perjantai 14. syyskuuta 2012

Että ärsytti...

...liikkatunnin jälkeen, kun koululle kävellessä alkoi sataa, ja me vähän Fikun kanssa kastuttiin. .-P Ja sit ku vielä myöhästyttiin tunnilta, koska liikan ope päästi niin myöhään. .-P Tai sit vaatteiden vaihto hidastutti, osaan hoitaa sen hitaasti. .-D No mut kumminki, mun hiukset on nyt ärsyttävästi, enkä saa niitä pysymään poissa naaman tieltä, aina ne valahtaa takasi. .-P Että tällaisella valivali-mielellä mennään. .-D Liikka oli kyl muuten ihan kivaa, pelattiin sulkkista, mikä varmaan on mun lempilaji. .-D Mä ja Fiku oltiin joukkue, ja sit pelailtiin siellä tunnilla eri pareja vastaan. Me voitettiin kai kolme peliä, jeij. .-D Hävittyä & säädettyäkin tuli toki. .-D Sit mun ja Fikun ihme "ongelmia", kun mä yhtäkkiä tökkään Fikua mailalla mahaan ja se alkaa tökkiä mua tonne "polven taakse" mailallaan. .-D Hoho, just siihenhän ne mailat on tarkotettu.. Mut oli kyllä kiva liikkatunti muuten, toi paluumatka vaan ärsytti. .-P

Mm, mitähän kertomisen arvosta tässä sit nyt ois tapahtunu viime postaamisen jälkeen..? No eilen ainaski löysin yhen biisin, jota oon jonkun aikaa ettiny:



Muutaman kerran toi on radiosta soidessaan herättänyt kiinnostukseni, mutten koskaan oo saanu selvää, mikä biisin nimi on, mut nyt sit onnistuin sen löytämään, hehee. .-)

Niin, ja sit piti ihkuttaa sitä, että Muumeja löytyy taas youtubesta!! Ihanaa, toivottavasti niitä ei tällä kertaa hävitetä. .-3 Nyt sit meidän Muumien kattelu ei vielä lopukaan, kun aletaan katella tubesta väliin jääneitä jaksoja, joita ei yle areenasta keretty nähdä silloin kun ne siellä oli. ,-> Aw, Muumit on ihaniaa. .-) Hihi, nyt aiheeseen sopien voisinkin tehdä..

Muumi-jaksot top 3:

 
1. Tyrmääjäsieni
Toi oli niin hauska. .-D Nauretiin Fikun kanssa ihan sikana tota kattoessamme. .-DD
"Nuuskamuikkunen, auta minut pois, alkaa tuntua märältä."
"Minusta on nautinnollista vetelehtiä."
"Suoraan... suoraan... suoraan..." "Äh, paperi loppui!"
^Ei aivan sanasta sanaan otettuja lainauksia jaksosta, mutta jotain sinne päin. .-D



2. Punainen täysikuu
Hemuli oli aivan paras tuossa jaksossa. .-D Ja muutenkin ihana tunnelma, kun Haisulikin pääsi mukaan bileisiin. .-) Ja Muumi papan "siniset" silmät ja Hemulin sääret. <3



3. Salainen lääke
Oli vaikea valita kolmas listalle pääsevä, mut ton nyt otin. .-) Toi oli oikeesti pelottavakin jakso, hyrr.. Vauvana muistan tykänneeni paljon juuri tästä jaksosta. .-D Kannattaa katsoa myös tuon jakson jatko-osa. ,-> Mut tosi moni muukin jakso olis ansainnu päästä kolmannenne sijalle. <3

Jos innostuttaa Muumeja katella, niin täältä niitä löytyypi. ,->

Viikonloppu tässä on sit taas alkamassa, ja ens viikolla onkin jo se ruotsin yo-kokeen kirjallinen osa ja sitä seuraa koeviikko. .-s Tää eka jakso meni ihan sairaan nopeasti! Vähän epävarmalta tuntuu kyllä mun ruotsin läpipääsymahdollisuudet, mutta myöhäistä sitä enää on perua, meen sinne ees koklaamaan, jos sattuisinkin jotain osaamaan. .-D Ja sitä sanastoa mun pitäisi kyllä ruveta nyt ihan urakalla lukemaan, muuten käy kökösti ainetta kirjoittaessa, kun on yksipuolinen sanavarasto. x-P Mut kuha opettelen jotain hienoja kielioppirakenteita ja sanontoja ja käytän niitä, niin eihköhän niistä jotain lisäpisteitä tulisi, hehe..

Mut pitäis tosiaan ton yo-kokeen lisäksi pystyä muihinkin koeviikon kokeisiin lukemaan. .-P Onneksi mulla menee taas silleen kivasti ne kokeet, että saan pari vapaapäivää koeviikolle, kun ei koetta silloin ole. ,-> Kuvistöitä pitäis vaan vähän kiireellä tehdä eteenpäin. .-P Eilen mä ja Fiku käytettiin yhteinen vapaatuntimme kuvistöiden tekemiseen, mut mulla on niitä töitä silti hirmuna rästissä, kun viime viikolla olin pari tuntia poissa sairauden takia. .-x Mut onneksi se ope sanoi, ettei tolla keramiikkakurssilla ole niin väliä, jos jää pari työtä tekemättä, mut ois kumminki kiva saada kaikki tehtyä, kun toi kurssi maksoikin, et hyödyntäis koko summan. .-D

No mut nyt on sinänsä aika löysä viikonloppu kumminkin, mitä nyt tota ruotsia ois hyvä jaksaa "pluggata". Aah, ihanaa, kohta kotiin syömään ja pelailemaan. .-) Tälleen peleihin liittyen täytyy vielä todeta, kuinka ihana hahmo Silver on. x-3

*vilkuttaa Silverille*

Mä kai nyt alan sit lopetella, ehdin ehkä tekemään vielä yhden ruotsin tehtävän ennen kuin Fikun tunti loppuu. .-) Hyviä viikonloppuja! Syökää ja nukkukaa. ,->

Kysymys lukijoille:
MUUMIT?
Vaihtoehto 1: <3
Vaihtoehto 2: lol..

Ei kommentteja: