väsynythän se on, kun saa kaikkia kipulääkeitä jotka väsyttää, mut varmaan kivempi nukkua kuin valvoa, tai silleen. Kun mummon kädet ei oikein toimi, niin ei se pysty edes ottamaan siitä sängyn vieressä olevalta pöydältä kunnolla mitään, ni ei oikein onnistu edes lukeminen, ni varmaan tylsää vaan maata. .-/ Parilla kerralla matkalla sairaalaan mulla on ämpältä soinu tää biisi:
ja oon sen nimennyt tämän hetken "matkalauluksi". .-D Nytkin sattui ämpältä alkaa soimaan. .-DD <3 Aika hyvin. ,-D Mut niin, no eilen mummo sit siirrettiin sieltä Hyvinkäältä tänne mun pusikkokesooni, niin päästään useemmin katsomaan, kun ei ole enää niin pitkä matka. .-) Varmaan tänään koulun jälkeen mennään, luulisin. .->

Hyi ällö, mä oon kait tulossa kipeeksi. .-( Jo maanantaina tais kurkussa tuntuu kurjalta, mut se meni sit kyllä ohi, mut sit eilen illalla suihkun jälkeen alkoitaas kurkkuun kertyä jotain, ja tänään aamulla vaan pahenee. .-P Ihanaa just tässä koeviikolla sairastaa, se on sit niin mahtavaa, kun nenä vuotaa kokeessa... Tällä hetkellä nenukka tuntuu onneksi vielä kuivalta, mut veikkaisin, että just sopivasti huomiseksi oon nuhainen hissan kokeessa. .-D Valkosolut, taistelkaa ja tuhotkaa taudinaiheuttaja nopeasti! Kyllä, bilsa päällä... .-D No hah, olin äsken ettimässä valkosolusta kuvaa, mut en ehkä kuitenkaan. .--D

Njaah, no siis eilen (=tiistaina (menee vaikeeks tää, kun kirjoitan kahden päivän asiat tähän .-D)) luin hissan kokeeseen, ja sain luettua huimat 43 sivua, jäljellä jotain 100... .-D Tänään on siis vähän kirittävä, jotta saan kaiken huomikseksi luettua. .-D Sit koitin vähän neuvoa Fikua matikassa, mut se oli vähän toivotonta, toivottavasti se nyt pärjää tuolla matikan kokeessaan. .-D Sit nukuin jotkut päikkäsritkin, söin, katoin salkkarit ja Tinttiä ja koneella puuhastelin sit yöllä. .-D + kuuntelin paaaaljon BSB:tä. <3

Vitsi, oon taas jälleen ihastunut tuohon
piirrettyyn Tinttiin enemmän. .-D

Kummastelin muuten taas noita hakusanoja, joilla tänne mun blogiin on päädytty, ja

Top 3 suosituimmat hakusanat:

1. Kasan blogi
2. Fall out boy
3. Tintti

.--D Kummastelen suuresti, mitä tuolla listan kärjessä tekee Fall Out Boy, mun muistikuvani mukaan olen laittanut ehkä YHDEN kuvan niistä tänne, ja ehkä toisen kerran maininnut ne jossain postauksessa. .-D Että se sitten on vetänyt ihan kiitettävästi ihmisiä käymään täällä. Varmaan ollut pettymys, kun ovat FOBista yrittäneet tietoa löytää, ja tulleetkin vaan johonkin random-blogiin. .-DD Sit myös tuota Tinttiä kummastelen, oon siitä puhunut ehkä jotain kolmen kuukauden ajan satunnaisesti jotain, ja sit se tänne on päässy. .-D Outoa kyllä. .-D

Laitetaan nyt taas joku kuva Fall Out Boystä, jos vaikka saisin lisää kävijöitä. .-DD

Haah, mutta nyt mun täytyy kai alkaa lopetella, oon kohta tunnin ollut koneella, ja mun kanttisi siihen hissan kokeeseen opiskella nyt, kun on vapaatunti. .-P Eli moikka taas, palailen ensiviikolla maybe keskiviikkona, elikkä viikon päästä. .-D Miten mä selviin niin pitkään without mun blogia? En ymmärrä, mistä nuo enkku-sanat tänne sekaantui. .-D Mut juu, heihei. .-3

Kysymys lukijoille:
Mitä pidit tosta Nickin biisistä? .-)
vaihtoehto 1: Hyvä oli. .->
vaihtoehto 2: Huono/en kuunnellu

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Kiva kertomus bilsan kokeesta, mutta harmi, kun se ei mennyt ihan odotusten mukaan =( Mutta saat sitten näyttää YO-kokeessa tosiaan taitosi! Sitten voit päteä siellä, että kolmas kuuloluu on alasin, sillä tämän kämmin jälkeen muistat sen varmaan aina =D Mulle ainaskin jää mieleen asioita, jos eka mokaan jotenkin niiden kanssa. Mutta juu, kiva kirjoitus taas ja hyvät hakusanat blogiisi joutuneilla! =) Ja jos kiinnostaa, niin mulla olisi uusi ulkoasu nähtävillä mun blogissa =o)

Kasa kirjoitti...

Hauskaa, että pidit bilsankoe kertomuksestani. .-DD Ajattelin, että kaikki nukahtaa tai hyppää sen yli. .-D Juu, nyt kyllä muistan, että se on alasin. .-D Tuo taltta muuten kiusasi minua hissan kokeeseenkin lukiessa, kun siinä kerrottiin taltan keksimisestä. .-DD Toivottavasti sit yo-kokeessa muistan vielä. .-D Mokista tosiaan oppii. .-D Kiinnostavilla hakusanoilla tänne tosiaan päädytään. .-D Ja eilen kävinkin blogissasi ihailemassa uutta ulkoasuasi. .-)