keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Tyhmää unohtaa...

...ämpän kuulokkeet kotiin. .-P Muistin kyllä ämpän, mutta kuulokkeet puuttuu. .-D Onneksi Fiku lainasi kuulokkeensa mulle, jotta pystyn kuuntelemaan musaa vapaa tunnilla. .-) Jotenkin hölmöä, et ämpän muistin ottaa mukaan, mutten kuulokkeita. .-D Näis Fikun kuulokkeissa musiikki kuulostaa vaan tosi erilaiselta, en osaa selittää, mut sellaselta tyhmältä. .-D Mutta parempi tämä on kuin ei mitään.. Muutenkin tää päivä tuntuu ihan kököltä, se äikän kielioppikoe huolettaa (kirjotin eka vahingos "kuolettaa" .-D Tekeehän se sitäkin. .-P), mitenköhän sekin tulee menemään.. Sain eilen luettua koko koealueen kyllä läpi, mut en sit tiiä, riittääkö se.. Voisin harjoitella korjaamalla blogistani kielioppivirheitä. .-DD Mut se on sit taas silleen hankalaa, kun ei välttis huomaa omasta tekstistään virheitä, tai silleen.. .-P

Eilen wilmassa käydessäni huomasin ruotsin numeron ilmestyneen suorituksiini, ja se oli... 5, läpi pääsin, jeij! .-D Mä en kyllä tosiaankaan ymmärrä, miksi toi koe meni niin huonosti, yleensä oon saanut kutosia, mut nyt tuli vitonen. .-o Toi koe vaan oli jotenkin niin erilainen kuin ne aikasemmat (uus ope..), ni sit siinä kokeessa en vaan jotenki osannu.. Mut läpi pääsin onneksi, kun pelkäsin alkuun, et joutusin uusimaan sen. .-D Hui kauhee, yksi ope sano huomenta, ja luulin alkuun sen puhuvan mulle, mut sit huomasin, et mun takana oli toinen ope. .-D Säikähin, yleensä opet ei tervehdi mua (paitti ryhmänohjaaja, tänään on muuten tähtihetki=n. 10 minuutin ryhmänohjaajan tunti, joka on kerran viikossa). Juu mutmut.. Mietittiin Fikun kanssa, et mennää ens välkällä hakemaan sitä mun ruotsin koetta, ja Fiku saa samalta opelta enkun kokeen. Fikukin oli eilen niin innoissaan, kun sai tietää päässeensä läpi enkusta. .-D Onhan se iloista. .-> Mut nyt vaan rupesin miettimään, et pystynkö mä sittenkään kirjottamaan ruotsia, niin kuin oon suunnitellu.. Me tehtiin sillä ruotsin kurssilla harjotusmielessä vanha yo-koe, ja en oikeen osannu siitä mitään, vaikka tein sanakirjan kanssa. .-o Sit enkun tunneilla puolestaan musta tuntuu, et osaan paljon paremmin (vaikken sielläkään osaa..) Pöh, miksi tää on vaikeeta.. En ole niinkään varma matemaattisista taidoistanikaan, ärn. .-P Miksei saisi valita ihan kaikista, minkä kirjottaa pitkänä, miksi pitää valita enkku tai matikka. .-P Mut turha tässä nyt on itkeä, täytyy sit vaan yrittää panostaa vaikeisiin aineisiin enemmän, kirjotuksethan mulla on vasta ens lukuvuonna, kun käyn lukion neljässä vuodessa, joten ei vielä tarvii panikoitua. .-D

Sitte tänään suunniteltiin isin kanssa, et mentäis mulle lainaa kirjastosta kirjoja (tarviin äikän kirjavertailua varten.. .-P), valkkaamaan Fikun uusiin silmii kehykset, ja sit ehkä kattelee jotain takkeja. Mä en jotenkin tykkää kirjastosta, mut pakko ne kirjat on joskus hankkia.. Maanantain äikän tunnilla luokassa lähti kiertämään lappunen, johon piti kirjottaa ne kirjat, joita on lukemassa. Hyvähän mulla on, kun ei vielä edes ole koko kirjoja. .--D Onneksi se paperi ei ehtiny tulla mulle asti, (ilmeisesti oikeen kukaan ei vielä tinneyt, mitä lukee, ja alkoi vasta siinä tunnilla katsella sitä kirjalistaa. .-D) ni ei tarvinnu randomilla laittaa siihen kirjoja. Kun en tiiä, mitä kirjoja sieltä kirjastosta sit löytyy, ni ei etukäteen viittis laittaa. Sit se ope vaan sanoi, et on tosi paha, jos ei vielä ole niitä kirjoja, et ei millään ehdi ja päläpäläpälä.. Mun mielestä neljässä viikossa pitäisi ihan hyvin ehtiä lukemaan kaksi kirjaa, varsinkin, kun on syysloma. .-D Mut sit on se vaan paha, et jos tulee tylsä kirja, ni sitä lukiessa ei oikeesti pysy hereillä, totesin sen viime vuonna, kun aina nukahdin kesken sen lukemisen. .-D

Huominenkin pelottaa, kun me mennään leikkelemään niitä sydämiä bilsan tunnilla... Meidän piti mennä jo viikko sitten, mutta niiden sydänten toimitus hidasteli, joten huomenna niitä sit pitäis leikellä. .-P Se ope kyllä sanoi, ettei sinne ole pakko tulla, jos ei pysty katsomaan. Eli tavallaan mun ei olis pakko mennä. .-D En mä sen sydämen näkemistä ole huolissani, vaan ennemminkin siitä, huolitaanko mua mihinkään ryhmään, tai silleen.. kun parilla viime labra kerralla oon yksin jäänyt, enkä tod rupee mitään sydäntä halkasemaan. .-s Ni parempi varmaan olis olla menemättä koko labraan, ja jäädä vaan luokkaan tekee tehtäviä. Se on sit noloa, jos oon ainoa, joka ei uskalla kattoa, mut ei voi mitään. .-D Mä pystyn kyllä katsomaan melkein mitä vaan, mut yksi asia, joka saa mut voimaan pahoin on, kun joku oksentaa. .-P Hyi, siis se on niin hirveetä, mieluummin ite oksentaisin kuin katsoisin toisen oksentamista.. Hyi, nyt tuli mieleen yksi pari vuotta vanha juttu, kun ootin bussia, ja sit kun se bussi tuli, ni joku vauva oksensi siihen maahan tultuaan ulos bussista.. Et arvatkaa, innostiko mennä siitä oksennuksen vierestä bussiin.. Onneks enää ei tarvii mennä bussilla, kun isi vie kouluun ja hakee. .-)

Hui kamala, kello on jo kauheen paljon, ja mä vaan oon täällä koneella ollu koko ajan, enkä sitä kielioppia yhtään katellu. .-P Ääh, olis kai parasta mennä vielä katselemaan niitä kielioppeja.. Jännittää myös, kun se ruotsin koe pitää mennä hakemaan.. Inhoan kokeiden hakemista, varsinkin, jos koe on mennyt kehnosti. .-P Mut ei voi mitään, meen vaan sinne ja sit juoksen äkkiä pois, kun saan sen paperin käsiini. .-D Tuli nyt aika agnsti painotteinen kirjoitus, muttaa... .--D Huomenna kirjottelen sit mukavempia juttuja. ,-> Ja ainiin, liittykäähän Johanna Vilhelmiina -nimisen blogin lukijaksi! Kun sinne saadaan 50 lukijaa, järjestään blogissa arvonta! Tällä hetkellä lukijoita on 48, joten ei enää paljon puutu! .-D Lupasin mainostaa. x-) Sit kuitenkin käy niin mahtavasti, et se arvonta pidetään syysloman aikana, enkä ehdi osallistua siihen, kun en silloin blogissani tule käymään (varmaankaan)... Mut nyt täytyy lopettaa, pahus, kun vietin koko vapaa tunnin koneella, enkä lukenut äikkää, niin voi käydä. .-D

Kysymys lukijoille:
Onko sulla silmät (=silmälasit)?
vaihtoehto 1: Jep
vaihtoehto 2: Neij

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Hei, mee ihmeessä nyt kattomaan sitä sydänten leikkelyä! =D Voit kirjoittaa siitä sitten blogiisi. Mua ainakin kiinnostaisi =)

Kasa kirjoitti...

Aijaa. .--D Kyllä mä katella varmaan voisinkin, mut se ope puhui jotain, et se sydän pitää halkasta ja kaikkee muuta, ni sitä en ainakaan rupee tekemään. .-D En oo vielä päättäny, uskallanko mennä kattomaan, bilsan tunti alkaa 15 minuutin päästä... .-P