perjantai 7. syyskuuta 2012

Menipä viikko...

...nopeasti! Johtuu varmaan siitä, etten maanantaina ja tiistaina ollu koulussa. .-D Mä oon alkanu innostua verkkarit + tennarit -yhdistelmästä! .-D Puin aamulla päälle suoraan liikkavaatteet, kun mulla oli liikkaa aamulla, mut sit tietty unohdin ottaa vaihtovaatteet mukaan, mut sentään sain sit ihailla verkkaritennari-ydistelmääni koko päivän, ah. .-D Liikka tunnilla oli tyhmää, kun me tehtiin venytyksiä, ni sit oli ihan hiljaista ja mun maha rupesi itekseen vinkumaan. x-D Mä ja Fiku revettiin asialle. .---D Mahani osaa aina olla nolaamatta minua.. Hui, ens liikka tunnilla mennään pelaamaan golfia, ja sit mä ja Fiku mennään sen liikkaopen kyydillä sinne, kun ei saatu muutakaan kyytiä. .-D En tiiä, jotenki tyhmää mennä sen open kyydillä. x-P

Kun nyt näin "urheilullisissa" aiheissa mennään, niin kerronpa seuraavaksi siitä, miten viime aikoina oon innostunu Wii Sport -pelistä. .-D Sit baseballia kovasti pelaan, kun yritän voittaa, mut aina häviän. x-P Tai ku joskus aikoja sitte pelasin ja keräsin hyvät "pro-pisteet" mun mii-hahmolle, ja nyt sit pitkän pelitauon jälkeen saan liian pahoja vastuksia. .-P Mut haastetta ainaki on. .-D Golfiakin koklasin eilen siinä pelata, eihän se sama asia oo kuin ihan oikeesti, mut jonkin sortin "tietämystä" saan golfin pelaamisesta. .-D



Sit sattumalta huomasin tv-lehteä lukiessani, et tän päiväsessä Minuuttipeliä-ohjelmassa on kilpailemassa Kevin Jonas! .-D Aiotaan varmasti kattoa, kaikki muutkin Kevinin fanit vaan katsomaan. ,-) Alkaa kolmoselta klo 20.05, sopivasti siinä Salkkareiden jälkeen. .-D No huhhuh, onpa Kevin muuttunu, ku kattelen siitä kuvia. .-o En ees meinannu tunnistaa. .-D Se on... matkinu Joen tyylin ja näyttää nyt ihan Joelta, niin mä tulkitsisin. .-D Oho, enkö oo koskaan ennen puhunu Kevinistä, kun sitä ei ollut tuolla tunnisteissa. .-o Voi ei, anteeksi Kevin, mä oon hirveän epäfanittanu sua. .-<

Kevinkevinkevin<3

Jaa no mitähän mä sit kertoisin, tossa tais tulla jo kaikki etukäteen suunnitelemani jutut.. .-P Oon yhä vähän sairas, yskittää koko ajan. .-P Oon tänään saanu jo kaksi yskäkohtausta. x-/ No mut jos tossa viikonlopun aikana vähän hellittäis, ja oisin sit skarppina tiistain ruotsin yo-kuuntelussa.. Hirvittää koko asia, varsinkin, kun mä oon huono kuunteluissa. .--D Noo, arvaamallakin voi osua oikeaan.. Sit siihen kirjalliseen kokeeseen on onnek vielä aikaa, ni ehdin opiskella sanastoa. Kääk, tuntuu kyllä, ettei toi koe tule hyvin menemään, mut pakko nyt yrittää ees huonosti läpästä se. .-D Mut mä alan ehkä nyt tekemään ruotsin läksyjä ja jatkamaan kesälomapostauksen kirjottamista. Varmaan tulee joulu, ennen kuin saan kesälomapostauksen valmiiksi. x-D Hiljaa hyvä tulee, kai. Mutt kivoja viikonloppuja kaikille!!


Kysymys lukijoille:
Kevin Jonas?
Vaihtoehto 1: +
Vaihtoehto 2: -

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Hirveesti onnea siihen ruotsin kuunteluun! Mäkin sain yllättävän paljon oikein enkun kuuntelussa silloin muinoin vain arvaamalla! Toivottavasti sulla on yhtä hyvä tuuri =D

Kasa kirjoitti...

Kiitti! .-) Arvaamallakin voi menestyä. .-D Haha, toivotaan. .-)