perjantai 7. lokakuuta 2011

Vaihdoin kommentointi...

...asetuksia äsken. .-D Eräässä blogissa (täällä) on ollut tuollainen hieno systeemi, ja ihastuin siihen niin, että haluan omaankin blogiini samanlaisen. .-D Lähinnä siksi, että kun nää mun blogi-merkinnät tuppaa olemaan välillä aika pitkiä, niin tota "minilootaa" on kätsyä liikutella, ja pystyy samaan aikaantutkimaan tekstiäkin paremmin, kun kirjoittaa kommenttia, eikä tarvii koko aika rullata ylös kattomaan, että mitä se Kasa nyt sanoikaan... Ja lisäksi mulla toimii google-tili paremmin tollasella kommentointi tavalla, en sitten tiedä, mistä se johtuu, kun muilla tavoilla kommentointi ei onnistu.. Haha, eipä tosta mun google-tilin toiminnasta oo edes kamalasti hyötyä, kun ei kukaan kommentoi, niin ei munkaan tarvii vastata. .-DD Hahahauskaa.

Mun käsiä paleltaa, miksi? .-< Tarttisin oikeesti jotku tumput käteen sisällä ollessani, mun kädet kylmenee niin herkästi. .-P Varsinkin koneella ollessa ja läksyjä tehdessä. Eilenkin olin ihan jäässä, kun tein läksyjä, sit valitin isille, et miksi tää meidän talo on kylmä, sit isi sano, ettei oo. Sit mä tartuin kylmällä kädellä siihen, ja sit se sanoi "taidan mennä lisäämään pannuun puita.." .-D Mitäs muuta mä tein eilen.. En oikeen mitään hienoa. .-D Matikkaa koitin oppia, jokunen lasku meni oikein, mut sit kun siirrýin haastavampiin tehtäviin, ni tuli jumitus. .-P Toivottavasti asiat selkenee tänään matikan tunnilla. .-> Mietittiin muuten Fikun kanssa (tai se oli vaan mun random-ehdotus), että tehtäisi sille matikan opelle kortti, kun se jää parin viikon päästä eläkkeelle. Fiku innostui, mut mä en oikeen tiiä, se ope varmaan ihmettelis, jos me annettais sille kortti. .-D Tai silleen jännästi... Mut katotaan nyt, miten käy. .-D Sit vähän kertailin hissassa tehtyjä muistiinpanoja ja luin yhden kappaleen kirjastakin alleviivauksia tehden. Sit siinä oli voice samalla päällä ja se vaikutti keskittymiseeni huonohkolla tavalla, kun välillä jumituin kyläämään sitä. .-DD Mut oli siitä hyötyäkin, tajusin nimittäin, että My Chemical Romancen laulaja on söpö. ,--3 Tai oon mä sen kyllä aikasemminkin tajunnu, mut muistin sen taas vaihteeksi. .-D

Toi edessäseisova punatukka. ,-3 Tosin mun mielestä sille sopi blondi väri paremmin. .-D Johtuu varmaan jälleen kerran siitä, et kun ekan kerran näin tuon hepun, niin sillä oli blondi tukka, ni nyt mulle on jääny päälle, että "blondi kuuluu sille". .-D Harmi, kun noiden musiikki ei oikein iske muhun. .-/ Mut on niillä kyllä yksi hyvä biisi... .---D
Näyttää muuten hirmu erilaiselta tossa videossa ja kuvassa toi laulaja. .-D Hyi, mun mahasta kuului KAUHEA ääni, ja just silloin, kun tohon viereiselle koneelle tuli ihminen. x-D Mun maha osaa valita parhaat ajoitukset jutuilleen.. Se on niin hirveetä, kun on ihan hiljaista, ja sit maha päättää sanoa jotain, ni yritä siinä pysyä rauhallisena. .-D Kokeissa varsinkin mun maha vikisee, ja sit yritän aina kumittaa äänekkäästi, jotta ne mun mahaäänet ei kuuluis, mut silti kuuluu. x-D Joo, mä tiedän, teitä kiinnostaa todella paljon mun mahan kuulumiset. .---D Taas se piti äänen, ärrnnn.... Lol, mä vihaan mun mahaa, mä oon varmaan ihan punanen nytkin, kun nolottaa. .-S Tuhma masu. .-< Joo, vaihdetaan vaan aihetta. .'--D

Ei mulla varmaan oo tässä oikeen enää mitään tärkeitä kuulumisia, eiköhän ne kaikki tullu kerrottua (myös mahan osalta). Perjantai on kyllä ihan paras päivä, koska mulla ja Fikulla on molemmilla eka tunti vapaata, joten saadaan nukkua pitkään, kun isi voi viedä meidät molemmat myöhempään kouluun. .-> Nyt onkin virkeä olo, sain sellaset 8 tunnin yöunet, mikä on mulle paljon kouluviikon aikana. .--D Nyt jaksaa sitten valvoa tänään myöhään, kun on nukkunut aamulla pidempään. .-D Kun muuten mua väsyttäisi, aina viikon aikana kasaantunut univelka alkaa painaa perjantaina, mut nyt ei ehkä, kun nukuin paljon. .-D Jaksaa kattoa vauva-ohjelmia myöhään. <3 Mun viikonlopun huippu hetkiä. .--D

Näitä enimmäkseen katellaan. x-) Ja hei, siinä (ehkä) oppiikin jotain, kun enkuksi katotaan. .-D Mut toisaalta, jos ei ymmärrä, mitä ne puhuu, niin on aika kehnot oppimismahdollisuudet.. .-D Mut ihmeen hyvin pysyn silti juonessa mukana, auttaa, kun on video, siitä sit ymmärtää (tai ei ymmärrä) mitä tapahtuu. .-D


Viime viikon lauantai-yönä katottiin tää jakso (tossa mukana oleva musta tukkanen poika on muuten söpö. ,-3 Mulla on tänään joku söpöys-"ongelma". .-D) ja oli kivaa. .-D Aah, ois jo koulu ohi ja yö ja kaikkea, en jaksais mennä matikan tunnille. .-P Mut siel on onneksi sellasta rentoa, ni mukava perjantai-päivä, kun on vaan yksi oppitunti, ja sekin rento. .-D <3 Eikä tässä oo enää ku kaks viikkoa koulua, sit on syysloma, ah. <3 Hei, mut arvatkaa mitä mä haluan nyt tehdä? Biisikäännöksen! .--D Taas tuli Enriquee, kun arvoin tuolta biisilistaltani. .-D Noh, ei siinä mitään, hommiin sitten vaan!

Enrique Iglesias -Somebody's Me


You, do you remember me? <> Sinä, muistatko minut?
Like I remember you? <> Niin kuin minä muistan sinut?
Do you spend your life <> Vietätkö elämäsi
Going back in your mind to that time? <> Tulemalla takaisin mieleesi nyt?
'cause I, I walk the streets alone <> Koska minä, minä kävelen kaduilla yksin
I hate being on my own <> Inhoan yksinoloa
And everyone can see that I really fell <> Ja kaikki voivat nähdä, että minä todella kaaduin
And I'm going through hell <> Ja aion mennä läpi helvetin
Thinking about you with somebody else <> Sinua ajattelee joku

Somebody wants you <> Joku haluaa sinut
Somebody needs you <> Joku tarvitsee sinua
Somebody dreams about you every single night <> Joku ajattelee sinua joka yö
Somebody can't breathe without you, it's lonely <> Joku ei voi hengittää ilman sinua, on yksinäistä
Somebody hopes that one day you will see <> Joku toivoo näkevänsä sinut jonakin päivänä
That somebody's me [2x] <> Se joku olen minä
Yeah

How, how could we go wrong? <> Kuinka, kuinka voimme mennä väärin?
It was so good and now it's gone <> Se oli niin hyvä, ja nyt se on mennyt
And I pray at night that our paths soon will cross <> Ja minä rukoilen joka yö, että meidän reittimme kohtaisivat pian
And what we had isn't lost <> Ja mitä meillä oli, ei olisi kadonnut
'cause you're always right here in my thoughts <> Koska sinä oley aina täällä ajatuksissani

Somebody wants you <> Joku haluaa sinut
Somebody needs you <> Joku tarvitsee sinua
Somebody dreams about you every single night <> Joku ajattelee sinua joka yö
Somebody can't breathe without you, it's lonely <> Joku ei voi hengittää ilman sinua, on yksinäistä
Somebody hopes that one day you will see <> Joku toivoo näkevänsä sinut jonakin päivänä
That somebody's me [2x] <> Se joku olen minä
Oh, yeah

You'll always be in my life <> Olet aina elämässäni
Even if I'm not in your life <> Vaikka en ole sinun elämässäsi
'cause you're in my memory <> Koska olet muistoissani
You, when you remember me <> Sinä, milloin muistat minu
And before you set me free <> Ja tulet päästämään minut vapaaksi
Oh, listen please <> Kuuntele, kiltti

Somebody wants you <> Joku haluaa sinut
Somebody needs you <> Joku tarvitsee sinua
Somebody dreams about you every single night <> Joku ajattelee sinua joka yö
Somebody can't breathe without you, it's lonely <> Joku ei voi hengittää ilman sinua, on yksinäistä
Somebody hopes that one day you will see <> Joku toivoo näkevänsä sinut jonakin päivänä
That somebody's me <> Se joku olen minä
Somebody's me [3x] <> Joku olen minä
(sanat kopsattu täältä)

Enliquuee. .-3

Ooi, olipa surullinen laulu. 3--. <3 En sentään itkemään ruvennu tällä kertaa, mut silti. .-D Toi oli tosi helppo kääntää, mun tarvi vaan kolme sanaa kattoa sanakirjasta. .-D Jotenkin helpompi kääntää, kun se teksti on tolleen lause/rivi -menetelmällä, tai jotain. .-D Hitsi, mä innostuin kääntämään, mut en ehkä toista biisiä tässä samassa käännä, joku toinen päivä sit. .->  Must tuntuu muutenkin, et tästä on tullu liian pitkä kirjotus, eikä kukaan jaksa lukea loppuun, mut näin siinä käy, kun on monta vapaa tuntia. .---D Ja sitä on jäljellä vielä melkein puol tuntia, eh. .-D Jos mä vielä ehtisin tekemään yhden topin, kun eilen lupailin. .-3

Top 3 Taikapölyn osat
Voi hitsi, Taikapölyn sivupohja vähän bugaa tällä koulun koneella. .-D Yun varoittikin tästä sivupohaa minulle tehdessään.. Mutta mitäs pienistä, pääasia, että pohja näyttää hienolta koti-koneella, josta sitä eniten katselen, näkykööt kaikilla muilla vaikka huonosti. .-D

1. Ekalle sijalle pääsee osa 29: Muutos suunnitelmiin (Merithaimen). Muistan, kuinka tuota osaa oli tosi kivaa kuvata. .-3 Silloin netti oli rikki, joten koko yön netissä hillumisen sijaan pelasimmenkin Fikun kanssa simssiä. .-D Simssin pelaaminen on mielestäni aivan parasta yöllä, parhaat pelikokemukseni liittyvät jollakin tapaa yöhön. .-D Harmi, kun yö on myös parasta vauva-ohjelmien katseluaikaa netissä, ja molempia ei voi tehdä samaan aikaan.. .-( Mutta öö, siis, tämä osa pääsi ekaksi, koska sitä oli kivaa kuvata, osassa on selkeä juoni, eikä se koostu vain peräkkäin tökityistä random-kuvista (sellaisiakin on tehty..) ja se oli vielä pitkäkin, varmaan pisin osa, jonka olemme Fikun kanssa tehneet. .-D
2. Valkataanpa siitä vierestä tokalle sijalle osa 30: Vangittu (Puska). Minä kirjoitin tästä osasta suuren osan, ja silloin oli muutenkin iso innostus Taikapölyä kohtaan minulla menossa. .-D
3. Ja tähän valkkasin osa 25: Helpotus (Pilvilinna). Pilvilinnoilla on yleensä tosi mukavaa pelata, ja osistakin tulee kivoja silloin. .-) Tämä osa jäi erityisesti mieleeni, koska silloin syntyi ensimmäiset kaksoset Taikapölyyn. .-D

                                                 

Jaah, nyt pitää lopettaa, moikkamoikka<3

Kysymys lukijoille:
Blondi- vai punatukka?
Vaihtoehto 1: punanen .-3
Vaihtoehto 2: blondi .-3

Ei kommentteja: