tiistai 11. syyskuuta 2012

Piuh, puolet...

...tän päivän kamaluuksista on nyt ohi. .-D Aattelin nyt nopsaan tulla jonkinlaisen raportin vääntämään tuosta ruotsin yo-kuuntelusta. .-D

Tuli mun uniinkin viime yönä tuo koetilanne, kerronpa sen eka: Me oltiin jotenkin koneella tekemässä sitä kuuntelua, ja sit ekassa osiossa oli vaan neljä kysymystä. Sit siinä näytöllä heilui jotain noppia, ja mä kai randomilla vastasin niihin neljään ekaan kysymykseen a-vaihtoehdon. Sit siihen näytölle tuli lukemaan jotain 12/62, ilmeisesti pisteitä. Sit huomasin, että myös Fiku oli sitä kuuntelua tekemässä, ja menin vaan sen viereen ja sanoin jotain: "Mehän voidaan tehdä yhteistyötä, kun meillä on samat kysymykset". .---D Sit kaikki muutkin alkoi yhdessä pohtia niihin vastauksia, eikä se kokeen valvoja huomannu mitään. .---D Hetken päästä se sit kuitenkin tajusi, ja alkoi selittää hädissään jotain, että yrittäkää unohtaa vastaukset, jotka parinne kertoi, että tulee reilu koe tai jotain ihan kummaa. .---D Tämä oli siis vain uni, seuraavaksi mennään todelliseen tilanteeseen.

Saavuttiin koululle ihan sikana etuajassa, jotenkin kai oli niin vähän liikennettä tiellä, et matka kävi nopeasti. .-D Noh, kerrankin mä olin ajoissa. ,-) Sit kun lähdin liikkasalista etsimään mun nimellä varustettua paikkaa, en jostain syystä nähny sitä siellä, vaikka mielestäni katsoin kaikki paikat läpi. No, sit huomasin yhdella pöydällä nurin olevan nimilapun, ja siellä sit oli mun paikka. .--D Sit siinä niitä lomakkeita allekirjottelin ym, ja kokeen alettua sit yritin tarkasti kuunnella, mut en kyllä oikeen ole varma minkään vastaukseni oikein menevyydestä. ,-P Mulle epätavallista oli, etten jännittäny koetta ollenkaan. .---D Yleensä oon ihan hermona, mut en tiiä, oli jotenkin jopa ihan mukavaa istua siellä koetta tekemässä. Kokeen tekeminen muka kivaa, mikä mulla on? .---D Sit jos meni ihan ohi kysymys, ni usein vastasin silloin a-vaihtoehdon, koska olen varma, että se uni oli joku enne. .---D Sit mielenkiintoinen sattuma oli, et kuuntelin tänään automatkalla Anna Erikssonia, ja sit siinä yo-kuuntelussa oli yksi kyseiseen laulajaan liittyvä kysymys. .-D


Joku iskelmä-blogi tulee kohta tästä, kun jo toiseen postaukseen putkeen laitan lukumusaksi iskelmää. .--D No mut ei mulla kai tässä sit muuta kerrottavaa oikeen ole. Vähän hermona oon sen liikkatunnin takia, ku sitä golfia mennään pelaamaan, mut toivotaan nyt, että selviän ilman pahempia säätöjä. .-D Että heipat nyt sit vaan. .-)

Kysymys lukijoille:
Onks iskelmä hyvää musiikkia?
Vaihtoehto 1: Toki .-)
Vaihtoehto 2: No ei tod, noloa sellasta kuunnella

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Teetkö sä näitä postauksia iphonella ku pystyt tolleen yhtäkkiä postaamaan vaix välkällä? Ja paljasta enemmän itsestäsi, onhan tää sun oman elämäs blogi... ;)

anna kirjoitti...

Pidän täällä sormien ja varpaiden peukkuja pystyssä, et sun kokees meni hyvin =D Mut ihan hyvä toikin, ettet jännittäny, koska yleensä jo se voi pilata kokeen =(

Kasa kirjoitti...

Anonyymi: En, vaan meidän koulussa on käytävässä koneita, joilla saa välkällä olla, ni silloin yleensä postailen. .-) Nääh, musta tuntuu, et nykyinenkin tyyli on liian paljastavaa, ja muutenki haluun pitää henkilöllisyyteni salassa. .-D

Anna: Oi, voin kuvitella tilanteen. .-D Olen varma, että taikapeukuistasi on apua. <3 Jep, liiasta jännityksestä koituu usein harmia. .-/