perjantai 9. marraskuuta 2012

Hui kamala...

...youtube on jotenkin uudistunut, ja sain hetken pähkäillä, että löysin taas soittolistani. .-D Inhoan kaikkia uudistuksia, koska kun siihen alkuperäiseen tyyliin on tottunut, ei uudistukset aiheuta muuta kuin harmia, sillä ne on harvoin parempaan päin. .-P Hyvä esimerkki on vaikka Photobucket, joka muuttui ihan kököksi, kun otettiin uudistettu malli käyttöön. .-P Nyt siellä pitää esim. poimia joka kuvan koodit yksitellen, sillä minä ainakaan en ole löytänyt sieltä enää sitä, että saisi useamman kuvan kerralla ottaa. .-< Ja youtubekin rupesi kiusaamaan, ei halunnu soittaa mulle Allua. .-/ Toivottavasti te kuulette. .-3



Harmittaa, kun mä oon ollut positiivisella mielellä koko aamun, mut koko aika käy jotain ärsyttävää, joka koettelee mielentilaani.. Kun meiän ois pitäny lähteä aamulla kouluun, ni sit äiti vaan hidasteli. Kun me muut oltiin jo ulkovaatteissa, se vasta rupesi pukeutumaan... Ihme ja kumma ehdittiin silti ajoissa koululle. .-D Automatkakin oli kiva, kun ämpältä sattui tulemaan paljon ihania biisejä. .--) Ja sit muutenkin kiva fiilis, kun mulla on tänään vaan yksi tunti koulua, kun äikäntunti jää pois opettajien virkistysreissun takia. ,-D Että viikonloppuun ei ole enää kauan aikaa. .-) Ootan hirmusti Bonesin kattomista lauantaina, aaw, Sweets, oispa se mukana taas siellä. .-D



Tänään tosiaan mennään ostelemaan isille isänpäivälahjoja. .-) Fiku myös suunnittelee, että leivottais jotain, mutta mä olen aika epävarma sen suunnitelman suhteen. .-D Meillä ei kotona ole edes kaikkia raaka-aineita, ja niitä ois aika vaikea kuljettaa kotiin isin huomaamatta, mut Fiku vaan, et ei me välttämättä hiivaa tarvita, jos ei haluta kohottaa taikinaa. .-D Ruokaöljyäkään meillä ei ole, mut Fikun mukaan me kuulemma pärjätään ilman sitäkin. .-D Aateltiin tehdä sellanen "karkkipitsa", et pitsapohja leivottais, ja sit sulatettais siihen päälle suklaata ja lopuksi tökittäisi karkkeja päälle. .-D Saa nähdä, mitä saadaan aikaan.. Sit mulla on ollut sellanen popparien himo, että täytyy varmaan ostaa itelleni mikropoppareita. .-D

Mut enpä mä sit tiiä, onko tällä erää muuta kerrottavaa.. Ei kait, alan lopetella, kivaa viikonloppua!


Kysymys lukijoille:
Meinaatko juhlia isänpäivää? .-)
Vaihtoehto 1: Tietty!
Vaihtoehto 2: En..

Ei kommentteja: