tiistai 28. helmikuuta 2012

Miksen pysty...

...kommentoimaan? >.-o Ku n painan kommentin julkaisu-nappulaa kommentti vaan katoaa, ja jos päivitän sivun uudelleen, on kommentti yhä siinä kirjoitustilassa ei mihinkään ole julkaistunut. .-P Joo moi vaan taas, hiihtoloma on ohi, ja minä täällä taas angstaan. .--D En mahda mitään sille, että kouluaikana ärsyttää ja kaikki tuntuu menevän pieleen... .-P En kuitenkaan onneksi ollut yhtä mase loman loppumisesta kuin joululoman loppuessa, joten siinä mielessä menee hyvin. .-D Mut nää kaksi asiaa ärsyttää mua: kahden viikon päästä oleva terveystiedon yo ja enkku. .-P Eilen kävin wilmasta kurkkimassa, minkä numeron sain vitos kurssista ja ah, pitkästä aikaa siellä komeili 4... .-P Ärsytti sikana, mielestäni olen tullut paremmaksi englannissa, mutta ei se vaan kokeissa näy... Sit päätin, etten jaksa enää panostaa koko aineeseen, menköön tämä vika enkun kurssi miten menee, mitä väliä. .-P Tänään kävin hakemassa sen kokeen, ja olin saanu numeroksi 4½ ja omasta mielestäni se olis pitäny korottaa vitoseen, mutta arvatkaa, kun se ope ei pidä musta, niin mikäs sen hauskempaa, kuin laskea neloseen numero.. No ehkä se ei mennyt ihan noin, mut niin mä ajattelen. .-D Kun sitä koettakin kattelin, ni melkeen joka tehtävästä olin saanut puolet oikein, mut ei se sit riitä läpi pääsyyn. .'-P Onneksi enkussa saa jäädä todistukseen kahdesta enkun kurssista nelonen, ja kun oon päässy noista kaikista muista läpi, ni ei ole väliä, vaikka nää kaksi vikaa kurssia tuliskin nelosiksi. .-D

Olenkin päässyt toteuttamaan välinpitämätöntä asemaani enkussa aika hyvin näiden parin päivän aikana. .---D Maanantai aamulla kouluun tullessani muistin yhtäkkiä, että tiistaiksi on enkun essee palautettavaksi. .-DD Ja en minä ollut koko esseetä muistanut, joten tuli sitten vähän googlekääntäjää käytettyä apuna.. ,-D Kun ei ollut aikaa pohtia itse niitä lauseita.. JOO SELISELI, kyllä sitä aikaa olisi ollut, JOS eräs ei olisi jumittunut pelaamaan. .-D En vaan mahda mitään sille, että en pysty keskittymään koneella ollessani läksyihin... No joo, sain sit sen esseen kyllä valmiiksi, ja sit tänään koulussa selvisikin, että se essee pitikin palauttaa vasta keskiviikkona. >.-o Minä turhaan raadoin sen kanssa koko päivän ja tein hutasesti, oisin voinu käyttää osan ajasta terveystiedon lukemiseen, mutta ei... No, nyt se on ainakin valmis, ja tänään voin omistaa koko päivän koulukirjoille. .-P Vitsi olin tosi uhrautuvainen, käytin jopa toisen tämän päivän vapaatunneista läksyjen tekoon, mikä saavutus. .-DD Sain muuten kaiken tehtyä, vitsi oon ylpeä! X> Juu, mut sen esseen palautuksen sijaan meillä olikin sanakoe, josta ei mulle oltu mitään kerrottu. >.-O Noo, varmaan arvaatte, miten siinä kävi? .---D Jotain koitin hätäsesti arvailla, mut ei se kyllä hyvin mennyt, ei... Mut ei se mitään, kun mulla on nyt tämä mitä väliä -asenne enkun kanssa. ,-) Sit taas tykkäsin, kun me tehtiin taas vanhoja yo-kuunteluja, ni käytettiin samoja vihkoja kuin viimeksi, ja mä sit sitä Tintti-juttua sieltä lueskelin, hihi. .-D Enkun tunnin kohokohta. x-3

Mut joo, aattelin tässä kohta ruveta kertomaan jotain hiihtolomasta, vaikkei siinä kyllä oikein mitään kerrottavaa ole, mut kumminkin. .-D Nyt kun tuli tuo Tintti puheeksi, niin aloitan vaikka kertomalla, miten kivaa oli katella Tinttejä lomalla. <3 Aws aws, kattelisin useammin, jos ei tarvitsisi pelätä niihin kyllästymistä. .-D Koskakohan olis taas aikaa katella... .-3 Sit kateltiin lomailtoina myös Muumeja, ja revettiin, kun yhdessä jaksossa oli Crillen kartano. x'-D Just hyvä. .-DD Juuh, ja simssiä pelailtiin ja oli kyllä tositosi kivaa, aah. <3 Lol, arvon tässä, kehtaanko kertoa vai enkö kehtaa... no joo, kai mä kerron. .-D Perjantaina ihastuin ihan älypaljon Salkkareiden Eliakseen, äws, se oli niin sulonen kun ihastui Joonataniin. .''-3 Sönkötti ja silleen, ääw. x-> Vitsi mä toivoisin, ettei Eliaksen tarvisi pettyä, mut pahoin pelkään, että se pettyy. .-< Joo, ja mä eläydyn taas ihan täysillä joihinkin Salkkareihin. x--D Muuuut Elias ja Joonatan olis kyllä sulonen pari. ,--3


Mut huhhuh, tää vapaatunti alkaa olla lopussa, varmaan täytyy alkaa lopetella, että saan tän julkaistua. .-D Hassua, aattelin kertovani lomasta pitemmin, mut noin se tiivistyi. .-D Mitäköhän unohdin... No, sit huomenna kerron lisää varmaankin. .-> Täytyy kyllä vähentää blogiin kirjoittelua ja käyttää vapaatunteja terveystietoa lukien, muuten käy kehnosti... Loppu biisi ja kysymys teille:


Kysymys lukijoille:
Katotko Salkkareita?
Vaihtoehto 1: Jejeeps..
Vaihtoehto 2: Noup

3 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Ite oon aina mase kun loma loppuu. Itseasiassa lun miettii, niin mähän taidan nykyään aina olla... ;--( Toivottavasti sulla rupee menemään enkussa paremmin, ei oo varmaan kiva saada nelosta jos on yrittänyt. :--(

Mut joo kiva oli lukea sultakin postaus pitkästä aikaa. :--)

Noora kirjoitti...

Omituista ettet pysty kommentoimaan :--O ehkä siinä oli mainos tiellä? Kun minulla siinä välillä on sellaisia näkymättömiä mainoksia, joista näkyy pelkkä ruksi jossain kohtaa..
Sinun pitäisi muuttaa asennettasi enkkua kohtaan :--( Tosi harmi että olet saanut nelosen..
Mutta ei kukaan voi sinua pakottaa. Päätät itse mitä teet.

Elias ja Joonatan olisi varmasti suloinen pari o3o ♥
Ja ei haittaa jos vähennät blogiin kirjoittelua, ja teet vapaatunneilla läksyjä (-:

Kasa kirjoitti...

Heidi: Potuttaahan se kouluun meno, mut mulla ainakin helpotti nyt, kun ajatteli, et kolmen kuukauden päästä on jo kesä. .-D Voi harmi, mäkin olen yleensä vähän masentava persoona, mut sit kotona oon niin elämäniloa täynnä. .-D Oonhan mä toisaalta tottunut nelosiin enkussa, mut nyt en mielestäni olis sitä ansainnu, ni se kökötti. .-P Hih, jee. .-D

Mantsu: Vuodatuksen blogeissa mainokset häiritsee, mutta bloggerista en tiedä, mikä mättää. >.-P Niin pitäisi, mutta jostain pitää karsia, kun täytyisi yo-kokeeseen lukea, niin valitettavasti rupean panostamaan enkkuun vähemmän, kun en sitä aio kirjoittaa. .-P Niin päätän. ,-) Jeep, niin olisivat, oiij, en malta odottaa Salkkareita. x-P <3 Hyvä, tänäänkin käytin vp:n läksyihin. .-)