torstai 16. helmikuuta 2012

Huoh, aina...

...kun laitan ämpän päälle, laittaa joku musiikin täysille soimaan. Sitten, kun otan ämpän pois, ottaa nekin musiikin pois. Muistin just, etten pidäkään penkkaripäivästä, oon kai kateellinen, mut musta on epäreilua, kun kukaan ei tuo mulle karkkia, ja muille käytävässä olijoille kyllä tuodaan vaikka kuinka. .-P Joo lol, en nyt aio ruveta sen takia itkemään, minkäs sille voi, että on huono maine. Viime vuonnakaan en saanu karkkia muulta kuin ennakkoluulottomalta enkun pariltani, mut lämmöllä muistelen häntä. .-3 Noni, jotain rajaa, taas mä itken. .-D Ja jos ihmettelette tota TAAS, ni rupesin itkemään jatkavien penkinpainajais-näytelmässä, kun tajusin siinä, et kohta Hiltsu lähtee poiiis. .-< Oli kyllä hauskat näytelmät tänä vuonna, tykkäsin. .-D Mut se ei ollu hauskaa, kun kaikki tuli istumaan siihen mun ja Fikun eteen, ni meidän piti "seistä kyykyssä" tai silleen, jos ymmärrätte. .-D Oli jalat pikkasen kankeena sen jälkeen (varsinkin kun nää mun kengät on maailma huonoimmat seisomiskengät) mutta mitä tahansa teen sen eteen, että näen Hiltsun. .-DDD

Mut joo, yritän alistua kohtaaloni ja olla välittämättä siitä, että kaikki muut saa karkkia paitti minä. .-D Vitsi eilen mulla oli niin vähän läksyjä, että sain tehtyä ihan kaikki tehtävät, wou! .---D Ja jos olisin ollut järkevä, olisin voinut aloittaa terveystiedon kokeeseen lukemisen, mutta jälleen kerran se lykkääntyi, ja menin vaan päiväunille ja nukuin sit vahingossa taas kahden tunnin päikkärit. .-DD Eikä illalla ollut edes nukahtamisvaikeuksia, huomaa kyllä, että mulla on univaje lyhyiden yöunien takia.... .-D Tasan tunnin päästä alkaa ruokailu, ja mulla on o nyt nälkä. .-D
________________________________________________
Eiikä. .-DD Mä vaan pottuilin Fikulle, ja sanoin "Mua ärsytti, ku olin Sepon kanssa käytävässä.." Ja sit huomaan, et Seppo seisoo siinä vieressä. .-DDD Seppo kuitenki luuli, et haukuin sitä, mut luulkoot jos haluu.. Vitsi, mä en kehtaa enää pyytää sitä terveystiedon kirjaa siltä. x-P Ainakaan nyt, ootan muutaman päivän. .-D Kyllä mä sit lopulta löysin portaista muutaman karkin, ja nappasin ne nopsaan talteen. .-D Fiku sensijaan oli saanu kauhean kasan karkkia, kun abeja oli tullu niiden luokkaan kesken tunnin. .-D Noh, tietysti Fiku on reilu ja antoi mulle karkkia. .-3 Juu, sit mentiin ulos hytisemään varmaan 20. minuutiksi, kun ootettiin niiden abien rekkojen lähtöä. Haavena oli saada lisää karkkia, mut ei ne heittäneet meille päin. .-< Mut hah, suunniteltiin Fikun kanssa jäädä koulun jälkeen keräämään. x-D Possuja, possuja. <3 Kyllä mun mielestä kannattaa hyödyntää tilaisuutta, kun ihan ilmatteeksi saa karkkia. .-D
Karkkiaaa, karkkiaa, aah. <3

Mutta juu, mun täytyisi kait kohta vähän katella tota terveystiedon kirjaa, vaikkei se kyllä yhtään innostaisi.. .-P Mun piti alottaa lukeminen jo maanantaina, mut hupsista vaan, on torstai, enkä oo mitään tehny. .--D Huh kun väsyttääkin kamalasti, se alkoi jo hissan tunnilla. Onneksi koulu loppuu kohta jajjajja, huomennahan alkaa LOMA! Oon taas unohtanut. .-D Mulla ei oo huomenna muuta kuin kuvistunti, et ei mikään maailman rankin päivä. .-D Mut vähän kököttää, kun paria kuvistyötä varten pitää mennä tuolta pusikkokesosta ottamaan kuvia, ja ei kyllä yhtään huvittaisi tonne kylmään mennä, hyyr. .-c Mut joka tapauksesssa päätettiin huomenna Fikun kanssa mennä kuvaamaan, eli olis ihan hyvä varmaan pukeutua lämpöisesti. .-D En oo vielä tarkkaan päättäny, mitä kuvaisin, mut eiköhän se sit selvii. .-> Jos osataan käyttää niitä kuvisluokan huippumoderneja kameroita. .-DD Meillä ei ole kotona kameraa, ni kiva, kun se ope varmaan sit naureskelee, jos mennään kysymään "miten tän kameran saa päälle" tai jotain. .--D Mut sitpä kuvaamiset olis ainakin ohi, ja tarvii vaan muokata niitä jotenkin koneella tai jotain... Mut huomisen murhe sitten. .-D

Taidan kyl oikeesti ruveta suunnistamaan terveystiedon kirjan luo, ettei taas mene pelkäksi laiskotteluksi. .-D En oo varma, kirjotanko huomenna, haluisin kyllä, mut jos vaikka innostun tota tt:tä lukemaan. .--D Joo tuskin, kyllä mä varmaan koneella käväsen vapaatunnillani huomenna. .-> Jaa tämän päivän lopetusbiisi:

Kysymys lukijoille:
Mitäs mieltä olit biisistä? ^
Vaihtoehto 1: Hyvvä biisii. .->
Vaihtoehto 2: En pidä/kuunnellut

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Tänä vuonna en nähny koko penkkareita ollenkaan, piti olla köksän luokassa tekemässä pullia. -.- En saanu karkkia. :( Onneksi kaveri antoi mulle yhden päärynäkarkin, tulin iloiseksi. :-D

Oon nyt ihan sekaisin, siis milloin sä ite olit penkkareissa? :-D

Kasa kirjoitti...

No joo, tosi epistä. .-( Iloista, että sinulla on kiva kaveri. .--) Kyllähän karkista aina ilahtuukin. .-D Mä en osallistunut penkkareihin tänävuonna, kun ens vuosi on vasta mun viimeinen vuosi lukiossa, tosin kyllä jotkut muutkin neljän vuoden opiskelikja osallistui. .-D En sit kyllä tiedä, aionko silloinkaan osallistua, en ole kovin bileistä innostuva. .-P