perjantai 17. helmikuuta 2012

Mua laulattaa...

...kun kuuntelen noiden kuorolaisten laulua. .-D Tuolla on menossa wanhojen juhlalounas, ja wanhat on tietenkin siellä, abeilla ei ole koulua, alottavat määrättiin just kattomaan "liikkuvaa kuvaa", mutta jatkaville, jotka eivät osallistu vanhojen tansseihin (=minä), ei ole mitään ohjelmaa. .-P Noo, mieluummin minä laiskottelenkin täällä kuin menisin tekemään jotain määrättyä hommaa. .-D Muuten ois voinu jäädä kotiin tänään, mut mulla oli aamulla kuvistunti, ni sen takia pitää tulla kouluun. .-P Ei yhtään huvittais mennä kattomaan niitä tanssejakaan iltapäivällä, kun Hiltsu ei oo tanssimassa tänä vuonna. .-< Mutmt, kuulin eilen, miten Hiltsu sanoi aikovansa tulla katsomaan niitä tansseja, haa. .-DD

Kuvistunti oli kyllä yhtä säätöä mulla ja Fikulla. x-D Me mentiin ottamaan kesosta pari kuvaa niitä kuvistöitä varten. No, ensinhän sitä varten tarvitaan kamera, joten mentiin siltä opelta pyytämään. Sit se vaan "Onko kameran käyttö teille tuttua?" Me vaan nauretaan, ettei oo, varmaan se opekin ihmetteli, kun jotkut ei osaa kameraa käyttää. .-P No, sit se ope ohjeisti, ja me lähdettiin hyytävään lumisateeseen... Mäkin olin niin järkevä, että unohdin hanskat reppuun ja reppu oli luokassa, ja en sit jaksanu lähteä hakemaan niitä enää. Joo nooh, siellä me sit kierreltiin kesossa ja mietittiin, mistä kuvia otettaisi. Sit kun lopulta tuli aika ottaa ensimmäinen kuva, tulikin ongelma, kun me ei saatu sitä kameraa päälle. .-DDD Siinä oli on/off -nappula, mut mitään ei tapahtunu, vaikka painettiin siitä. Mietittiin, et pitäiskö lähtee takasin koululle kysymään opelta apua, mut sit lopulta saatiin se kamera päälle. .-D Kuvan ottokaan ei heti meinannut onnistua, joten siinä paleltui sormet aika kivasti... .-P Joo, sit melkein tunnin ajan kierreltiin kesossa ja mietittiin, mitä kuvataan, ja sit kun palattiin koululle, piti kuvat siirtää koneelle. Noh, eipä meillä siitäkään ollut kokemusta, joten ope tuli auttamaan. Sit se tökkää mun käteen usb-johdon, ja käski kiinnittää sen kameraan. Mä ja Fiku sit aikamme pyöriteltiin sitä kameraa kädessämme ja pohdittiin, missä olis sille sopiva reikä. .-DD Sit just kun se ope vilkaisi meitä, ni löysin oikeen paikan, ja Fiku vaan "Hyvä, just oikeessa kohtaa löysit sen, ni näyttää, että osaisit jotain" johon mä sit repesin ja vieläkin huvittaa toi juttu. x-) Sit se ope haukkui meitä, kun oltiin vaan kolme kuvaa saatu, kuitenkin luuli meidän laiskotelleen, mut me kyllä tehtiin töitä. .-/

Mut juu, nyt tässä pitää tunti ootella ruokailun alkamista, onneks ei enää nälätä niin paljon kuin äsken. .-) Sit kattomaan vaan ne wanhojen tanssit, sen jälkeen kotiin ja ALKAA LOMA!!! <3 Aivan huippua, ihanaaaaaaa. .-D <3 Oon ihan sekaisin riemusta. .-D Lomalle ei oo mitään erityishienoja suunnitelmia, vaan ihan perus loma: simssiä + nukkumista + telkun kattomista + vauvaohjelmia yöllä + myöhään valvomista + wiillä pelaamista, olikohan siinä jo kaikki? .-D No sit tohon tietty vielä sisältyy terveystiedon kokeeseen lukemista, vähän pakko lomalla rehkiä, on on niin myöhään jäänyt toi alottaminen... Mutmuttt iih, en malta odottaa:
Tinttiä. <3
Rantaleijoniani <3
Muumeja <33
Myytinmursuja <3

         

Eiks Elias ja Allu ookin aika saman näköiset? ,-) Hah ah. .-D No jopas, tätä kirjoitellessa on mennyt jo puoli tuntia, vielä toinen puolikas jäljellä. ,-) En kyl sit tiiä, onko mulla enää mitään sanottavaa... Eilenkään ei tapahtunut mitään, koska nukuin taas koko päivän. .-D Mun ei pitäisi mennä päiväunille, koska vahingossa nukun sit jotkut kahen tunnin päiväunet. .-D En oikeesti herää ees mun herätykseen, vaikka laitan sen aina päälle, tai sit jotenkin tajuamattani laitan sen vaan pois päältä ja jatkan nukkumista tyytyväisenä. .-D Lomalla onneksi on aikaa nukkua niin paljon kuin jaksaa. .-D Mut nyt on mentävä, heippa!

Kysymys lukijoille:
Loma?
Vaihtoehto 1: <3
Vaihtoehto 2: <3<3

3 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Itelläkin on heti lomanjälkeisenä maanantaina fysiikan koe, mutta kai se on sit pakko vähän lukea. :-/

Mut ihanaa LOMA♥♥♥

anna kirjoitti...

Oottepas te taas osannu sekoilla =D Rupesin postausta lukiessani rageemaan, kun tajusin, että teillä alkaa jo loma, mutta sitten ymmärsinkin, että eihän mulla edes oikeestaan ole mitään hiihtolomaa, kun olen lukulomalla ja koulua ei ole ollenkaan, jos yo-kokeita ei lasketa =D Eipä tässä sit kai ookaan mitään valittamisen aihetta =D Mutta viettäkää te ihmeessä oikein mukava ja rentouttava "hiihtis" =)

Kasa kirjoitti...

Heidi: Hyi, kamala alku loman jälkeen, ei tolleen sais tehdä. .-/ Mut loma oli kyllä ihana juu. .-3 <3

Anna: Haha, juu, ainahan me osataan sekoilla. .-DD Piti ihan kurkata postauksesta, mitä ollaan sekoiltu, kun en enää muistanut. x-D Aah, lukuloma on kyllä hieno asia, mäkin tarvisin sitä, kun en läksyjen teon jälkeen meinaa millään enää jaksaa lukea yo-kokeisiin, mutta pakko sinnitellä. .-D Vietimme mukavan hiihtiksen. .-) <3