tiistai 18. lokakuuta 2011

Mulla kesti...

...melkein tunnin lukea kaikki viikonlopun aikana ilmestyneet postaukset + lisätä viimeksi lataamani biisit sinne listaan + säätää vähän omia. .-D Ja mun on ihan pakko vinkata, että Jedwardin fanit ainakin voisivat käydä katsomassa ämppäni biisi listaa (linkki sivulaatikossa tai tässä). ,-) Kun tuota noin, pari viimeisintä viikonloppua olen viettänyt aika tiiviisti Jedwardia kuunnellen. .-D


Olipas noista kauniita kuvia, pitäisi kyläillä useammin. .-D

Vitsi energiajuoma haisee hyvälle. .-o Minä en juo, mut tuossa viereisellä koneella oleva juo (vaikka koneella ei sais), ja tuoksu tulee tänne mulle asti. .-D Mut ää, kamalaa. Mulla on huomenna äikän kielioppi koe. Ja en ole lukenut siihen kuin iihan pikkasen vasta.. .-P Huoletta, huolettaa... Ei ennen syyslomaa saisi tollaisia kokeita laittaa, pitäis olla rentoa. .-P No mutta, turha sitä nyt on itkeä tässä, oma moka, kun en aloittanut lukemista aikaisemmin, ja osaan mä ainakin jotain, (ja onhan tässä vielä tää päivä aikaa lukea (mutku haluun olla koneella!! .-D)) Aattelin kyllä tosiaan viettää hetken aikaa näiden kahden vapaa tuntini aikana aikaa myös äikänkirjani kanssa, mut kun blogia tuli taas kova ikävä viikonlopun aikana. ,-3 Ja oon sitä paitsi lukenu jo yli puolet, n. 10 sivua ehkä lukematta, joten ehkä mä selviän siitä äikän kokeesta. .->

Hei, mut nyt, ennen kuin unohdan! Evening haastoi minut, joten ei kai tässä muu auta, kuin ryhtyä hommiin. .-D Tässä tulee nyt varmaankin samoja juttuja, mitä minusta jo tiedätte, mutta en ole niin monipuolinen, että joka kerta keksisin uusia salaisuuksia. .-D Tai enhän mä vieläkään oo IHAN kaikkea paljastanu, mut ei tehdän nyt kaikkea tarvii tietääkään. .-D Mut joo, tässä nyt jotain random-huomioita, mitä tulee mieleen.

Kerro kahdeksan satunnaista juttua itsestäsi:

1. Tykkään ihan hirveästi musiikista! Kuuntelen musiikkia lähes joka tilanteessa, koneelta, telkusta, ämpältä.. Yö taitaa olla ainoata aikaa, jolloin olen ihan hiljaisuudessa (paitsi jos nukahdan kuunnellessani ämppää, niinkin on käynyt. .-D) Viime aikoina olen eniten innostunut surullisista lauluista. ,-3 Tulee nyt ämpältä niin sopivasti, että annan teillekin kuunnteltavaa. .-D

Maaaiii <3

2. Tuli nyt noista surullisista biiseistä mieleen, että itken tosi helposti. Ei siinä muuten mitään, mutta välillä hävettää. .-D Esim, kun itkin kesken Camp Rockin, vaikkei siinä ollut mitään surullista. .-D Ja melkein aina minun ja Fikun riidellessä minä, isosisko, olen se, joka menee isin luo itkemään. x-D Hitsi, kuulostan joltain nynnyltä, mut Fikun kanssa ei kannata riidellä, se on niin hyvä väittelemään. .-P

3. Palelen hirveän helposti! Nytkin on kädet jäässä... Luulisi, että olen "tottunut" kylmään, kun pikkuisena kävin aina isin kanssa pilkillä kylminä talvina, mutta ei, aina vaan paleltaa.. Aamuisin on pahinta, kun pitää mennä kylmään vessaan lämpimän peiton alta.. Välillä jää myös kylmyys "päälle" musiikkia kuunnellessa, koska saan kylmiä väreitä kuunnellessani hyviä biisejä. .-D Sitten on vähän paha, jos tulee monta hyvää laulua putkeen ämpältä.... .-D

4. Mulla on valikoiva muisti. Muistan hyvin melkein kaiken, paitsi koulu-juttuja, en ymmärrä, mistä moinen johtuu. .-D Se näkyy kyllä sitten koenumeroissa.. Varsinkin kielten sanalistojen ulkoa opettelu tuottaa ongelmia. .-P Minulla on myös todella huono yleistietämys, kun koulussa opitut asiat ei jää mieleen. .-D

5. Olen peliriippuvainen! Noh, en ehkä ihan, mutta tykkään kovasti pelailla kaikenlaisia pelejä, ja pystyn kyllä lopettamaan ajoissa (niin vissiin), joten en siis ole riippuvainen. .-D Enimmäkseen pelailen Wiillä, simssiä ja erlaisia nettipelejä. Uusin suosikkini on Papa's Freezeria, jota tuli muuten pelattua yksi yö aika myöhään... .-D

6. Hmm... Tykkään räikeistä väreistä! Se näkyy enimmäkseen vaatetuksestani, mutta en nyt joka päivä kuitenkaan räikeän pinkkissä asussa hillu koulussa, on mulla neuraalimpiakin värejä vaatteissa. .-D Nyt kun mietin, niin simssiinkin olen aika paljon ladannut vaatteita sen takia, että pidän niiden väristä. .-D Ja jos yhdestä vaatteesta on kaksi eri värivaihtoehtoa, lataan sen räikeämmän. .-D

7. Olen yöihminen! Yöllä olen oikeasti parhaimmillani, ja silloin tapahtuu yleensä kaikki parhaat jutut. .-D Kaikkien juttuten tekeminenkin sujuu minulta yöaikaan parhaiten (tai ei välttämättä parhaiten, mutta silloin on kivempaa). Ennen sain rajoitettua valvomiseni viikonloppuun, mutta nykyään alkaa koulu päivinäkin valvominen mennä yhä myöhempään... Ehkä tämä unirytminilläni on jotain tekemistä oppimiseni kanssa...

8. Ääk, mitäs vielä keksisi... Noh, tää nyt on ihan random: Odotan Rantavahtien alkamista! .-D Olen koko tämän päivän odotellut kotiin pääsyä ja Rantavahtien katsomista, olen nyt jotenkin ihan hulluna siihen ohjelmaan! Olen nähnyt ne jaksot aikaisemminkin, mitä nyt tulee, mutta ei se haittaa, uusiksi vaan kattomaan. .-D

Olen viime aikoina innostuntu Whippetistä eniten (Fikun syytä sekin .-D) .-3 Take me back in the sweet time, hot nights everything bo alright in the summertime.. Joo, älkää pilkatko, en osaa kirjoittaa englantia. .-D Sönkötykseni on Rantavahtien alkulaulusta, joka on muuten otettu tästä biisitä (joka on muuten mulla ämpällä. ,-))


Tuo kasi kohta vähän venyi. .-D Jaah, nyt pitäisi haastaa kahdeksaa tekemään tämä haaste. .-D Onhan minulla noita julkisia lukijoita (jotka lilluu tuossa sivussa) 9, ja muutama piilolukijakin on tiedossa, mutten tiedä oikein, ketä uskaltaisi haastaa.. Jos taas olen niinkin tylsä, että haastan tähän kaikkia, jotka ovat lukeneet tämän postauksen. ,-)

Nyt hei tiiättekö mitä? Mun pitää lopettaa! .-( Aika meni ihan liian nopeasti, en ehtinyt tehdä paljon mitään. .-o Nyt menen lukemaan siihen äikän kokeeseen, ja toivon mukaan osaan huomenna kaiken. .-D Khähää, mun ämpästä on akku lopussa, jeees, saan kuunnella kotimatkalla toista ämppää. <3 Mut moimoi. .->

Kysymys lukijoille:
Aiotko tehdä ton haasteen?
vaihtoehto 1: Kai se on pakko, kun haastoit mut .-D
vaihtoehto 2: En

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Mäkin palelen tosi helposti =( Ja kokeilin muuten tota Papa's Freezeriä ja se oli himo hyvä =D En vaan saanu pelaa kauheen kauaa, kun Naameli halus pelaa omia pelejään! Onnea sulle äikän kielioppikokeeseen! =)

Kasa kirjoitti...

Voi meitä palelijoita. .-< Hauskaa, että kokeilit! .-D Hyi Naama, noh, voit sitten joskus toiste pelata lisää, jos innostaa. .-) Kiitos. <3 Toivottavasti osaisin jotain siinä. .-D