keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Laiskottelen hetken...

...täällä blogissa, mutta sen jälkeen onkin tehtävä kouluhommia. .-P Meinasin tänään saada korjattua ne ruotsin aineet loppuun ja sit olis matikan läksyt tehtävä ennen matikan tunnin alkua... Se matikan ope antoi mulle ensin väärät tehtävät, ja eilen yöllä kun wilmassa kävin ja näin ne oikeet tehtävät, ni en ryhtyny niitä siinä vaiheessa enää tekemään. .-D Mahtavaa, koulu loppuu tänään vasta neljältä, ja puol viideksi pitäisi ehtiä kotiin, että näkee Rantavahdit, tulispa isi hakemaan (kerrankin) ajoissa. .-) Aws, Rantavahdit on just ihaniaa. <3
Pose pose. x-3

Nii vissiin olen muka 20 minuuttia jo blogannut, en varmaan. >.-o Ton kellon täytyy huijata... Vitsi eilen illalla ärsytti, kun äiti rupee vessaa siivoamaan yöllä! .-o No, eihän sinne sit voinu mennä hampaita harjaamaan tai mitään muutakaan tekemään, ja kiukutti kyllä vähän, kun piti tunti odottaa, et pääsi nukkumaan... Kerrankin olisi päässyt ajoissa, mut ei sit päässytkään... Voisi vähän miettiä, milloin rupee siivoomaan. .-P Ihmeekseni en ole sentään väsynyt, ja hyvä niin. .-D

Aamulla oli enkun tunti, ja päätin juuri, etten pidä tuosta opesta. .-P Ärsyttää, kun me käydään tehtävien vastaukset enkuksi läpi, ja sit mä oon koko ajan ihan sekaisin, et missää mennään ja silleen. Kiva, kunn se selitti, että nyt tehdään kuuntelutehtävä tai jotain, ni mä en sit edes tienny, mitä siinä olis pitäny kuunnella, kun en ymmärtänyt sen open puhetta. .-DD Huih, onneksi huomenna ei ole enkkua, vasta perjantaina sit. .-> Ja ihanaa, kun ens viikolla meillä menee pois enkun tunti wanhojen tanssin takia. ,-D Jeijj. <3 Sit alkaakin hiihtoloma, jeaaah. .-D Tinttiä pääsee katsomaan. x-) <3


Vähän kyllä ärsyttää, kun just pääsin yli joululoman jälkeisestä kouluun palaamisen auheuttamasta masennuksesta, ni veikkaan, että samanlainen olisi tulossa tuon hiihtolomankin jälkeen. .-P Ei mulla siis mitään kunnon masennusta ole, mut muuten vaan ärsyttää loman jälkeen koulu. .-D Tai mistä sitä tietää... Hei nyt mun kyllä täytyy tehdä noita ruotsin aineita, toivottavasti muuten muistin ottaa ne mukaan. .-DDD Se oliskin hienoa, kun oisin ne kotiin jättänyt.... Onhan ne tuolla kansiossa, hyvä. .-D Mur, miksi toi Hotmailin sähköposti ei ikinä meinaa toimia... Vitsi, taas on hauska kohta tossa mun aineessa, kun puhuin kakun leipomisesta, ni olin kirjottanu: baka kaka. .-D Ope on korjannu siihen baka en tårta, miksen saa leipoa kakkua. >.-o

Noin, nyt olis enää kaksi ainetta puhtaaksikirjoitettava. .-> Niihin ope onkin onneksi laittanut ne korjaukset valmiiksi, mut kestää, kun mun pitää kopsata ne koneelle tolta paperilta. .-P Noh, hommiin kai sitten... Sit ainakin olis ohi. ,-) Seuraava vapaatunti saattaa mennä kokonaan matikan läksyjä tehdessä, ääh.. Ärsyttää, kun en ollut siellä tunnilla, ja joudun ihan itekseni opiskelemaan ne teoriat. .-P En mä niistä paljoa ymmärtänyt, mut esimerkkien avulla sain jopa laskettua yhden laskun oikein eilen. .-D hahaa. Mut nyt tuo ruotsi, 10 minuuttia aikaa.. Mietin tässä, pitäisikö mun julkasta tää jo nyt, mut entä, jos tuleekin lisää kirjottamisaikaa... Noh, kyllähän mä pakolla koneelle tulen, kun täytyy tulla tulostamaan noi ruotsin jutut, toivottavasti tulostin sit toimii.. .-D

Puh, tiukoille meni, mutta sain valmiiksi nuo ruotsin aineet, ja jopa tulostin oli toimiva. ,-) Kohta sitten matikan tunnille, en ehtinyt kaikki tehtäviä tekemään, mutta melkein puolet sentään niistäkin. .-D Huomenna kerkeen toivon mukaan pulista enemmän, nyt täytyisi nimittäin lopetella. .-/ Heippa!

Kysymys lukijoille:
Milloin sulla on hiihtoloma?
Vaihtoehto 1. viikolla 8
Vaihtoehto 2. joskus muulloin

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Itekkin olen hirveän masentunut/väsynyt aina kun koulua alkaa... ja no, muutenkin kun koulussa joutuu olemaan...

Tota kysymystä muuten mietin pitkään, kun ei ollu hajuakaan millon mulla on se hiihtoloma mut sit tajusin että meillähän on varmasti sama loma niin... :-DD Ai että, ihanaa, sehän onkin jo ihan kohta. (:

Kasa kirjoitti...

Koulu on kyllä masentava paikka. .-D Haha, joo, luultavasti meillä on loma samoihin aikoihin. ,-D Jep, kohta se loma on. .-)