keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Ruma asu...

...pilaa päivän. Mulla on sairaan häiriintynyt olo tän päivässä asukokonaisuudessani. .-D Ja nyt varmaan herää kysymys, miksi olen pukeutunut niin häiritsevästi. Koska mulla ei yleensä jää aamulla paljoa aikaa vaatteiden valinnalle, joten sit suunnilleen kiskasen ekana käteen tulevat vaatekappaleet kaapista ja pukeudun niihin, ja tänään tuli sit ei-niin-kiva asukokonaisuus puettua ylle. Mut onneksi koulu loppuu kohta, ja sit pääsen kotiin, eikä tarvii enää hävetä. .-D

Eilen oli jopa aika kivaa siellä golfaamassa! Ekana harjoteltiin sellaisia pieniä lyöntejä ja puttausta, ja sit lopuksi pääsi viskomaan palloja niin kauas kuin ne vaan lensi. .-D Useimmat mun lyönnit meni ohi tai lens vaan pikkusen matkan, mut ihan hyvin mielestäni pärjäsin ensikertalaiseksi. .--D Puttauksessa mulla sit oli taas liikaa voimaa käytössä, ja sit vaan sain juosta edes takasin sen reiän välillä, kun pallo vieri aina siitä muutaman metrin yli. x-D Ja sit jostain syystä mulle oli kamalan haastavaa saada maila käteen oikein, muutaman kerran se ohjaaja(<3) joutu tulla ihan kädestä pitäen neuvomaan, miten ne kädet kuului asettaa. .-D Ihan ku sillä ois jotain väliä... Mut et ihan mukavaa mulla oli. .-)


 
Sit golffauksen jälkeen mä ja Fiku jäätiin kesoon, koska se liikanope oli huijannu meitä ja sanonu ensin, että se tunti kestää neljään, mut sit päästiinkin jo ennen kolmea. .-P Mut meillä oli sit siinä kivasti aikaa ettiä isille synttärilahjaa. .-D Onhan isin synttäreihin vielä pari viikkoa aikaa, mut aletaan hyvissä ajoin valmistautua. .-D Alkuperäiseen suunnitelmaan kuului tehdä Batman-aiheinen lahja, koska me löydettiin sängyn alta (x-D) sellanen Batman-onnittelukortti, ja haluttiin välttämättä käyttää sitä lahjassamme. .-D Vaikeeksi toi homma meni sit siinä vaiheessa, kun kaupasta ei löytyny mitään sopivaa Batman-aiheista juttua. .-< Pari Batman-wiipeliä nähtiin, mut ei ne oikeen ois ollut hyvä hankinta, koska ei isi ehtisi pelaamaan sitä, ja muutenkin isi ei suostu pelaamaan muuta kuin Mariokarttia. .-D Mut muuten joku Batman-peli ois ollu tosi hyvä siihen lahjaan. .-D Ei me sit muuta saatu ostettua kuin erilaisia isin lempikarkkeja, mut tarkotus olis vielä hommata jotain muutakin, koska meistä lahja on tylsä, jos se sisältää pelkkää karkkia. .-P Tai siitä ei jää muistoksi sit mitään myöhemmin, kun ne karkit on syöty. .-D Joku Batman-elokuva vois tietty olla hyvä, mut ei sellasta löydetty. .-< Mut täytyy nyt sit katella vielä, löytyykö mitään. .-D



Hihi, aika kiva. .-D

Sit eilen ei oikeestaan muuta tapahtunutkaan, kun golffauksen ja kesoilun jälkeen mä ja Fiku oltiin niin väsyneitä, et mentiin pitkille päiväunille. .-D Sit en tiiä oliko kovin hyväksi mun vähitellen parantuvalle flunssalle, kun siellä golfkentällä oli aika märkää ja mun kengät meni läpi. .-s Tennarit ei ehkä ollut paras valinta liikkatunnille. .-D


Sit voisin tästä päivästä kertoa jotain muutakin kuin sen, että asuni ei miellytä minua. .-D Nooh, tuohon Adam Lambertin biisiin oon kovasti nyt tykästynyt, kun se aamulla tuli ämpältä. .-3 Sit tänään olin yllättävn hyvin mukana sillä matikan kurssilla, missä yleensä laskut menee enemmän säädöksi, niin oli sit jotenkin hieno olo, kun huomasin osaavani jotain. .-D Mut sit ruotsin kanssa meni tänään hermot, kun olin jotenkin ihan pihalla joidenkin kielioppitehtävien kanssa. .-P Mut nyt tässä blogin kirjoittelun ohessa vähän noita ruotsin tehtäviä yritän saada tehtyä.. .. .. En mä nyt sit tiiä, olikohan siinä jo kaikki "tärkeä" kerrottava? .-D Oli kait, kun ei nyt mieleen tule mitään. Et varmaan alan lopetella tätä postausta ja puuhailen tän jäljellä olevan vapaatunnin jotain muuta. .-)

Kysymys lukijoille:
Mitäs tykkäsit tuosta Lambertin biisistä?
Vaihtoehto 1: Hyvä. .-)
Vaihtoehto 2: Huono..

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Antakaa isillenne lahjaks vaikka lupaus viedä se kattomaan sitä uusinta batmania! Tai sit jos siellä teidän lähellä ei oo elokuvateatteria, niin luvatkaa vaikka vuokraa/ostaa se uus DVD, sit kun se tulee kauppoihin =)

Kasa kirjoitti...

Juu noh, elokuvateatteria tällä meidän puskakesossa ei ole, mut vois tosiaan harkita dvd:n ostamista. .-D