perjantai 24. elokuuta 2012

Vihaan liikkaa!...

... Tänään meillä on 800 metrin juoksu, ja pelkään sitä jo nyt. .-D Eilen kävin ihan kokeeksi juoksentelemassa (ihme!!) ja testailin, miten ämpän kuulokkeet pysyy juostessa korvissa ym, ja järkytyin siitä, miten kuntoni oli huonontunut. .-D Kyllähän se odotettavissa oli, kun en ole harrastanut minkään sortin liikuntaa pariin vuoteen, mutta silti se tuntui jotenkin hurjalta, kun ei jaksanutkaan juosta hengästymättä niin kauas kuin silloin kun viimeksi juoksin samaa reittiä... Sit yleensä oon pystyny olemaan kävelemättä, mut nyt en vaan yksinkertaisesti saanu itteäni juoksemaan, ja aloin kävellä. .-P No mut ehkä tossa liikka tunnilla kannustaa vähän, kun siinä juoksee muitakin vieressä. .-D Mä nyt tavottelen juoksevani ton 800 metriä kolmeen minuuttiin, mut saa nähdä miten käy. .-D Tai kun aikoinaan juoksin 1500 metrin 7-8 minuuttiin, ni siitä koitin sit päätellä, miten ehkä nyt juoksen. .-D Ja toivottavasti juostessa saa kuunnella ämppää, muuten en ala! .-D Eilen Allu kannusti mua juoksemaan tällä biisillään. .-3


Ja ton juoksun lisäksi mulla on muitakin syitä vihata liikkaa. .-D Jostain syystä mä ja Fiku ollaan jokasella liikka tunnilla säädetty jotain outoa. .-D Ekalla tunnilla meidän piti lenkkeillä, ja sit mä ja Fiku tultiin myöhässä takaisin, ja kaikki oli odottanu meitä. x-D Tai tuli siinä meidän jälkeenkin väkeä vähän, mut kummiski.. No toka liikkatunti oli säätöä sen pallon kanssa, ja jotenki huvittaa, kun ohi menneen lyönnin jälkeen ope vaan sanoo "Mm, kyllä siinä oli jo oikea tyyli sentään". .-D Sit ihan yleisesti mulla on vaikeuksia ymmärtää sen open antamia ohjeita, ja oon miettiny, oonko mä vaan tyhmä vai selittääkö se ope huonosti. .-D Kun kaikki muut vaan tekee, ja mä seison siinä hämmästyneenä. .----D No, eilen tapahtui kyllä suurin mokamme. x-D Kun meillä piti olla tuo juoksu jo eilen, mutta se peruuntui sateen takia. Noh, mä ja Fiku lähdettiin vaan kävelemään urheilukentälle, kun aateltiin, että sateesta huolimatta me kokoonnuttais sinne, kun niin oli aiemmin sovittu. No, perille saavuttuamme huomattiin, ettei siellä kyllä ketään ole, ja sit siinä pottuillen käveltiin takasin lukiolle. Ja siellähän se meidän liikkaryhmä oli. Sit me vaan noloina mentiin sille opelle selittämään, miksi oltiin myöhässä. .-P Kun vois mun mielestä kertoa myös mulle ja Fikulle, ettei me lähdetään sateessa kävelemään urheilukentälle, kun jostain syystä kaikki muut tuntui tietäneen, missä piti olla... .-P Että jo kauhulla odotan tämän päivän liikkatuntia, kun melko varmasti tulen taas säätämään. x-D

________________________________________

Ei ees ollu niin kauhea liikkatunti! Paitsi sen juoksun osalta. .-P Alkuun homma meni ihan hyvin, mut sit uuvahdin jo 400 metrin kohdalla, eikä itsekuri pysynyt ja aloin kävellä. .-P Lopulta sit maaliin päästyäni ajaksi tuli joku 4.22, että vähän yliarvioin itseäni. .-DDD Ja sen juoksun jälkeen tuli ihan kamala olo, lääh, päätin, etten juokse enää ikinä. .-D Ja ämpsyä sai toki kuunnella, tällä kertaa mun suurimpana tsempparina oli tää biisi:

And it feel so good... Ei kyllä tuntunu. .-D

Nooh, sit kun kaikki oli juoksut juossu, ni liikan ope päästi meidät tunnilta yli puoli tuntia etuajassa! Mä ja Fiku sit erittäin liikuntatunnille sopivalla tavalla suunnistettiin Heseen syömään. .-D Ja voi naminami, heseranskikset on aivan mahtavia. <3 Sit suureen janoomme tilattiin iso kokis, mut se olikin sit niin iso, että piti ottaa lukiolle kävely matkaksi se mukaan, kun ei keretty hesessä syömään. .-D Arg, nyt tuli nälkä, kun aloin puhua hesestää. .-D Noo, kohtahan mä pääsen kotiin syömäilemään. <3
Nam. <3

Vitsi, äsken joku kulki tosta ohi, kun mulla oli googlen kuvahakutuloksena hese ranskiksia. x-D Varmaan vähän ihmetteli.. Nooh, mutta sitten virkeänä liikuntatunnin jälkeen (=Hesessä käynnin jälkeen) oli jopa mukavaa mennä matikan tunnille! Mut se mukavuus loppui kyllä äkkiä, kun en osannut yhtään laskea niitä matikan laskuja. .-P Mä tykkään laskea yhtälöitä, mutta en tykkää, jos niitä pitää muodostaa itse, mun taidot ei kykene moiseen suoritukseen. .-P Mut nyt on sit tää kouluviikko suoritettu, jeij. .-) Ei kai mulla sit oo enää oikeen muuta kerrottavaa, paitsi haluun kertoa uusimmasta ns. ihastuksestanii. .-D


Joskus kivikaudella Batmanissa Arvuttajaa esittänyt Frank Gorshin. .-D Luulin, ettei niin vanhalta ajalta löytyis ees kuvaa, mut arvaatkaa, kuka innostui, kun googlesta etsin? .---D Näin siinä käy, kun rupee isin kanssa katsomaan isin lapsuudenajan ohjelmia, kun isi on nauhottanu. .-D Tai siis, isi nauhotti noi vasta nyt 2000-luvulla, kun ne näytettiin joskus uusintana, ei isin lapsuusajalla niillä ollut mitään hienoja videonauhureita. .-D Wäwäw, aina, kun aletaan Batmania katella toivon, että niillä olis Arvuuttaja vastuksena. <3 .-D Nyyh, ja nyt tuli suru, kun luin, että tuo heppu on jo kuollu, voi eeei. .-/ Niin siinä käy, kun ihastuu joihinkin 50-luvulla eläneisiin ihmisiin.. Mut ihana toi on silti, varsinkin sen nauru, heeh. ,->

Olin kirjoittamassa, että lähden nukkumaan. .-D Ei, en ehkä kuitenkaan. Alan varmaankin tehdä ruotsin nettitehtäviä. .-P Niitä tulee joka ruotsintunti ihan sikana läksyksi, ja siksi onkin jäänyt blogiin kirjoitusaika vähemmälle, kun on pitänyt käyttää vapaatunnit ruotsin tehtäviin. .-P Ja jos olen päässyt bloggeriin asti, olen yleensä jäänyt lukemaan vanhoja postauksia, on niin koukuttavaa puuhaa kyllä. .-DD Mut nyt minä pian häivyn tästä viikonloppua viettämään, aaah tätä ihanuutta. <3 On jotenkin van tosi hyvä fiilis just nyt. .-)) Viimeinen katsaus vihreään mieheen(i), ennen lähtöä. <3


Kysymys lukijoille:
Tykkäätkö juosta?
Vaihtoehto 1: Toki
Vaihtoehto 2: Enhyi

Ei kommentteja: