torstai 16. elokuuta 2012

Aw, oon...

...ihan koukussa (kirjotin eka koulussa, no, oonhan mä sielläkin .-D) mun vanhojen postauksien lukemiseen! .-D Just ihanaa katella, mitä oon kirjotellu ja repeillä joillekin jutuille, kun muuten oon jo unohtanu ne. .-D Siksi kai kirjotan nytkin, vaikka kukaan ei näitä pääse lukemaan nyt, kun blogi on piilossa, mut onpahan mulla sit itelleni lukemista. .-D Ja tekemistäkin vapaatunneille riittää, kun tänne kirjoittelee. .-D

Voi vitsi, näissä koulun uusissa koneissa on sellanen asetus, ettei koneeseen saa laittaa ääniä päälle, paitti jos kuuntelee kuulokkeiden kautta. .-o Mut ihan hyvä asetus, nytpä saan kuunnella omaa ämppääni rauhassa, kun kukaan ei mölyä vieressä. <3 .-D Aw, ämpän kuuntelu automatkoilla on niin mahtia, kun tuossa vikana kesälomapäivänä meni varmaan kuusi tuntia, kun täytettiin Fikun kanssa ämppiämme uudella musiikilla. .-D Ei mulle tullu muuta ku sellaset 60 uutta biisiä, että pikkusen olen kerännyt uusia suosikkeja viimeisen puolenvuoden aikana. .-DD Joku puolvuottahan siitä kai oli, kun viimeksi ämppää ruokin.. Ja nyt pitäisi päivittää tuota biisilistaakin, äh, en enää ees muista kaikkia lataamiani lauluja. .-D Noo, eihän tässä mikään kiire ole, kun ei kukaan voi nyt lukea blogiani.. Mut laitan silti tähän pari biisinäytettä ämppäni uusista asukkaista. ,->


Jostain syystä nää koulun koneet ei nyt suostu
lataamaan tube-videoita, toivottavasti nää näkyy..

Ja mun reppu räjähtää varmaan kohta (tullessani koneelle tää juttu piti kertoa ekana, mutta yksi asia johti toiseen, ja vasta nyt päästiin tähän. .-D) kun noi liikkavaatteet vie sikana tilaa. .-P Sulloin mukaan jopa erilliset kengät liikka tuntia varten, kun olen niin "lissu", etten viitsi pitää tyhmiä liikkakenkiäni jalassa. .-P Ja Fiku päätti liikata tennareillaan, parhaat liikkakengät ikinä. x-D Onneks huomenna kuulemma sataa, niin meillä on varmaankin sisäliikkaa. <3 Liikka on ihan kivaa, paitti jos pelataan jotain pesistä, se vaan on yksi inhottavimmista lajeista mun mielestä. .-P On niin ärsyä olla siinä lyömässä, kun kaikki kattoo, ja sit kun ei osu siihen palloon ees. .-D Huih, vähän jännittää toi liikkatunti, siitä on .. onko peräti kaksi vuotta, kun mulla oli viimeksi liikkaa? .-o Voi maha.. Liikunta tekisi kyllä hyvää mahalle, siitä on kasvanu ihan älysuuri, kun vaan syön mutten liiku. .-D Ärsyttävää, kun kaikki läskit kerääntyy mahaan mulla, leviäis silleen tasasesti, jolloin ei ees huomais lihoamista. .-D

Byääh, tää on mun ainoo vapaatunti, ja nyt mulla on sit loppupäivä opiskelua. .-< Taino, vaan kaksi tuntia opiskelua oikeestaan, kun vikat tunnit on liikkaa ja kuvista. .-D Mut alan varmaan lopetella, helpme<3 eiku heippa!

Kysymys lukijoille:
Kumpi biisi on parempi?
Vaihtoehto 1: Don Omarin Danza Kuduro
Vaihtoehto 2: Nick Carterin Help Me

Ei kommentteja: