keskiviikko 29. helmikuuta 2012

20 minuuttia...

...aikaa postata, mut enköhän mä jotain kerkeä nopsaan sanomaan. .-3 Käytin 1 ja ½ vapaatuntia terveystiedon lukemiseen ja enkun läksyihin, ja se oli oikeestaan aika kivaa! (.----o) Koulussa pystyn jotenkin paremmin keskittymään ja olen tehokkaampi. .-D Tai kun kotona unohdun usein vaan istumaan ja miettimään, ja opiskelu jää vähemmälle. .-D Vähän kyllä hirvittää, miten hallitsen tota terveystietoa, tasan kahden viikon päästä olen tähän aikaan tekemässä sitä yo-koetta. .-o Noh, kaikki on kunnossa niin kauan, kunnes en rupea panikoimaan, silloin en opi mitään, tuli viime koeviikolla huomattua.. Oon nyt päättäny, etten yritä edes opetella kaikkia neljää kirjaa ulkoa, vaan luen sen verran kuin ennätän ja yritän mieluummin huolella keskittyä muutamaan asiaan kuin kaiken hallitsemiseen. .-) Koska ei siinä yo-kokeessa todellakaan kaikkea tulla kysymään. .-D Ja muutenkin, kun siitä saa valita vaan tietyt tehtävät mitkä tekee, ni sekin auttaa. .-) Oon vielä yllättävän rauhallinen, vaikka se koe lähestyy päivä päivältä...

Mutta jaah, mitäs pitäisi sitten vielä kertoa, vai pitääkö ylipäätänsä mitään? Kohta alkaa matikan tunti, tein ne läksyt jo maanantaina, mut ne meni jotenkin oudosti, ni toivon nyt tuolla tunnilla sit tajuuvani ne. Kun mua ärsyttää, kun siellä tunnilla kyllä osaa ihan hyvin, mut kotona on sit ihan pihalla. .-D Enkustakin tuli tänään niin ihanasti läksyä, kappaleen suomentaminen + mooonta tehtävää. x-P Teen sen verran mitä ehdin, ja jos en ehdi kaikkea, ni sit en vaan ehdi, löysä ote englantiin jatkuu.. .-D Mut tällä hetkellä pitää eniten panostaa terveystietoon, ja se on kaiken muun edellä (ainakin niin pitäisi olla, mut....) Mut joo, tää postaus taitaa jäädä tähän, alkaa porukkaa tulla tänne käytävään, ja mua jotenkin ahdistaa olla koneella, kun ympärillä on kaikki kyläämässä... Loppubiisi ja kysymys omistettu teille lukijoille. <3



Kysymys lukijoille:
Paineita jostakin tällä hetkellä?
Vaihtoehto 1: Jepjepjep...
Vaihtoehto 2: Ei oikeestaan. .-)

Ei kommentteja: