keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Mitä ihmettä...

...? "tämä ei jää tähän ismo" -hakusanalla on joku päätyny mun blogiin. .'---D Hah, ihanaa. x-D Ilahduin myös huomatessani, että eiliseen kysymykseen oli tullut minulle mieluisia vastauksia, eli että Bäkkäreistä pidetään. .-3
Mitämitä, aatten jonku Backstreet Boysien biisin laittaa tähän, ni sattumalta löysin jonku niiden uuden laulun, jota en oo vielä kuunnellu! Heti, kun tää edellinen biisi loppuu, ni täytyy kuunnella! Ei nimittäin joka päivä löydä näiltä uutta musaa. .-D No, nyttt! Ööh, aika ei-bsb-tyylistä. .--D Mut ei tässä mitään, ei hassumpi. ,-> Eiköhän tää vielä ämpälle päädy. .--D Koitin vielä youtubesta kaivella, mut eipä sieltä enempää uusia biisejä mun silmiin osunu. .-P Mut mut, onhan tässä yhdessäkin iloittavaa. .-D Nyt kun otin ämpän pois, ni en jaksa laittaa sitä takasi, kuuntelen koneelta musaa mieluummin. .-> Vitsi, kun eilen tulin mun blogista kuuntelemaan musaa, niin järkytyin, miten erilaiselta kaikki fontit ja semmoset näyttää. .-o Kun kotona on eri selain. .-D Musapalkkikin toimi huonommin kotona, siitä ei saanu suljettua sitä videota, tai silleen jännästi... Sit tmun tuli yhtäkkiä ikävä niitä mun kesällä kirjottamia "yö-postauksia" yöllä on kivaa kirjottaa.. .-3

Mutta niin... Mulla tais eilen olla "joku", nyt kun kuuntelen tota Hurtsin Stay-biisiä, niin ei sureta enää yhtään. .-D Eilen meinasin alkaa parkumaan aina, kun se Hurtsin suomen keikka -mainos tuli Voicelta, ja siinä soi toista biisistä pätkä, mut nyt oon ilmeisesti päässyt yli tuosta... "tilanteesta", vai mikskä mä nyt sanoisin sitä... Ton Hurtsin biisin kuunneltuani se tarjosi tällasta biisiä kuunneltavaksi (sori, kun laitan monta biisi putkeen, toi edellinen ei varmaan oo vielä loppunu (jos kukaan ees kuuntelee .-D))
Oon ton biisin pari kertaa kuullu Deja Voicelta. .-> Ja minä aina oon haukkumassa kaikkia vanhoja lauluja, mut tässä teen poikkeuksen, ei yhtään hassumpi biisi. .-> Joskus silloin muinoin fanitin Deja Voicea, koska sieltä tuli välillä BSB:n musavideoita. .-D Ei silloin ollu sitä nopeaa nettiä, sama homma, mistä eilenkin puhuin. .-D Ja taas otin puheeksi Backstreet Boysin, voisin kuunnella vaikka vielä uudestaan sen niitten uuden biisin, hihii. ,->

Jopas on menny vauhdilla tämä vapaa tunti. .-o Se onkin ainoa tän päivän vapaa tunti. .-( Mulla on hirveesti sellaisia päiviä tässä jaksossa, että on 3:a ainetta päivässä.. Joo, joo, eihän se oo ees paljon, mut mä uuvun jo siitä. .-/ Sais olla vaan jotain kahden tunnin päiviä, ne jaksaisin hyvin. .-D Sit mua ärsyttää, kun jätin kännykän kotiin, kun mun lukujärjestys on siellä.. No kyllä mä oon jo ulkoa oppinu ton uudenki, mut silti, jos tulee sellanen unohdus-kohtaus tai jotain.. Mut en mä sillä kännykällä ois kyllä mitään tehny, kun siinä ei oo akkua. .-D En löytäny mistään laturia, kun eilen yönä koitin ettiä, et sais kännyn yöks latautumaan, mut en löytäny, ni ei voi mitään! Isi kuitenki suuttuis, jos kuulis, et mul ei oo kännykkää mukana, mut ite on hävittäny kaikki laturit.. Mä säilytän laturia keittiön pöydällä, ja sit kun isi "siivoo" sen pöydän, ni siinä hukkuu sit kaikki... .-P Ja outoo tässä on, et meidän talossa on ainakin kolme mun kännykkään sopivaa laturia, ja kaikki on hukassa, outoa, eikö? ,-D Juu, no, en mä kännykkää oikeestaan ees tarvii (joten mitä mä itken tässä?)

Lisäsin uutta musaa musapalkkiin, kuka keksii, mitä? .-D Pitäis joku päivä ihan kunnolla perehtyä tohon musapalkkiin, siellä on jotkun biisit ihan vääriä (kun oon ottanu kanavien kautta niitä, ja ne käyttäjät on lisänny sinne uusia). Kohta Fikun tunti loppuu, sit munkin on lopetettava. .-D Huomenna mulla oli muistaakseni vika tunti vapaa, joten enköhän mä sitten taas saavu tänne. .-) Apua, tänään on hissaa, ja Hiltsu on mun kanssa samassa hissan ryhmässä. x-D Hui. .-D

Kysymys lukijoille:
Miltä toi BSB:n uus biisi vaikutti?
vaihtoehto 1: Njaah..
vaihtoehto 2: Hyvä biiisiii. <3

Taas Bäkkäreihin liittyvä kysymys. .---D Vastatkaa siihen taas mukavasti, niin ilostun. ,-3 No ei, totta kai saa oman mielipiteensä kertoa. ,-)

2 kommenttia:

Mantsu kirjoitti...

Lueskelin tänään Hiltsu-tunnisteella olevia kirjoituksia (valitsen aina jonkun tunnisteen, josta luen kaikki kirjoitukset) ja löysin tämän, ja koska ei ollut yhtään kommenttia päätin kommentoida ^.^
On muuten jännällä hakusanalla päätynyt blogiisi :--D
Minulla ei tuo BSB:n video toiminut, videon lisääjä oli rikkonut tekijänoikeuksia.. Harmi :--(
Oii, tuo Nellyn kappale on ihana <3 Sen mukana on ihana laulaa.
Laitoin tuohon kysymykseen 2 vaihtoehdon, vaikken ollut edes kuunnellut koko kappaletta :--D Uskoisin sen kuitenkin olevan hyvä :--)

Kasa kirjoitti...

Mantsu: Hah, mäkin luin kerran Hiltsu-tunnistekirjoitukset uudestaan. .-D Hauskaa, että jätit kommenttia, kivaa huomata niitä näissä vanhemmissakin postauksissa. .-) Jep, kummallisia hakusanoja kyllä. .-D Juu, niin näkyy olevan. .-/ Nuo videot on pahoja, kun aina joskus vuoden päästä kaikki on poistettu youtubesta tai jotain ilkeää >.-P Mutta kyllä tuo samainen biisi löytyy youtubesta, jos olet kovinkin innokas kuuntelemaan. .-D Mäkin pidän tosta Nellyn biisistä. .-3 Oij, iloista, että luotat bsb:hen. .-D <3 Se on hyvä. ,-) Se biisi siis. .-D