sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Fiku on...

...taas niin ihana....... Sain jälleen kuulla sen suusta, kuinka olen hirveä ihminen, ja se ei pysty tekemään mun kanssa yhtään mitään. Ja arvatkaa, mistä se suuttui? Siitä, kun pidin kynsilakkapurkkia kädessä, sehän on maailman vakavin asia, eikö? Okei, vaikutti siihen vähän muutkin jutut oikeastaan. Noh, kaikki alkoi, kun me pelattiin simssiä, ja tarkoitus oli aloittaa Simsseilyihin tulevan joulukalenterin tekemistä, mutta ongelmana oli, että oltais tarvittu lumimaisemia, eikä sinne perheelle jostain syystä millään satanut lunta, vaikka oli talvi vuodenaikana. Noo, sit sen perheen yksinhuoltajaaikuinen kuoli, ja sossu haki lapset pois, ja Fiku alkoi miettiä, kannattaisiko mennä toiselle tontille kuvaamaan. Mä sit sanoin, että pystyyhän tuollakin jotain kuvaamaan, missä ei tarvii näkyä lunta. Sit Fiku jotain sanoi, että mitä sit muka voi kuvata, ja mä kerroin joitakin suunnitelmia, mitä mulla olis ollu, mut Fikun mielestä niitä ei kannattanut kuvata, koska ei oltu suunniteltu, mille päivälle ne tulisi. Sit siinä hiukan ärtyisänä nappasin käsiini päydällä olevan kynsilakan, koska halusin hypistellä jotain, ja sit Fiku suuttui siitä. No mä sit sanoin, että miksi se saa pitää kädessään tavaroita, mutta mä en, ja sit se häipyi paikalta. Että ihanaa, mahtaakohan koko joulukalenterista sit tulla mitään, kun ei olla yhtään sitä varten kuvattu mitään.. Kiva, kun just eilen Simsseilyissäkin etusivulla kerrottiin, että on joulukalenteri tulossa, ja nyt seuraavana päivänä: "Ei joulukalenteria tulekaan...". Ois kaikki kai pitäny sit hyvissä ajoin kuvata valmiiksi, eikä nyt kiireessä, kun mikään ei onnistu... Mut mieluummin jäis koko joulukalenteri tekemättä kuin että se pitäis tehdä tapellen...

Taas pahennan oloani kuuntelemalla Hurtsia surkealla mielellä ollessani, voi minua... Fiku varmaan suuttuis mulle, jos huomais mun kuuntelen Hurtsia, koska "ei kannata kuunnella, ettei kyllästy".. Kun me saadaan Hurtsin levy joululahjaksi, ni Fikun mielestä ei kannattais kuunnella, ettei kyllästy niihin lauluihin. Mä en kyllä usko kyllästyväni, vaikka pari kertaa kuuntelisinkin jonkun laulun ennen joulua.. Tuli riitaa tästäkin aiheesta jo aiemmin, kun mä oisin halunnut kuunnella yhtä Joen biisiä (saadaan mahdollisesti sekin levy jouluksi), mutta Fikun mielestä siihen kyllästyy, jos kuuntelee liikaa... Joka tapauksesta biiseistä menee liikaa kuunneltuna maku, joten mitä se auttaa, jos jouluun asti aikoo odottaa? Onko niin väliä, kyllästyykö vähän ennen joulua vai sen jälkeen?

Jaahas, pitäisi varmaan rauhoittua jo. Mut päätin kyllä, etten anna Fikulle heti anteeksi, jos se tulee tänne (niin kuin yleensä teen) koska mulle tuli oikeesti paha mieli, kun se haukkui mua. Kyllähän mä tiedän, että suuttuneena sanoo kaikkea mitä ei tarkoita, mut kyllä silti pitäis hillitä itsensä ja koittaa välttää sitä. Kyllä mäkin suuttuneena syyllistyn siihen välillä, mut silti.

"Sorry, I can't be perfect"
(Simple Plan -Perfect)

Hah repsin. .'-D Mun piti paitaa f5-nappulaa ladatakseni mun blogi uudestaan, jotta musa-palkin videot vaihtuisi, ni painoinkin vahingossa f8-nappulaa, joka on mun kuvanotto nappula Gadwinilla. .-DD Eli otin loisto kuvan blogistani. x-D Oon varmaan erikoinen näky, kun itken ja nauran samaan aikaan. .-D Nenäkin ihanan täynnä räkää, kun mulla on nuhaa myös. .-P Ääh, miksei tuolla mun musapalkissa ole enää OneRepublicin Secrets-biisiä. .-o Mur, noh kyllä tääkin menettelee, mitä on sen tilalle tullut. .-)
Sori, jos jakelen näitä biisejä liian nopeasti. .-D Kuuntelin OneRepublicia perjantaina oikein kunnolla. .-D Mut mä varmaa alan lopetella, Fiku tuli sen näköisenä tänne, että se haluis tulla mun kanssa koneelle. Just mä kyllä päätin, etten anna heti sille anteeksi, mutta niin mä varmaan taas teen.. Niin on parempi, ehkä... .-)

Kysymys lukijoille:
Onko niin parempi? (viittaan viimeiseen lauseeseen)
vaihtoehto 1: Ei, pitäis joskus saada puhuttua riitaa aiheuttavat asiat läpi
vaihtoehto 2: Joo, sisarusriitoja syntyy helposti, ja ne myös annetaan nopeasti anteeksi

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Huomasi kyllä, kuinka surkeana ja kiukkuisena olit tapahtuneesta, kun et yhtään käyttänyt hymiöitä kirjoituksen alkupuolella, kun kerroit teidän kinastanne. Hymiöt ilmestyivät heti kuvaan, kun vaihdoit vähän aihetta =D Mutta ymmärtäähän sen, että siskoksille tulee riitaa. Mulle ja Eevallekin tulee aika usein, mutta Eeva on se, joka haukkuu. Eikä me ikinä oikeestaan varsinaisesti anneta anteeksi, kun mua ei kiinnosta nähdä sitä vähään aikaan tai puhua sille haukkumisen jälkeen. Pienenä Eeva aina löi ja puri mua SELKÄÄN =D=D Mut Eevan ja mun välit on varmasti erilaisemmat kuin teidän, kun teillä on noita yhteisiä projekteja ja kaikkea, niin siinä tapauksessa pian anteeksi antaminen olisi parempi =) Mutta tee niin kuin parhaaksi näät. Ite en osaa ainakaan vihotella pitkään vaikka haluaisin =D

Kasa kirjoitti...

Joo, olin kyllä vihainen silloin, mutta nyt on jo helpottanut. .-D Hymiöistä voi tosiaan päätellä mielentilani, niiden liikakäyttö alkaa heti, kun puhun jostain mukavasta. .-D Jep, mekin riidellään aika usein, mut sit ne yleensä sovitaan melkein heti. .-) Hui, kuulostaa pelottavalta tuo selkään pureminen. .-o Hei, mä oon ihan samanlainen, en jaksaa pitkään olla vihainen. .-D Paitsi joillekin tyypeille.. .-D