keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Olen pulannut...

...kuvien kanssa koko vapaatunnin! .-P Ensin vaihdoin kaikki joulukuun postausten kuvat kunnollisiksi ja sen jälkeen kopioin Iloliemen seuraavan osan kuvien koodit vuodatukseen. Meidän piti julkaista tuo osa jo eilen illalla, mutta ei se sit oikein onnistunutkaan, kun eilisen myrskyn takia tuli paljon sähkökatkoksia (läksyjen teossa kesti kauan ennen koneelle pääsyä) ja sit nettiyhteys oli huono, niin ei viittiny ruveta mitään kuvia lataamaan. .-P Yhteys kyllä parana sit yöllä, ja ladattiin kuvat imgurliin, muttei sit enää viititty ruveta julkaisemaan osaa, ni se on sit tän päivän homma. Aattelin nyt helpottaa iltaa ja kopsailin nuo koodit vuodatukseen, ni sit tarvii vaan tekstit liittää paikoilleen ja valmis. ,-) Haa, voisin antaa vähän spoilia seuraavasta osasta, jos joku Iloliemen lukija sattuu näkemään. .-D



Maailman paljastavimmat spoilit ikinä. .-D Aika Roosaiset. ,-) Hei, jotta tähän tulisi vähän jännitystä, ni laitan myös osanlukumusiikin tähän, se voi vähän paljastellakin kaikkea... Älkää kuunnelko, jos ette pidä juonipaljastuksista!


Tänään oli hauskaa enkun tunnilla. .-D Outoa, että sanon noin. .-o Mut niin, ei tapahtunut mitään pelottavaa, et se on jo hieno tunti sinällään, mut sit me tehtiin joku vanha yo-kuuntelu harjotukseks, ja siinä oli Tinttiin liittyvä kysymys! .-DD Vitsi mä ihan innokkaana kuuntelin ja yritin selvittää vastausta siihen, mut ei, sain selville vain kohdan, jossa puhuttiin Tintin hiustöyhdöstä (jos edes ymmärsin oikein .-DDDD) ja sitä ei kysytty. .-< Mut niin, siinä puhuttiin, miten Tintti voi olla niin nuori, kun sen ura on kestänyt 50 vuotta, ja syy siihen oli, että Tintin saamat iskut oli pysäyttäneet kasvuhormonin tuotannon tai jotain. .-D Mut se oli minun piristys enkun tunnilla. <3

Tänään on kyllä ollu tosi kiva päivä mun mielestä. .-) Kaikki alkoi jo aamulla, kun mulla oli hyvä hiuspäivä, ja sellaista kivaa. .-D Sit koulumatkalla ämpältä tuli kivoja biisejä, ni se oli kivaa. <3 Ja sit oli toi yllärikiva enkun tunti, ja nyt mulla on ollut kaksi vapaatuntia putkeen. .-D Seuraavaksi olisi sit tiedossa matikan tunti, ja söhäsin tossa nopsaan jonkin näköiset vastaukset läksytehtäviin. .-D Vitsi, kun mä vaan tuskailin laskimen kanssa, kun en osaa käyttää sitä, sit Fiku vaan tulee neuvomaan mua. x-D Joo, Fiku on nyt kolmos kurssilla, ja tietää jo kasi kurssin laskinoppeja. .--D Herää kysymys: miksi minä en tiedä oman kurssini laskinoppeja?? Noh, nyt on kaikki toistaiseksi hyvin, kun Fiku ohjeisti minua. .->

Huomenna on mulle tiedossa aika mukava päivä, kun on Penkkarit, ja se tietää poikkeuksia koulupäivä ohjelmaan. .-D Muistelen, että mulla ois viime vuonnakin ollut saman tapainen tilanne: Aamulla mulla on tunti, mut se menee Penkkari-ohjelmaan = ei opiskelua! Sit tokalla tunnilla on normiopiskelua, ja mulla on silloin vapaatunti = ei opiskelua! Sit kolmannen tunnin aikana on jälleen Penkkari-ohjelmaa ym, jonka takia tunnin alku viivästyy = 30 minuuttia opiskelua! Sit vika tunti on taas normaalisti, ja ah, mulla on silloin taas vapaatunti = ei opiskelua! .--D Eli huomisesta tulee mulle mukavan löysä päivä, jeeeijj. <3 Sit perjantainakaan mulla ei oo kuin yksi tunti, kun on noita vapaatunteja ja wanhojen tanssit. ,-) Eli ei ole kovin rankkaa minulla. .-D Nyt on kyllä sellanen tosi hyvä fiilis tai silleen, kun just tätä keskiviikon enkun tuntia oon vaan pelänny koko viikon, mut nyt se on ohi. <3 Voi rauhassa ootella hiihtoloman alkua. .-3 Voi että, on kyllä niin hyvä olo nyt, rupeen kohta itkemään ilosta. .---D Aws, mut täytyy ruveta lopetelemaan, matikan tunnin alku lähestyy... Huomenna varmasti kirjoittelen, kun on noita vapaatunteja... ,-> Tää on nyt jääny jo sen verran perinteeksi, etten raaski lopettaa: Saatte taas biisin kuunneltavaksi tähän loppuun. .-)
Taas Bäkkäriä. .-D <3

Kysymys lukijoille:
Seuraatko Iloliemiä?
Vaihtoehto 1: Jep
Vaihtoehto 2: En

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Mulla on kanssa huomenna kiva päivä, meen myöhään ja kaikkia parhaita aineita. :-D

Kasa kirjoitti...

Jee, kivaa. .-)