keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Jeeeij, koeviikko...

... ois nyt mun osalta ohi! Ihan mukava juttu sinänsä, et kaikki kokeet oli pakkautuneet samaan läjään, koska nyt mä saan nää pari vikaa päivää kokonaan vapaiksi. ,-) Että luvassa neljän päivän viikonloppu with laiskottelu! Aarg, tää koeviikko oli mulle jotenkin tosi uuvuttava ja suoraan sanottuna ällöttävä, vaikka kokeita ei ollut kuin kolme. En oo pitkään aikaan ollut niin turhautunut kokeisiin lukemiseen kuin nyt. .-D Sit kun laiskuuttani jätin lukematta ja koin siitä huonoa omaatuntoa ja vihatti, kun en osannut. Matikan koe meni aika kökösti, ope oli laittanut "helpoiksi ekoiksi tehtäviksi" sellaisia laskuja, joita mä en osannut, et menetin siinä helpot pisteet.. Koeaikakin loppui kesken, ja jäi yksi tehtävä kokonaan tekemättä, kökötti vähän. .-P Jos tosta kokeesta pääsen läpi olen iloinen ja hämmästynyt. .-D Äikän esseet ei sinänsä olleet pahoja, vaikeutta toi lähinnä se, että niitä piti ehtiä kirjoittamaan kaksi niin lyhyessä ajassa, mut melko hyvin ehdin tekemään. .-) Tänään oli sit bilsan koe, kysymykset olivat aika helppoja, et siitä kokeesta uskaltaisi ehkä ootella vähän parempaa numeroa. .-D

No juu, siinä koeasiat, sit kertoilen koeviikon aikana sattuneista mukavista asioista. .-) Aws, oon jo melkeen viikon odottanut pääseväni puhumaan tästä blogissani! .-D Löysin sattumalta sellaisen laulajan kuin Cody Simpson ja innostuksissani kuuntelin putkeen useemman kappaleen häneltä.



Jumituin myös musavideoita kyylimään, ja täytyy kyllä sanoa, että ne vetosvat muhun! Jotenkin tosi kesäinen mieli tulee noista rantamaisemista ja muutenkin tosi hienosti tehty! Jaksoi katsoa, vaikkei niissä mitän ihmeempää tapahtunutkaan. .-D Ja toi Not Just You -biisi on soinu mun päässä ekasta kuunelusta lähtien ihan täysillä, wää. x-3 Jaa on toi laulajakin ihan hyvännäköinen, vaikka tällä kertaa ihastuin musiikkiin enemmän kuin itse laulajaan, mut eiks se oo vähän niin kuin tarkoituskin? .-DD Vähän on Salkkareiden Jennin sanoja lainaten "lapsen pyöreyttä" kasvoissa, mut kuhan tosta kehittyy niin... Tai en mä tiiä, pallonaamat on oikeestaan aika söpöjä. .-3 Itelläniki sellanen babyface. x->



Silloin kun kokeisiin lukeminen tökki (eli aika usein) menin wiillä pelailemaan Mario Party 9:ä. Innostus tohon peliin on kasvanut, ja oon nyt ihan koukussa. .-D Ajatella, että silloin alkuun surin pelin huonoutta ja nyt ihan täysillä pelitän. .-D Että tulee varmaan nyt viikonloppuna sitä ahkerasti taas pelailtua, hehee.. Fikunkin saan välillä houkuteltua pois kirjojen luota (hyi minua) kun pyydän sitä pelaamaan. .-D


Eipä minulla sitten taida enempää sanottavaa ollakaan, hirveän vähän puuhasin viikon aikana. .-o Seuraavaa postausta saatte sitten taas odotella sinne joulukuun puolelle, kotona postailu on vähän vaikeaa vapaasta huolimatta, koska meidän kone on mennyt sen verran ikäväksi ylikuumenemisensa suhteen, että sillä pystyy aika rajallisesti tekemään juttuja...  Simssiä ihmeen hyvin pyörittää, mutta netissä on niin jumijumijumi ja pimahdusherkkä. .-P No juu, ensi viikkoon siis! Laitelkaa taas kommenttia, ilahduin erityispaljon edelliseen postaukseen tulleista kommenteista! Ainahan kommenttien saaminen ilahduttaa, muta nyt olin tosi ilahtunut. .--) Ja minä puolestani lähden ilahduttamaan muita bloggaajia kommentoimalla lukemattajääneitä postauksia!


Kysymys lukijoille:
Codyy? .-3
Vaihtoehto 1: +
Vaihtoehto 2: -

Ei kommentteja: