torstai 20. lokakuuta 2011

Kaikki kauheidet...

... ennen lomaa on nyt ohi, hihii. <3 Sydänten leikkelystäkin selvisin hyvin, jätin nimittäin menemättä sinne. .-D Alkuun Aiska meinasi saada minut ylipuhuttua, että menisin, mut sitten kun se ope alkoi tunnin alussa kertoa, mitä kaikkea meidän on niille sydämille tehtävä, ni tuli siinä kuunellessa jo sellanen ikävä olo (tai sit se oli nälkä. .--D), joten päätin jäädä luokkaan tekemään tehtäviä. Enkä ees jääny yksin, mun lisäksi yksi toinenkin jäi luokkaan. Ja enpä saanu läksyäkään, kun sain tehtyä kaikki tehtävät (mitä osasin) tunnilla, hah. .-D Ihanaa oikeesti, kun ei ole enää mitään pelottavaa tiedossa ennen lomaa. .-> Kun tätä sydäntuntia olin pelännyt siitä asti, kun ope siitä mainitsi. .-P Onneksi sinne ei ollu pakko mennä. .-)

Hitsi, en meinannu muistaa mun mesen salasanaa. .-D Sekoon, kun mulla on joka paikassa samantapainen salasana, mut se loppuosa on erilainen. .-D Mut juu.. Tänään mua on väsyttäny koko päivän, onneksi ens viikolla on loma, ja saan nukkua. .--D <3 Sit katottiin hissan ja äikän tunnilla jotain ohjelmia, ni mahtavaa:

Pimeä luokka + tylsä ohjelma + huonosti nukuttu yö = väsy!

Et meinasin siinä nukahtaa. .---D Meni eilen vähän myöhään, kun tuli pelattua Papa's Freezeriaa. x-P Mut minkä sille voi, kun oon koukuttunu siihen. .--D Sit varmaan loman aikana saadaan pelattua se läpi, jos hyvin käy. .-D Siinä on aika monta tasoa, mennään nyt jossain 30 paikkeilla, muistelen. .-D

Hih, pelataan tuolla hepulla. .-D Kun siinä alussa on valittava hahmo itelleen. .-> Pahus, kun näin vahingossa juonipaljastuksia ton pelin käänteistä laitettuani sen nimen googlen kuvahakuun.. .-P Noh, ei voi enää mitään. .-D 
Hui kamala, vapaa tunti kuluu, ja mä en ole ehtinyt kirjottaa mitään. .-o Ei oo erityisemmin mitään sanottavaa, outoa. .-o Aah, Rantavahdit tulee taas tänään. <3 Jee. .-3 Miksi mä puhun niistä aina, kun ne on tulossa? .-D On niin hyvä aihe. ,->>

Aww.. .-3

No jos teksin vaikka yhden topin, kun en muutakaan nyt tähän hätään keksi. .-D

Top 3 Nickisi

1. Useimmat tuntevat minut simssiliininä, eikä ihmekään, sillä elelen tuolla nickillä aika monessa paikassa, sims-sivuilla enimmäkseen. .-D Jälleen teen tähän selvennykseksi, että simssiliini-nimen takana on kaksi henkilöä, minä ja Fiku. .->

2. Kasa varmaankin pääsee tokaksi, oon siihen nimeen jo tottunut ym. .-)

3. Hmm, valkkaan varmaan Hiltsukan, kavereita.netissä elän sillä nimellä. .-D Ja kukaan ei kyllä keksi, kuka on ollut nickin innoittajana. x-) Hi, hi, hilt.. en minä kerro. .-D No Hiltsu se on. .-3

Aiemmin tehdyt top 3 -listat:Paheesi, Blogipaikat, tv-ohjelmat, Ilolienet osat, Taikapölyn osat, Ämppämusiikkisi, Allun ilmeet, Allun paidat, sivuni, kynsilakkasi, jäätelöt, Michael Jacksonin kappaleet, värit, inhokki pukeutumistyylit, omista sims-sivuistasi, mitä haluaisit kotipaikkakunnallesi kiireemmin lisää, elokuvat, hedelmät, Nickisi
Tulossa (saa ehdotella lisää aiheita):
Wii pelit, Juomat, Arcade-pelit

Äh, tuli vähän hätäset vastaukset, mutta mun aika loppu kohta.. Miksi, kun noi tutorit esittelee tätä lukiota uusille opiskelijoille, ne sanoo aina mun kohdalle tultuaan "ja täällä käytävillä on tämmöisiä koneita, joilla voi olla".. .-D Mäkin pääsen aina esittelyihin mukaan. x-P Mut juu, huomenna taas tuun kirjoittamaan viimeisen kirjoituksen ennen syyslomaa. .-D Onko jopa viimeinen kirjoitus lokaluun aikana. .-o Oho, sit on enää marraskuu, ja sit joulukalenri!! .---D Joulu on paras. <3 Mut moimoimoi. .)

Kysymys lukijoille:
Ootko pelannu Papa's Freezeriaa?
vaihtoehto 1: joo
vaihtoehto 2: en

Ei kommentteja: