keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Kumpi mieluummin:...

...
a) kahden päivän viikonloppu + terveenä oleminen
b) neljän päivän viikonloppu + sairaana oleminen

Mä jouduin valitsemaan b:n tahtomattani, kun syysflunssa iski lauantaina ärsyttävänä kurkkukipuna ja huipentui maanantaihin mennessä kuumeeseen. .-P Että alkuviikko on ollut siksi hiljainen täällä blogissani, kun minä sairastin kotona. Huhhuh, siitä olikin kai joku kolme vuotta, kun mulla on viimeksi ollu kuumetta, ni en enää edes muistanu, miten voimattomaksi olo menee silloin. .-D Oli niin haasteellista kävellä lyhyitäkin matkoja, kun huippasi pikkasen. .-P Sit mua piinasi inhottava päänsärky kahden päivän ajan putkeen, et ei sit ollu sekään mitenkään mukavaa. .-P Ja nenäliinoja tuli käytettyä vaikka kuinka, kuten yleensäkin mun flunssassa. Nyt nenä-raasun ympäristö on ikävän punainen ja nahkaa on irronnut, aij. .-< Mut ihmeen nopsasti siitä toipui, vaikka maanantain olin ihan voimaton, jo tiistaina olo oli paljon parempi ja osasin aavistellakin jaksavani tulla kouluun tänään. Ku lukiossa ei paljoa ole aikaa sairastella, kun sit jää niin helposti jälkeen. .-P Sit jotenkin on ihan sekasin joka tunnilla, kun ei yhtään tiedä, mitä muut on tehny. .-D Mut jos tässä vähitellen taas pääsis koulurytmiin mukaan, onneksi toi tauti iski nyt eikä ens viikolla, kun on niitä yo-kuunteluita mulla.. Nyt sit vaan kärsin näistä ns. taudin jälkivaiheista, joihin kuuluu yskäkohtausten pelko julkisilla paikoilla ja nenän ajoittainen täyttyminen. .-D Aamulla yritin kattoa jotain vesipulloa mukaan kurkun kostukkeeksi, mut en jotenki onnistunu löytämään, joten se idea tyssäsi siihen. .-P Viime yönäki oli nukkumisvaikeuksia juurikin tuon yskinnän takia, mut täällä koulussa oon ihmeen hyvin saanu välteltyä yskäkohtauksia!

No mutta, mahtui viikonloppuuni hyviäkin asioita, vaikka sairastinkin. .-) Muumeja kateltiin taas ihan mukavasti, ja hui kauhistus, meillä on enää yksi jakso katsomatta, sit Muumit loppuu. .-< Nyyh, jotenkin haikeeta, mut pitkäksi aikaa noi Muumit toikin iloa. .-> Jostain syystä mulle on tosi hyvin jääni mieleen noi viimesimmät jaksot, vaikka oon joskus ihan vauvana ne viimeksi nähny. .-D

 
 


Kuvaläjä Muumien muistolle. <3

Mitä kökköä, jostain syystä tänään ei tuu Myytinmurtajia??! >.-o Ja hyi, katoin tuolta mtv3.fin sivuilta, et Havaiji 5-0 jää myös tauolle tällä viikolla, höhlää. .-P Noo, mut toisaalta kun nää netistä katottavat ohjelmat jää tauolle, ni päästään taas kattomaan Boneseja, kun me ei kesän aikana kaikkia tilaamiamme DVD:itä ehitty kattoa, ja nyt koulujen alettua ei oo ollenkaan ehtiny. .-D Että turhaan tässä valitan, kun katottavaa kuitenkin riittää. .-D

Nyt sit tylsityn täällä koneella ootellessani Fikun tunnin päättymistä. .-P Mä en tajuu, ei mulla ennen ole ollut ongelmia vapaatuntien paljouden kanssa, mut nyt jotenki pitkästyttää. .-P Sit mun pitäsi lukea huomenna olevaan ruotsin kokeeseen ja matikan juttujakin vähän katella, kun olin parilta tunnilta pois. .-P

No nyt koitin viihdyttää itteäni kavereita.netissä, mut aika köyhä paikka toi on.. jfjjj, mul on nälkä ja kylmä ja korviin sattuu. Valivali. .-D Nyt kun uudestaan lukasin ton kirjottamani tekstipätkän, ni jotenki se anto sellasen vaikutelman, et olisin angsti-tuulella, vaikken ees erityisemmin mielestäni ole. .-o Outoa.. Mutta näin meni tämä vapaatunti aika hyödyttömiä juttuja tehdessä, en vaan jaksais jotenki mitään hyödyllistä nyt tehdä. .-P Mut mä kai alan nyt lopetella, kattoo nyt, mitä teen loppu vapaatunnin..



Kysymys lukijoille
a) vai b) ? (siis toi otsikon kysymys)
Vaihtoehto 1: a)
Vaihtoehto 2: b)

Ei kommentteja: