torstai 6. lokakuuta 2011

Nam, kun...

...oli hyvää ruokaa. <3 Riisiä ja kanakastiketta, yksi mun suosikki ruoka. .-D Harmitti vaan, kun piti yksin syödä, kun Fikulla on tänään eri aikaan ruokailu. .-< Mut huomenna me päästään samaan aikaan syömään. ,--D Meillä on samat ruoka-ajat tiistaina, keskiviikkona ja perjantaina. Aika hassu juttu, kun viime jaksossa meillä oli sama ruokailu maanantaisin ja torstaisin, ja nyt kumpaakaan niistä ei löydy tosta listasta. .-D Mut mua ärsyttää, kun meillä on keskiviikkona 19 päivä äikässä koe, ja se muuttaa sit mun ruoka-aikaa, ni joudutaan eri aikaan syömään. >.-< Höh. Ruokavälkkää on jäljellä enää n. 10 minuuttia, mut täyty äkkiä tulla kuuntelemaan tuo Hurtsin Stay, oon ihan riippuvainen siitä. .-3

Heei, nyt löysin jonkun video-versin. .-3 Musta on kivempaa kattoa liikkuvaa kuvaa. .-D Vitsi, äsken yksi ope tuli mulle sanomaa, että se kuuluttaa kuulutuksen, ja käski mun kuunnella, kuuluuko se. .-D Varmaan se multa kysyy, kun mulla on kuulokkeet korvissa. x-D Häiritsi mun tunnelmaa, pöh.. Tulipa nyt tosta liikan opesta mieleen yksi TOSI tyhmä juttu. x-D Kerran, kun mä ja Fiku käveltiin portaita ylös, ja sit toi ope tuli meitä vastaan, ni mä ja Fiku kumpikin väistettiin silleen, et siihen meidän väliin tuli tilaa, ni sit se ope vaan nauro ja sanoi, että selvä, minä menen tästä välistä. .-D Sit mä ja Fiku oltiin ihan häpeissämme. .-D Onneks toi ope ei oo opettanu mulle pitkään aikaan mitään, joten ei tarvinnu sit sen tunneilla hävetä. .-D Ku väkisinki tulee se "kohtaus" mieleen aina, kun nään sen open. .--D Aarg, hitsi nää mun järjestelmät, kun haluun nähdä samaan aikaan ton biisin sanat ja kirjottaa tätä, ni avasin mun blogin tohon toiseen ikkunaan ja pidän näitä silleen että molemmat näkyy. .-D Hitsit, täytyy joku päivä lataa musaa ämpälle, lataan sit EHDOTTOMASTI tämän. <3 "Stay with me.. stay, stay..." nyyt se loppuuu. .-( Mut nyt pitää bilsan tunnille lähteä...
---

Nyt kuuntelen Allun Europe's Skiessiä jollain ihme kielellä, hassua. .-D Tai silleen, kun on tuttu musiikki, mut sit sanat onkin ihan erilaiset. .-D
Ah Allu Ah <3

Bilsan tunnilla oli odotettua mukavampaa. Meillä oli sijainen (ja yleensä inhoan sitä, kun on sijaisia) ja opiskeltiin hengitystä ja keuhkojen rakennetta ym. Ohjelmaan kuului mm. hengitys-jumppa, tai joku sellanen, et piti tunnustella mahaa samalla kun hengitti ja sellasta. .-DD No joo, se oli vähän tyhmää, mut muuten oli oikein mukavaa, kun kirjoteltiin muistiinpanoja, ja sijaiseksi toi ope tiesi mun mielestä tosi hyvin niitä juttuja. .-D En sit tiiä, opiskeleekose/on opiskellut bilsaa paljon. Sit loppu tunnista katseltiin olipa kerran elämä -videota aiheena hengittäminen, mut ei ehditty loppuun asti kattoa. .-P Mut kivaa. .-D Oho kappas, meseen oli tullut pari tyyppiä, enkä minä huomannu mitään. >.-o Hah jee, saan juttuseuraa. <3

Onkin tää vapaatunti menny taas vauhdilla, mites nyt silleen? .--D Menispä tunnitkin näin nopeesti... .-D Aattelin, että huomenna suuren vapaatunti määräni ansiosta voisin tehdä kaikkia top-listoja ja sellaista "sälää" mitä voi minne vaan tunkea, ja nyt sit koitan tän hetken kuulumiset saada ulos. .-D Tänään yksi harvoista kavereistani tekstasi ja sanoi, että voisi ehkä tulla meille tänään. Minä olin tietysti innoissani, kun en pitkään aikaan oo häntä nähnyt (kävi viimeksi yli vuosi sitten meillä, vaikka asutaan samassa kaupungissa. .-o mut kun ollaan eri kouluissa, ni ei oikeen enää nähdä .-(), mut sit se suunnitelma kaatui, kun kamu ei saanukaan kyytiä. .-/ Oltais tietysti voitu ottaa se kyytiin, kun isi hakee mua ja Fikua koulusta, mut sit se ei olis päässy kotiin enää takas.. Just kerroin samat jutut toiselle meseläiselle. .-D Mutta rakkaat ystävät, minun täytyy alkaa lopettelemaan, mutta uskoakseni palaan huomenna blogini kimppuun. ,-D

Kysymys lukijoille
Supistuuko pallea sisään - vai ulos hengittämisen aikana?
vaihtoehto 1: ulos
vaihtoehto 2: sisään

Bilsan tunnilla oppii kaikkea... .-D

Ei kommentteja: