torstai 13. lokakuuta 2011

Tähän alkuun...

...kerron vaikkapa tästä päivästä, miten on menny ja semmosta. .-) Ekalla tunnilla oli hissaa, ja tehtiin siellä tosi paljon itsenäisesti tehtäviä. Yleensä me kirjotetaan muistiinpnoja, mut nyt oli siis tämmönen "erikoinen" tunti, kun tehtiinkin vähän erilaisia hommia. Noh, minä ahkerana historian opiskelijana olin jättänyt parin kappaleen lukuläksyt väliin, ja sit kun niitä tehtäviä piti alkaa tekemään, ni olin sit ihan apua, en mä tiiä näistä mitään! .-D Ei siinä auttanu muu kun alkaa kirjaa lukemaan. Sit aina välillä tarkistettiin niitä tehtäviä, ni mä en koskaan saanu valmiiksi tehtyä ajoissa, ni sain sit valmiita vastauksia. .-D Mut tykkäsin kyllä tosta tunnista, tajusin aika hyvin niitä asioita, kun itse luin kirjaa ja alleviivailin ja sellasta. .-> Sit tää biisi soi mun päässä reippaasti yli puolet hissan tunnista (ja se on muutenkin soinu päässä tänään. .-D)
Toi alko soimaan mun päässä jo ihan aamulla hampaita harjatessa, ni jotenki se sit "jäi päälle" tai jotain. .---D Mulle on ennenkin käyny noin, että joku biisi on aamulla soinu päässä, ja sit se soikin koko päivän. .-D Ei siinä mitään, jos kyseessä on hyvä biisi, kivaahan se sitte on. .-D En tota biisiä (vielä) mitenkään fanita, mut se on mieleen jääny voicea katellessa. .-D Sit hissan tunnilla piirtelinkin aika ahkerasti, eihän sitä koko tuntia jaksa pelkkää opiskelua. .---P Juu, ni niihin tehtävä papereihin ilmestyi kaikennäköisiä ihmisiä (oikestaan vaan yhden näköisiä, koska piirrän aina samanlaisia. .--D), lähinnä naamoja piirtelin. .->

Sit oliki äikän tunti, käytiin kielioppia, ja en tajunnu oikeen mitään, koska mun mielestä se ope opettaa huonosti. .-P Me tehdään niitä tehtäviä silleen, et ei ees kerrata sitä kielioppiasiaa, tehdään vaan suoraan tehtäviä, ja sit ne menee mulla väärin. .-/ Ja ne on vähän pakko tehdä siinä tunnilla, kun ne tarkistetaan ym... Voihan vika olla tietysti mussakin, et mä vaan en osaa mitään, mutta mun mielestä ainakin olisi loogisempaa kerrata ensin sitä kielioppiasiaa, ja vasta sen jälkeen tehdä tehtäviä.. Ens viikon keskiviikkona olis sitten tiedossa KAIKKI kielioppiasiat sisältävä koe, joten on pikkasen opiskelua.. Voisimpa olla Fiku, se on niin äikkähikke ja osaa kaiken. .-D

Sit tulikin jo bilsan tunti, ja puolet tunnista olin jotenkin ihan unessa, enkä keskittyny opetukseen, vaikka yritin. .-P Heräsin vasta siinä lopussa, kun katottiin videota. .-D Se oli pelottava video, siin puhuttiin jotain laittomista elinten myynnistä ja ostamisesta ja kaikkee. .-s Ens viikolla meillä on sit bilsassa sydänten ja munuaisten leikkelyä.. En ole mitenkään hirveän innoissani, mulle riittäis ihan hyvin se, et katellaan kirjasta piirrettyjä kuvia, en haluis välttis katella ihan oikeeta sydäntä ja kaiken lisäksi vielä leikellä sitä... .-x Mut enköhän mä selviä, jos jättäydyn sinne taustalle vaan kattelemaan. .-D Ihanaa, kun ruokailukin on just ennen sitä tuntia... Toisaalta ehkä parempi niin, jos se olisi vasta bilsantunnin jälkeen, ni ois voinu ruokahalu mennä... En mä kyllä usko kuolevani, sitä paitti me kateltiin sydäntä jo ysillä, enkä silloinkaan paljoa kauhistellu. .-D Tuli bilsan tunnillakin pari kuvaa piirrettyä, ja piirsin tammenterhon! (älkää kysykö, mistä inspis siihenkin tuli, en todellakaan tiedä. .----D)

Njuuh, bilsan tunnin jälkeen menin oottamaan Fikun ruotsin luokan luo, et milloin niiden tunti loppuu. Sit istuin siinä lähellä olevalle penkille, ja siinä sattui istumaan yksi tyyppi, jonka parina mä olin viime vuonna äikän parissa paritehtävässä. Sit se alkoi yllättäen mulle juttelemaan, ja hämmästyin todella, sillä yleensä oon ihan näkymätön koulussa. .-D Vaihdeltiin siinä vähän kuulumisia ja semmosia, oli kyllä kivaa jutella, mulle tuli oikeesti hyvä mieli. .-) Sit kun Fiku tuli siihen, niin se "mun pari" kysyi, et ollaanko me siskoksia, kun ollaan niin saman näköisiä. .-D Täytyhän se sit myöntää. .-D Sit Fikua suututti, kun se oli luullu koko ruotsin tunnin, et sen koulu loppuu, mut sit mä pilasin sen ilon kertomalla, et sillä on vielä kuvista. .-D Oikeesti, mä tiiän paremmin Fikun lukujärjestyksen kuin se itse. .-D

Jaahas, siinä siis tämän päivän tapahtumat. .-D JES, mun ämpästä on akku lopussa, sit saan kuunnella sitä toista ämppää, hähää. >.-D Oih, ämpältä lähti soimaan tää biisi
niin nyt voinkin toteuttaa mielessäni olleen "hienon suunnitelman". .-D Mä oon nimittäin monena päivän ajatellu, et täytyy laittaa blogiin joku biisi Bäkkäreiden "This Is Us" -levyltä, ja tämän nyt laitan, kun se sopivasti sattui tulemaan. .-) Hyvä biisi, tosin sen loisto on jo hiukan haalistunut. .-/ Sen levyn ostohetkellä tää oli mun suosikkibiisi siltä levyltä, äh, miksi hyviin biiseihin kyllästyy. .-( Pelkään jo, että joskus nää mun tän hetkenkin lempilaulut väistyy, ja tilalle tulee jotain muita hyviä lauluja. .-P Mut se on sitten, nyt kannattaa iloita näistä tämän hetken lemppareista niin kauan, kun iloa riittää! .-D Se oli kyllä yksi mun elämäni huippuhetkistä, kun ostin ton levyn, Bäkkärit vaan on niin mahvia. .-3 Ääh, arvatkaa, kuka taas itkee.. Vanhojen juttujen muistelu on ihanaa, mut sit tulee sellanen haikee mieli tai muuten vaan on niin ihana juttu, että alkaa itkettää, en osaa selittää. .--x Ärn, nyt rupes nenäkin vuotamaan, parempi, että jätän johonkin toiseen kertaan tän jutun kertomisen. .-D

Oonkin tässä aika hyvin saanut kulutettua aikaa, n. tunnin olen kirjoitellut. .-D Jos vielä ehtisi tekemään vaikka top 3 listan tässä. .-> Ne loppuukin kohta, jos vaan haluutte, ni saa antaa uusia aiheita top 3 -listoihin. .-D Laitan tänän nyt näkymään kaikki, joista oon jo tehny, ja kaikki, jotka on vielä tekemättä, ettei tuu sit samoja. .-D

Paheesi, Blogipaikat, tv-ohjelmat, Ilolienet osat, Taikapölyn osat, Ämppämusiikkisi, Nickisi, Allun ilmeet, Allun paidat, sivuni, kynsilakkasi, jäätelöt, Michael Jacksonin kappaleet, hedelmät, värit, Wii pelit, juomat, inhokki pukeutumistyylit, omista sims-sivuistasi, mitä haluaisit kotipaikkakunnallesi kiireemmin lisää, elokuvat

Eli noi punaset olisi sellaisia aiheita, joista en vielä ole top 3 -listoja tehnyt, ja lopuista sitten olen. .-D Huh, meni paljon aikaa, kun selvitin, mistä noista olen tehnyt (Hyvä muistinen olen...), joten en mä nyt kerkeekäään tekemään listaa. .-/ Mut voitte silti ehdotella, mistä aiheista teen, jos teitä edes kiinnostaa. .-D Mä vaan tykkään laittaa asioita parhausjärjestykseen. .-D Mut nyt alan lopetella, huomenna taas palaan kahden vapaa tunnin voimin. .-D

Kysymys lukijoille:
Tammenterhot?
Vaihtoehto 1: .-(
Vaihtoehto 2: .-)

Ei kommentteja: