tiistai 7. helmikuuta 2012

Äänestys tulos...

...on 2/2 kummankin vaihtoehdon puolelle, eli mitäköhän minun olisi tehtävä. .-D Puhun siis edellisen postauksen kysymyksestä. Nooh, kattoo nyt, mitä kaikkea saan aikaan tänään, ja jos näyttää postaus julkaisuun valmiilta, ni sit voin sen julkasta. .-D

Uusi jakso siis alkoi ja olen selvinnyt koeviikosta. .-D Vielä jännitän ruotsin ja enkun kokeen tuloksia, kun en ole ihan varma, pääsenkö niistä läpi. .-P Terveystietokin kiinnostaisi, tuliko siitä millainen numero, läpi ainakin luullakseni pääsen. .--D Matikan kokeen sainkin jo, ja koin kyllä yllätyksen: Numeroksi tuli 8!! Oon ylpeä itestäni. <3 Tavotteena oli seiska, mut kyllä toi kasi toki myös kelpaa. ,-D Huomasin muuten, että mun matikan kokeiden keskiarvo on noussu seiskaan (wilma laskee automaattisesti keskiarvon), vitsi mä oon alkanu hikettää siinä aineessa. x-D Ruotsin ope lupaili viime viikolla, että koetta saa käydä kyselemässä maanantaina, joten taidan tän vapaatunnin jälkeen mennä hakemaan sitä... Huih, hirvittää kyllä vähän. .-s Se ope kyllä sanoi, että kurssilta on vaikea olla pääsemättä läpi, mut mä pystyisin varmaan siihenkin... .-D Noh, sit se onneksi sanoi myös, et jos näyttää pahalta, niin saa jotain lisätehtäviä ja ne tekemällä saa sit hyväksytyn arvosanan. .-> Harmittaa vaan, kun mun ruotsin keskiarvo lähtee laskemaan, kun yllättäen on ruvennu niistä kokeista tulemaan vitosia...

Mut joo, eilen abeilla (eli myös minulla, vaikken oikein tieä, luokitellaanko mut abiksi, kun tavallaan oon jatkava, tai silleen .-D) oli sellainen tulevaisuuspäivä, et koko päivän ajan pyöri luentoja ja sit piti aina valkata, mitä menee kuuntelemaan. Olisin kyllä mieluummin opiskellut normaalisti, koska nyt mua ärsyttää, kun olin poissa parilta tunnilta ja sit en yhtään tiedä, missä on vapaita paikkoja ym, kun meen sinne luokkaan ekaa kertaa. .-< Läksyt sentään sain joten kuten selville, kun laittelin niille opeille wilmaviestejä. .-> Tosin ei niistä kyllä paljoa iloa ollut, kun en tehnyt niitä. x-D Tai kyllä mä hissan läksyjä vähän alotin, mut se jotenkin jäi.... Mulla on aina niin aktiivinen asenne historiaan. .-D No kyllä mä oikeesti tykkään siitä aineesta, oon viime aikoina jopa menestyny hissan kokeissa niin hyvin, et voisin melkein harkita hissan kirjottamista. .-o En kyllä varmaan tee niin, koska meillä ei ole enää ykkös ja kakkoskurssin hissan kirjoja.. Kun lainasin ne Sepolle, ja sit se oli menny ilmeisesti myymään ne jollekin toiselle... Että silleen. Onneksi Fiku saa kavereiltaan ne kirjat, ni ei uusiksi täydy ostaa niitä. .-> Fiku muuten kertoi, että Seppo on meidän kanssa samalla kuviskurssilla. .-DDD Kun mä päätin tulla Fikun seuraksi käymään ton kuvis kurssin uudelleen, kun tuli viimeksi siitä vähän heikko numero, kun jätin vähän niitä tehtäviä tekemättä silloin...

Juu, mut tänään sit alkoi koulu mullakin kunnolla, ja ekana oli hissaa. Vähän jännitti, löydänkö sieltä luokasta paikkaa, mut onnekseni osasin mennä istumaan sellaselle paikalle, ettei siinä istunut ketään muuta. .-D Eturivissä on näet usein varma tyhjä paikka. ,-) Kukaan ei tykkää istuu edessä, mut mä viihdyn siinä, kun pystyy hyvin keskittymään ym. .-) Se vaan on välillä vähän häiritsevää, kun minä istun yksin siinä edessä, ja kaikki muut takana. x--D Njoo, sit nyt mulla on vapaatunti, sit tulee enkun tunti ja sen jälkeen vielä toinen vapaatunti. .-D Mukavaa, kun tää on tällanen löysempi jakso, kun on kolme kurssia + kuvis. .-> Huih, pelkään jo valmiiksi, mitä hirveyksiä tolla enkun kurssilla joutuukaan tekemään, kun aina enkun kursseilla tehdään jotain vammasta... Jännitän myös, millanen se ope on, kun taas on mulle ennestään tuntematon ope enkussa. .-D En oo jotenkin pitänyt näistä uusista enkun opeista... Mut toivon mukaan siellä ei tarvii mitään suullista esitelmää enää tehdä. .-D

Äwsawsäws, mä oon viime aikoina tykännyt kuunnella Eric Saadea. .-D En oo vielä kovin moneen sen biisin ehtinyt tutstua, mut monet mitä oon kuullu, ovat olleet hyviä. ,-3 Ja lisäksi toi Eric on ihan älyttömän hyvän näköinen.... ,->

^Katselkaa ja kuunnelkaa^
Hupsis, jopas meni paljon aikaa, kun jumituin vähän kyyläilemään noita kuvia. .-D Ääh, mä oon alkanut potea huonoa omaatuntoa, kun suoralinkitän kuvia blogiini... Mut mulla on siihen "hyvä" syy, sillä kun täällä koulun koneella kirjottelen, ni en voi noita kuvia tallentaa koneellekaan, joten pakko toimia julmasti. .-D Ja kuvattomat tekstit on tylsiä. .-P Ja en mielestäni mitenkään ylipaljon suoralinkittele. Ja sitpähän on oma moka, kun jotkut kuvat hävii. Ja ei maailma siitä parane, vaikken suoralinkittäisikään. Joo. .-D

Ääk, kohta alkaa enkun tunti, pelottaa... No eikä, ei siellä oo mitään pelottavaa lol, tyhmää tässä itkeä. .-D Meen vaan sinne ja sit jos jotain pelottavaa onkin, ni olkoot, kyllä siitä jotenkin sit lopulta selvii.. .-> Hoh, sit se ruotsinkin koe vielä... Ärsyä ärsyä, mun mielestä on sika ärsyttävää hakea noita kokeita sieltä opettajlita, miksei niitä vaan voitais antaa ryhmänohjaajille ja ne vois sit jakaa ne... Sellaset kokeenpalaustupäivät on ihan mukavia, mut meill on vaan vikassa jaksossa silleen. .-< Ämpästä on akku lopussa, jee, voin kuunnella musaa koneelta. .-DD Tää on jotenkin hölmöä, kun joku pottuilisi ämpän akun loppumista, ja minä vaan iloitsen siitä. x-) No voi himputti, mulla on sekotus pois käytöstä tossa ämpässä, enkä mitään tajunnut. .------D Tai yhessa vaiheessa kyllä ihmettelin, kun tuli kolme Mikan biisiä putkeen, mut muuten en kiinnittänyt asiaan muuten huomiota. .---D Näin ajatuksella minä musiikkia kuuntelen... ,-) Jäiks, mut nyt rupeen menemään, tulen sit vielä takasin seuraavalla vapaatunnilla. ,-)

_____________________________________
Haa, ruokavälkkä! <3 Tein syödessäni jännän havainnon sekoittaessani herneet ja valkoisen kastikkeen: vihreä ja valkoinen sopii hyvin yhteen. .-D
Ei tässä oo enää kovin paljoa välkkää jäljellä, mut alotan nyt pölinät ja jatkan sit enkun tunnin jälkeen. ,-) Juu siis, enkussa se ope arpoi tyttö-poika -parit, että jee. Silleen kyllä ihan hyvä, et ope arpoo paikat, ni saan kerrankin parin. .-P En tiedä miksi, mutta tuli yhtäkkiä mieleen meidän seiskan enkun ope, kun se päätti tyttö-poika -järjestyksen, mut sit kun alettiin tekemään paritehtäviä, se ope laittelikin tytöt tyttöjen kanssa tekemään ja pojat poikien kanssa, joten mikäköhän into niissä pareissa sitten oli, kun aina paritehtäviä tehdessä meni aikaa, kun oli siirryttävä sen uuden parin viereen. .-D Mut takas tähän kurssiin, ei ainakaan vaikuta miltään kovin pelottavalta silleen, ei pitäisi olla tiedossa mitään suullisia esitelmiä ym. .-> Et se on iihan kiva homma. Sit me tehtiin siinä tunnilla yksi kirjoitustehtävä ja sit kuuntelu, joka meni niinkin hyvin kuin 5/18. .-D En kyllä yrittäny tosissani, en vaan pysty keskittymään englannin kuunteluun... Tiedättekö, on vaan niin tylsää kuunnella jotain, mistä ei edes ymmärrä mitään...

Hahaa, aika hyvä biisi... .-> <3

Kävin muuten sitä ruotsin koetta hakemassa, mutta se ope ilmoitti, ettei ollut vielä tarkistanut, mut sanoi, että voin tulla iltapäivällä hakemaan koetta... Hui. .-D Meen sit vapaatunnin lopussa, et se ope varmasti on ehtiny tarkistaa... Ärn, mun pitäisi vielä tota kurssia varten puhtaaksi kirjoittaa jokunen aine, olis varmaan hyvä nyt yrittää tehdä niitä... Ärsyä, mut onneksi toi korjaaminen on ihan suht nopeeta, jos ymmärtää niistä open virhemerkinnöistä jotain.. Mä en ihan kaikkia ymmärrä, mut koitan sit vaihtaa siihen kohtaan sanaa tai jotain. .-D Mut mä vaikka syvennyn ruotsin pariin, noi puhtaaksikirjoitetut aineet pitäis torstaina viimeistään palauttaa, joten olis ihan hyvä, jos tekisin niitä nyt, ettei jää huomisen tuskaksi kaikki. .-D Yritän oppia virheistäni, enkä jätä kaikkea enää viime tinkaan, mutta se on laiskalle niin helppoa... .-D Ja nyt tämä laiska ryhtyy hommiin, korjaan ainakin yhden aineen. .-D

Ihana tää mun yksi aine: "Min käraste. Alexander är så viktig och kär människa för mig. Han kallas för Allu." .-DDD <3 Joojoo, korjaan koko ajan, en puhu tänne... Noin, nyt on Allu-aine korjattu. ,-> Siinä oli ideana, et piti kirjoittaa kuvaus jostakin ihmisestä tai maisemasta, ni minä kuvailin Allua. x->
 
Min käraste. <3

Äh, tota yhtä ainetta on tylsää korjata, kun ope ei ole kirjoittanut siihen oikeita vastauksia niin kuin muihin. .-P Mä en ees oikein ymmärrä kaikkia niitä sen merkintöjä, et mikä siinä on vikana.... Noh, sain sentään suurimman osan jo korjattua, huomenna voi sit jatkaa. .-> Ja sit kun käy hakemassa sen kokeen opelta, saa mukana pari ainetta korjattavaksi lisää... Pöh. .-D Mut jos tästä pikkuhiljaa lähtisin sitä koetta hakemaan, toivottavasti se ei oo menny ihan kökösti. .-s Palailen taas huomenna, ah. .-D Vielä annan teille yhen biisin. .->

Kysymys lukijoille:
öö, kuuntelitko postaukseen laittamiani biisejä?
Vaihtoehto1: Jebulis
Vaihtoehto2: E

Ei kommentteja: