tiistai 11. lokakuuta 2011

Puuh, viimein...

...sain hoidettua kaiken "tärkeän", ja pääsin kirjoittamaan blogiini. <3 Päivitin äsken ämppäni biisilistaa, jos kiinnostaa, voit käydä katsomassa, mitä uutta ämpälleni on ilmestynyt viikonlopun aikana. .-D Tai noh, tän viikon puolelle se kyllä oikeestaan meni, kun sunnuntai-maanantain välisenä yönä latasin musaa. .-D Mut joo, tästä pääse katselemaan huimia muutoksia. .-D Lisäsin sinne myös helpommin nähtäväksi uusimmat lataukseni niiden viiden videon lisäksi. ,-) Mutta jos ei jaksa mennä katsomaan, ni laitan tähänkin randomilla jonku biisin, mitä latasin. ,-3

Hihii, tää on hauska. ,-3 <3
 Muistaakseni tuli ladattua 16 biisiä viimeksi, en oo iihan varma. .-D Siinä olikin monelta viikolta kerääntynyt suosikkeja, ni siksi noin monta, kun joskus lataan vaan pari biisiä kerralla, tai silleen. .-D Harmittaa kyllä vähän, kun nykyään saatan ladata biisin, jota en edes niin hirveästi fanita, se vaan on vähän hyvä, ja sit lataan.. Kun ennen aina levyn ostaessani (kun en osannut ladata netistä musaa) olin hirmu innoissani uusista lauluista, kun olin kauan niitä kappaleita fanittanut ja viimein sai ne ämpälle niin.. <3 Ah, se oli hienoa aikaa. .-3 Mut toisaalta, kun mulla on nyt kaksi ämppää, ja lataan ne uudet biisit aina sille toiselle, jota en kuuntele niin usein kuin tätä toista, ni sekin varmaan vaikuttaa, kun ei oo sitä jännitystä koko ajan päällä, että soiko uusia lauluja vai ei. .-P Oon kyl miettiny, et vois poistaa tältä ämpältä jotain vanhoja biisejä, ja ladata sit tänneki uusia, ni ois kivempi kuunnella, mut toisaalta en jaksa. .-D Ei vaan jotenki yhtään innosta, kun tietää, et vasta 100 laulun jälkeen alkaa tulla uusia biisejä (kun siinä ämpässä ei oo sekoitus-toimintoa, ni on pakko kuunnella järjestyksessä). Mut kyllä sitten on kivaa, kun niitä uusia lauluja tulee, tietty. ,--) Eli mitä mä itkin tossa, jos oon kuitenkin tyytyväinen? .-D Hassua.

Hah, mulla on ollu jotenkin säätöä siitä asti, kun tulin koneelle. .---D Kaikki alkoi jo sisäänkirjautumisesta, kun joku tuhma oli toisten kiusaksi laittanut capsin päälle, ja enhän minä sitä tajunnut, ja ihmettelin vaan, että miksi tää ei anna mun kirjautua sisään. .-D No, sit vasta huomasin, et se kone ilmotti siinä, että capsi on päällä. No, sit mä otin capsin pois päältä ja yritin taas,  mutta vieläkään ei onnistunu.. Olin nimittäin painanu capsin yläpuolella olevaa nappulaa. .----D (Ärsyttää, kun koulun- ja koneen koneella on erilainen näppäimistö..) No sit viimeinkin pääsin kirjautumaan koneelle. .-D Ekana aattelin mennä lisäämään vuodatukseen lukujonoon yhden tarinan, joka eilen unohtui tehdä. No, mä sit avasin Simsseilyjen etusivun, mutten muistanukaan, mikä sen tarinan nimi oli. Sit avasin kojelaudan toiseen välilehteen, ja kävin Iloliemen linkkiboksista katsomassa (en viittiny mennä blogiin "turhaan" kuluttamaan kuvien katselumäärää..) sen tarinan nimen. Noh, kun julkaisin Simsseilyjen etusivun, ni arvatkaa mitä? No se etusivu tulikin jostain syystä Iloliemeen. .-o (En ikinä muista, ettei vuodatuksessa saa muokata useaa sivua yhtä aikaa, muuten se sekoaa..) Mutta ovelana osasin tehdä saman tempun toisin päin: Avasin Iloliemessä sen etusivun, ja samaan aikaan Simsseilyjen sivun. Ja kun tallensin etusivun, se siirtyi takaisin Simsseilyihin. .-) Joo, toi oli tosi sekavasti selitetty, eikä tota varmaan ymmärrä muut, kuin ne, jotka ovat tehneet saman mokan. .--D Mutta joo, sen kanssa sain hetken pähkäillä.. Noh, sit muistin, että unohdettiin eilen poistaa yksi hoitaja Mouruposkessa, joka ei pitkään eikaan ollut hoitanut kissaansa. Noh, minä siinä siirsin sen kamat adoptioon ja kopsasin kissan tiedot ym, tallensin ja kirjauduin ulos. Sit hetken päästä aattelin katsoa, et onnistuihan kaikki hyvin. Noh, adoptiossa näkyi vain se kissa, mutta sen tiedot oli hävinneet. .-o Olin sit ihan hädissäni, et eikä, nyt ton tiedot katosi. Mut sit hokasin, etten ollu kopioinu mitään niiden tietojen kopioimisen jälkeen, joten sain lisättyäne ne tiedot takaisin. .-D Ja siinä vaiheessa huomasin myös, ettei ne tiedot edes olleet hävinneet, ne vaan oli hypänneet jostain syystä väärään paikaan, eli turhaan pelästyin. x-P Miksi musta tuntuu nyt, etten osaa käyttää koulun konetta? .----D

Njuu, sit tulinkin jo blogini kimppuun, enkä muistaakseni säätäny enää mitään. .-D Hyi, mua hävettää, kun noista säädöistä tuli noin paljon asiaa. .--D Mut syytän vaikka konetta, mussahan ei ollut vikaa. ,-) Ääh, aika on menny hirveen nopsasti, mulla on enää vähän yli puol tuntia vapaa tuntia jäljellä! Mulla oli koko viikonlopun kamala ikävä mun blogia, en ymmärrä, mikä ihmeen kiintymys mulla siihen yhtäkkiä tuli. .-o Sit mulla on hirveesti ollut mielessä kaikkea, mitä blogiin pitää kirjoittaa, mutten enää ees muista paljon mitään. .-D Aloin vaan tässä miettiä, et miten mä pärjään syysloman, jos tää riippuvuus blogiin jatkuu. .-o Kun silloinhan mä en ehti täällä käymään. .-/ No, ehkä tää on joku ohimenevä vaihe tai jotain. .-D (Muuten en tuu selviimään kesälomasta..) Juu, mut aloitan vaikka kertomalla tästä päivästä, ja jos aikaa jää, voin yrittää muistella, mitä muuta asiaa minulla oli. .-D

Ekana oli bilsaa, ja meillä oli taas se saman sijainen, mut oli silti ihan mukavaa. .-> Käytiin luita läpi, ja meidän piti opetella 200 luuta! No ei ihan, 20 vaan niistä 200:sta. .---D Tehtiin semmonen luupaperi, johon piti (todella epäselvästä) kuvasta nimetä, mikä mikin luu on. Siinä sit tuli vähän hämmästelyä, kun yksi nuoli osoitti ihan selvästi sormeen, ni siinä oli muka reisiluu. .---D Että joo, tiesihän kaikki, että reisiluu sijaitsee sormessa. .-P Luin sen luu-kappaleen eilen etukäteen, ni muistin aika monta luuta ilman kirjasta katsomista. ,-> Sit bilsan jälkeen oli matikkaa, ja mua väsytti ihan sikana. .---D Meinasin nukahtaa, kun siinä vaan piti istua ja kuunnella, kun ope puhui. Heräsin vasta silloin, kun piti alkaa tehtäviä tekemään. En kyl oikeen tajunnu sitä asiaa, pitäis kotona kertailla... Ei täällä sattuis olemaan jotain matikkaneroa, joka osais selittää mulle näitä pitkän matikan juttuja, mä oon enemmän ja vähemmän pihalla niistä. .-DD Mutta juu, sit noiden tuntien jälkeen mulla alkoikin vapaatunnit. <3 Pidän tiistaista, kun silloin on vaan kaksi tuntia ja koulua. .->

MITÄ IHMETTÄ!!?? Tuleeko Rantavahdit?? Miksi mulle ei oo kerrottu!!? >.-o Eiks täällä niin sanota, vai enkö osaa lukea? Vähän ihanaa, jos ne tulee. <3 Noi taitaa kyllä olla jotain uusintoja, mut ei se mitään, mulla on ikävä noita bondin vahteja, kun en oo melkein vuoteen nähny. ,--3 Voih, vois kyllä kattoa, jos muistan. .--) Ihananaaihanaihnaaa. <3 Kuka sekosi? En minä! .-D
Ääh, en enää edes muista noiden nimiä, hirveetä. .-D Ihan liian pitkä tauko selvästi ollut. .-D

Mut täytyy varmaan alka lopetella, Fikun tunti loppuu kohta. .-) Sit kotiin ja sit kello tulee puol viis ja ah. <3 Mut juumoimoimoi. .-> Aika riensi, kun piti löytää noista miehista hyvä kuva. .-DD Ei ees oo kovin hyvä, mun kaks lempparia puuttuu tosta.. >.-/

Kysymys lukijoile:
G vai S?
vaihtoehto 1: G
vaihtoehto 2: S

Älkää kysykö, mitä meinaan tolla kysymyksellä, en itsekään tiedä. .-DD

Ei kommentteja: