perjantai 31. elokuuta 2012

Tänään tube...

...toimii paremmin, ja oon päässyt perehtymään noihin Alessandron biiseihin enemmän. ,-> Tosin tässä enemmän kuunneltuani joudun melkeimpä toteamaan, et ei toi laulaja niin huippulöytö ollutkaan, se yksi biisi vaan vei mukanaan, ja ajattelin kaikkien Alessandron biisien olevan hyviä, mut toisin kävi. .-P Nooh, ehkä nää muuttuu paremmiksi usean kuuntelukerran jälkeen, on tääkin melkein hyvä. .-D Oikeestaan ihan hyvä, kun kertosäkeeseen päästiin. .-3


Viime yön aikana tapahtui suuri ihme, minä nukuin n. KAHDEKSAN TUNNIN yöunet!! Ne tuli kyllä tarpeeseen, vaikka väsytti aamulla silti sen verran, et ois voinu jäädä vielä nukkumaan. .-D Mut outoo kyllä, koska viime vuonna selvisin ihan hyvin kuuden tunnin yöunilla, mut nyt oon ihan sika väsyny melkeen joka päivä. .-o Ehkä niihin lyhyempiin yöuniin täytyy totutella, tai jotain. .-D Mut onneksi nyt on taas viikonloppu edessä, et sit saa ainakin nukkua niin paljon kuin haluaa. <3 Ääg kun nää viikot kiitää, vajaan parin viikon päästä mulla on jo se ruotsin yo-kuunteluki. .-s Hjälp! Onneksi kirjallinen osa kokeesta on vasta myöhemmin, ni siihen on sit aikaa lukee vielä. .-)

 No voi huoh, nyt se youtube alkoi sit kenkkuilemaan, joten taas vaihdan Alessandron ämppään. .-P Ei sillä, ettenkö mä ämppää tykkäis kuunnella, just kivaa, kun ennen koulun alkua latailtiin läjä uusia biisejä ämpsylle. <3 Tänään automatkalla ämppä lelli Mikaa, ja soitti siltä monta biisiä. .-D Siitä sit tulikin mieleen, et kun joskus aikoja sitten luin Demin levy-arvosteluista, et tolla uudella levyllä Mika sanoo selkeästi, onko sen ihastus he vai she. Ja tota, mä oon ton levyn omistanu jo yli vuoden ja kuunnellu suht usein, enkä vieläkään ole asiasta perillä. .---D Lyriikoita tutkimalla asia voisi selkeytyä, mut en mä jaksa vaivautua. .-D Muistan kyllä, kun kuulin ekat homo-huhut Mikasta, ja olin silloin ihan pettynyt, kun mulla oli simssissä perhe, jossa minä ja Mika oltiin naimisissa ja kaikkea. Mut ei siinä sit muuta, kuin lopetin Mikasta haaveilun "sillä tavalla". .-D Ah, noita mun Mikafanituksen alkuaikoja. <3<3 Lol, mä rupeen kohta itkemään, liikaa hyviä muistojaa. .-3

Kertokaa joku, miksi Mika näyttää niin hyvältä mustavalkokuvissa? .-3
Jaa lopetin nämä haaveilut joo. x-D
 
Mistähän sitä sitten puhuisi. Eipä tätä vapaatuntia enää paljon jäljellä olekaan, kohta alkais liikkatunti. .-P No, yritän mennä sinne hyvällä mielellä, sentään pesäpallon pelaamiset on nyt ohi. .-) Tuli eilen oikee sellanen "jes, nyt mun ei enää ikina tarvii pelata tätä peliä" -tunne liikkatunnin jälkeen. .-D Tänään meillä on sählyä, saa nändä, mitä sähläystä siitä mun osalta tulee, en ole koskaan ollut hyvä kyseisessä pelissä. .-D Mut ihan ok peli se silti on. .-)

Hyrr, mun käsiä palelee, ja nyt yritän pitää ne hihojen alla lämpimässä ja kirjoittaa samaan aikaan. .-D Ilmastointi toimii kyllä turhan hyvin. .-P Hah, kun meidän piti keksiä tästä meidän lukiosta kymmenen adjektiivia, ni minä vaan heti ekaksi laitoin "kylmä". .--D Ilmastoinnin takia tietenkin, mutten tiedä, miten nuo adjektiivilaput tutkiva ope suhtautuu asiaan.. Hanskat ois kyllä ihan hyvä juttu just nu.

Mitähän siitä tulis, jos noiden kanssa
yrittäisin kirjoittaa näppäimistöllä. .--D

___________________________________________________

Oi hitsi, nyt mä löysin painikkeen, mistä saa tyhjennettyä koko selaushistorian kerralla!! Aina ennen oon hätäisesti ruksinu jokaisen sivun kohdalla erikseen sen pois näkyvistä. .-D Jees, hyvähyvä, nyt voin rauhassa bilettää sivuillani, kun selaushistorin tyhjennys käy kätsysti. ,-> Koskakohan me saadaan ne omat tunnukset näille koneille, en tykkää yhtään, kun kaikilla on sama tunnus. .-P Ja sit kun nää ihmiset "sotkee" näitä koneita, esim. tästä on siirretty toi käynnistä-painike ym. "alajutut" tonne yläreunaan..

Mut juuh, koulu on taas mun osalta ohi tältä viikolta, ja viikonloppu odottaa. .-> Liikka oli ihan kivaa, ois tosin ollu kivempaa, jos ihmiset ei ärsyis ja pelais sääntöjen mukaan... Kun toisille on niin mahdottoman tärkeetä voittaa, ja sit ne suuttuu, kun kaikki ei ookaan yhtä hyviä pelaamaan kuin ne. .-P Ja sit kun mäkin jouduin olemaan vaihdossa pitkään, kun ne "huippupelaajat" ei voinu tulla vaihtoon, koska muuten me oltais hävitty. .-P Eikä opekaan puutu asiaan tarpeeksi, huoh. .-P Et perjaatteessa vastustajat on kivempia, koska ne ei vihastu, jos pelaa huonosti. Ei mulle nyt suoranaisesti kukaan vihastunut, mut kyllä sen huomaa, ettei ne haluu mua sinne kentälle pelaamaan. .-P Ja tiedättekö, se on HIRVEINTÄ, kun joukkueet valitan siten, että valitaan kapteenit ja ne yksitellen luettelee, ketää haluaa joukkueeseensa. Ja sit muutenkin, kun meillä liikkaa tytöt ja pojat samassa ryhmässä, ni ne pojat on niin voimakkaita lyönneissään ym, et siinä mieluummin väistää kuin torjuu niiden lyönnit. Mieluummin pelaisin samantasoisten kanssa, sama asia kuin laittasin uuden pelin saadessani vaikeusasteen heti vaikeimmalle. Arg, oon kyllä niin tympääntynyt tohon liikuntaan suurelta osin juuri noiden edellä mainittujen asioiden vuoksi. .-P

Byääh, ämpästä loppui patteri, ja jostain syystä koneen äänet ei kuulu vaikka ne on päällä, joten nyt joudun viettämään loppu vapaatunnin ilman musiikkia. .-P Noo, kivaahan se on kuunnella siivoojan kolistelua. .-D Alan varmaankin lopetella tätä postausta.. Vapaatuntia on vielä jäljellä aika paljon, ja en yhtään tiedä, mitä aion tehdä, mut kun sanottava loppui, niinn varmaan se on lopetettava. .-D Hyvää viikonloppua kaikille. <3

Vooi että, tää on niin ihana biisi. .-3

Kysymys lukijoille:
Tykkäätkö liikunnasta?
Vaihtoehto 1: Juu
Vaihtoehto 2: En

2 kommenttia:

Mantsu kirjoitti...

Arrh, oon rakastunu Standing Still- kappaleeseen <3 Ja Roman Lobiin!
.. eipäs muuta :-DD

Kasa kirjoitti...

Hihii, mäkin tykkään paljon siitä biisistä. .-3 Pitäis tutustua varmaan paremmin Roman Lobin biiseihin. .-)