maanantai 17. syyskuuta 2012

Aina kun...

...ärsyttää tai on paha mieli, pitäis kattoa Muumeja! Oikeesti eilen  tuli aivan mahtava olo, kun kateltiin Muumeja ja syötiin meidän omenapuun naminamihyviä omenoita. <3 Ja nyt tuntuu, että viime postauksen top 3 Muumijaksot pitäisi tehdä uusiksi, kun ihastuin niin täysillä Tiuhdin ja Viuhdin salainen matkalaukku- ja Näkymätön lapsijaksoihin. .-D (Muumilaakson tarinoita 6-10) Nääw, mä kuulostan varmaan joltain vauvalta, jonka elämään ei muuta mahdu kuin Muumit, mut vähän niin asia oikeestaan onkin tällä hetkellä. ,-D Kun mä jostain innostun, niin se tapahtuu sit kunnolla.. .-D




Sit just parasta on youtubesta lukea muiden niihin jaksoihin lähettämiä kommentteja. .-D <3 Ihanaa, kun Muumeja on taas ladattu youtubeen, toivottavasti niitä ei tällä kertaa poisteta, ni vois niitä sieltä katella aina ku huvittaa. .-) Vielä tähän Muumi-aiheeseen liittyvä hyvä videopätkä yhdestä Muumijaksosta, jolle naureskeltiin viikonloppuna. .-D



Oli kyllä suoraan sanottuna aika vauvaohjelmatäytteinen viikonloppu muutenkin. .-D Löydettiin yksi vanha kasetti, jolla oli ihan sika hauskoja Babar- ja Arttu-jaksoja. .-DD Oikeesti naurettiin niille vauva-ohjelmien vitseille vielä pitkään ohjelman kattomisen jälkeenkin. .-D Oon kyllä ollu kökkö vauva, kun en noita vitsejä silloin tajunnu, vaan ihan vakana katoin. .-D Taas oli kyllä huippuhauska viikonloppu, kiitos vauvaohjelmat. <3



___________________________________
Mä sitten tykkään herrasmiesmaisesta käytöksestä! Ihanaa huomata, että noi keskenään örveltävät pojat osaa myös asiallisesti käyttäytyä. .-) Joo ja mä nyt oon jotenkin ihan yli-innostunut siitä, että tunnilla yksi poika ojensi mulle paperin ilman mitään erillistä pyyntöä, ettei mun tarvinnu kävellä hakemaan siitä. .-D Tän päivän teoriatunnit ois nyt sit ohi, jäljellä enää kuvis. Vähän jännitän sinne tunnille menoa, koska meidän pitäis Fikun kanssa nyt kokeilla siellä dreijaamista (valetaan savea pyörivän liuskan päällä, tjms.) En sit tiiä, saanko mitään järkevää aikaseksi siinä hommassa. x-D Kuitenki roiskutan sitä savea ympäri luokkaa... Mutmut, ei vielä tuomita, juurihan viime viikolla sain huomata, että uusien asioiden kokeileminen voi tuottaa positiivisen yllätyksen. .-)

Phyi, sit tota ruotsia tässä yritän samalla vähän opiskella tekemällä muutamia opinaika-tehtäviä aina postauksen kirjoittamisen välissä. .-D Viikonloppuna pänttäsin öö, sitä tavallisiin arkitilanteisiin reagoimistehtävää varten sanastoa, kun mulle ne ei ollenkaan ole itsestään selvyyksiä, vaikka kai pitäisi. .-o Siis sellanen tehtävä, että esim. "Löydät kaupasta kivat housut. Kysy myyjältä, onko varastossa sinulle sopivaa kokoa" -tyylisiä tehtäviä.. Huh, jotenkin vaikea sisäistää sitä tosi asiaa, et se ruotsin yo-koe on jo perjantaina. .-D Eikä ees pahemmin jännitä, vaikka syytä olisi, mun taidoilla läpipääsy voi olla vähän niin ja näin. .-P Mut hei, eiks tää yhtälö perjaatteessa vois pitää paikkansa:

olen päässyt kaikista ruotsin kursseista läpi = pääsen yo-kokeestaki

Joo, ei se välittis ihan noin helposti käy, mut katellaan sitä sit...

HEIHEI, arvatkaa, mitä mä löysiiin? ->kliks<- Rantaleijonia alkaa taas näkymään. <3 Tai no, marraskuussa vasta, mut kuitenkin niitä jaksoja on tulossa. <3 Ehdin jo ihkuttaa asiaa Fikullekin, kun se kesken tunnin tuli käymään täällä käytävässä. .-D Mahtia oikeesti, aw, mulla onkin jo ollu ikävä teitä. <3

Sit noista tv-ohjelmista täytyy vielä sanoa, että ärsyynnyttiin sikana Havaiji 5-0:n vikasta jaksosta ennen taukoa, ei sais jättää tommoseen kohtaan. .-D Wäw, nyt tulee sit ikävä Havaiji 5-0:n väkeä, kun se jäi tauolle, mut nyt päästään puolestaan Boneseja kyylimään viikonlopuisin, et sinänsä tässä ei mitään vahinko sattunut, koska kivaa on sekin. .-D Kamala, varmaan mä joskus valitin katottavien ohjelmien puutetta, nyt niitä on kertyny aivan liikaa! .-D Tubea selaillessa löytyi myös paljon suomeksi puhuttuja Sherloc-koira jaksoja, nekin ois kiva ehtiä kattomaan!

Senkin ilkiöt, ei saa jäädä tauolle!

No huh, sainpa taas paljon asiaa aikaiseksi, kohtahan se kuvistunti jo alkaa. .-D Mä alan varmaan sit taas lopetella, en oo varma, kerkeenkö huomenna postaamaan, mut keskiviikkona varmaan viimeistään. .-)



Kysymys lukijoille:
Lastenohjelmat on...?
Vaihtoehto 1: Parhaita <3
Vaihtoehto 2: Lapsille..

Ei kommentteja: