keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Voi kökkö...

...huomasin äsken, että mun puhelimesta on akku loppu. .-/ Ei siinä muuta, mutkun tänään just tarvisin sitä, kun isi sanoi soittavansa sitten, kun pääsee hakemaan mua ja Fikua koululta. Mummolla on taas haavahoitajalla käynti, ja se on just samaan aikaan, kun me päästään koulusta, ni isi sanoi, et soittaa sitten, kun pääsee hakemaan. No, toivotaan, että se soittaa Fikulle, (ja toivotaan, että Fiku muisti ottaa kännykän mukaan..) koska en viittisi mennä tonne parkkipaikalle liian aikasin odottamaan, kun siellä on kylmä ja mulla ei ole takkia. .-P Mä en siis omista sellasta "kevyttä" syksyllä ja keväällä pidettävää takkia, kuljen vaan normi vaatteissa ulkona, kunnes tulee talvitakille tarve. Täytyisi joskus ostaa uusi takki, mut täällä pusikkokesossani ei myydä takkeja kuin parissa kaupassa, toisessa ne on sellaisia tylsähköjä, ja Seppälän vaatteet hajoo päällä.. En sit tiiä, myytäskö jossain muualla, kun en oo pahemmin perehtyny asiaan. .---D  Tumput voisin pian ottaa käyttöön, käsiä paleltaa nyttenkin, vaikka oon sisällä. .-< Oikeestaan mun käsiä paleltaa melkein aina.. .--D

Mut juu, tänään mulla on vain yksi vapaa tunti käytössä, joten on kirjotettava nopeesti. .-D Eilen siis tuli Rantavahdit, oli ihanaa. <3
Sit oli aivan huippua, kun Blake oli siellä! <3 Blake on yksi suosikeistani, mut sitten se lähti sieltä. .-( Mut noissa uusinnoissa sitä taas onneksi näkee. .-DD Joo, noi jaksot tosiaan on uusintoja, mut ei siinä mitään, kyllä mä uusiksi voin kattoa, ja eihän sitä tiiä, jos vaikka sitten lopuksi tulisi jopa ihan ennennäkemätön tuotantokausi. .-D <3 Äh, miksi Rantavahdit tulee vaan kolmena päivänä viikossa, ennen tuli neljänä (joo, huima ero .-D). Tänään ei tuu, niitä tulee tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin. Mutta keskiviikolle on sentään Myytinmurtajat (ja ne muuten tulee tänään <333), mut maanantaille ei jää muuta ku Salkkarit. .-P Tykkään siitä, kun on monta ohjelmaa samaan aikaan tulossa. .-D Sais alkaa Selviytyjät tai Amazing Race, niitä ei oo tullu aikoihin. >.-/ Jonasinkin eka tuotantokausi loppui, vika jakso tuli viime viikolla, ja nyt se jää tauolle. .-< Toivottavasti neloselta aiotaan näyttää niitä muitakin tuotantokausia, suutun, jos ne ei näytä!
Aww, kun mä löysin niistä söpön kuvan. .----3

Sit eilen tapahtui yks hieno juttu. Kattelin voicea odotellessani Rantavahtien alkua, ni vitsi mä hämmästyin, kun sieltä tuli Hurtsin Stay. .-o Olin sillee, et voiko tänki kuulla voicelta? .-D Voicelta on kyl näinä viime viikkoina tullu tosi paljon eri biisejä Hurtsilta, johtuu ehkäpä siitä, kun ne tulee keikalle suomeen tämän viikon lauantaina! Ääh, haluisin aina vaan enemmän ja enemmän sinne, mut kun ei niin ei.. Yritän lohduttaa aina itteeni, kun en pääse hyvien bändien/artistien keikoille, et joutusin kuitenki jonneki taakke enkä näkis tai kuulis mitään. Mut olisi silti hienoa, kun olis tunne, että hei, mä oon nyt samassa huoneessa fanittamieni henkilöiden kanssa tai jotain. .-D En sentään kyyneliin asti liikuttunut, kun se Stay tuli voicelta, mutta Rantavahtien alku jäi näkemättä, kun mun oli pakko katsoa se video loppuun. ,--3


Sit muuten, löysin sattumalta n. vuoden vanhasta Demistä juttua Hurtsista! Aika jännää, kun silloin en nähnyt siinä jutussa mitään hienoa (kun en ollu kuullu Hurtsista), mutta nyt olin ihan innoissani. .-D Kannattaa lukea uudelleen kaikkia juttuja, sillä niistä oppii arvostamaan uusia asioita. .-)) Yllätyin vähän, kun siinä sanottiin ton laulajan (toi heppu tossa kuvassa. .-D) olevan 23 vuotias (eli se ois nyt kai 24?), mun mielestä se näyttää paljon vanhemmalta. .-o Johtuu varmaankin tosta sivistyneestä tyylistä ja sellasesta. .-D Sit siinä jutussa vielä sanottiin, että niiden unelmakuuntelija on tunteellinen ja kokee samaistuvansa niiden biiseisin (tai jotain tommosta), ni aloin miettiä, et mä oon vähän sellainen. .-3 Tykästyn surullisiin biiseihin, ja koska noi Hurtsin laulut on monet sellaisia, ni ei oo ihmekään. .-3 Äääh.. <3

Voi hitsi, Hiltsu meni viemään tulostimeen uutta paperia! Jos mä oisin ollu siinä tulostimen vieresellä koneella niin.... Aina valitsen väärän paikan. ,-/ Mut hui, tää vapaatunti alkaa olla lopussa, täytyy siis lopetella.. Huomenna yritän taas tulla kirjoittelemaan. .-) En ehtiny läksyjään tekemään tällä vapaatunnilla, kun mulla kävi eilen vähän hassusti läksyjen kanssa... Sit aamulla hätäsesti tein hissan läksyjä, mut en ihan valmiiksi saanu, mut mitäs pienistä... Tänään aion olla ahkera! Joo, helppohan se on tässä sanoa. x-D Eri asia on, toiminko sit oikeesti niin...

Kysymys lukijoille:
Kumpi on parempi päivä, tiistai vai torstai?
vaihtoehto 1: torstai
vaihtoehto 2: tiistai

3 kommenttia:

Jade Essence kirjoitti...

Heh, mielläkin on keskiviikkona aamusta vapaatunnit. Harmi vaan kun oon aina niin unessa ettei saa tehtyä mitään :"D Nyt tosin vähän väkersin kuviksen ryhmätyötä (sen pitäis olla jo valmis mutta nojaa :"D )Mutta muuten olen vain taas liittänyt soittimen kuulokkeet koneeseen ja kuunnellut musaa. Ja nyt tulin tänne ;) Koulun koneella onneksi ihmeen nopeasti lataa youtube, voisi katsella piirrettyjä jos ei pitäis kohta kiiruhtaa enkuntunnille. Mutta pitänee kokeilla josko ehtis... ;D

Heidi kirjoitti...

Mulla on just samalla tavalla, en omista syyskevät takkia, mutta talvitakin kyllä, joka on kuitenkin liian lämmin tähän aikaan vuodesta :--D Kuljen siis tuolla ihan hupparissa, kyllä silleenkin selviää... mutta kyl se takki ois ihan kiva juttu :---D

Kiva postaus. : )

Kasa kirjoitti...

Ooh, pitkästä aikaa kommenttia. .-D Laskin juuri tänään aamulla, että kohta kukaan ei ole "sanonut" kahteen viikkoon mitään. .-D

Jade: Hih. .-D Mäkin oisin mieluummin unessa, mutta täytyy tulla tänne koululle Fikun kanssa samaan aikaan, kun isi ei tykkää, jos koko aika joutuu ajamaan kodin ja koulun välillä. .-D Oho, kuinkas se kuvistyö on silleen jäänyt? .-o Koita saada valmiiksi. .-> Mäkin aina välillä kuuntelen kuulokkeilla musaa koulun koneella, jos ämpästä on akku lopussa. .-D Mullakin oli hitaan netin aikaan aina bileet koulun koneen nopealla netillä. .-D Mullakin pian alkaa bilsan tunti, miksi ruokavälkkä on niin lyhyt...?

Evening: Hah, ollaan samiksia. .-D Kyllähän sillä hupparillakin pärjää, mut takki tosiaan ois hyvä olla. .-D Kivaa. .-3