perjantai 17. elokuuta 2012

Kökkö sentään...

...ämpästä loppui akku (kirjotin allu .--D) .-( Ja muuten voisin kuunnella musaa koneelta mutkun on tää tyhmä järjestelmä ja kaikki näkis mitä kuuntelen ja en haluu. .-P Toivottavasti patteri-ämpässä riittää voimaa kotimatkalle. .-)

Njäh, tänään oli sinänsä rento päivä, kun oli vaan kaks tuntia. .-D Vitsi olin liikkatunnin jälkeen ihan nääntynyt, tuolla ulkona on sairaan kuuma! Ois oikeesti tehny mieli vaan mennä syömään ja juomaan kylmää vettä, mutta ei, ensin oli vielä matikan tunti. Noo, tästä opimme, että kannattaa pitää vesipulloa mukana liikkapäivinä. ,-> Liikka tunti oli mun osalta aika säätöä ja pallon perässä juoksemista, kun en koskaan saanut sitä kiinni, ni piti mennä hakemaa. .-D Sit jos satuin saamaan pallon kiinni ja yritin syöttää seuraavalle, ni se joko liikkui vaan minimatkan eteenpäin tai lähti ihan väärään suuntaan. .-D Huuhuh, mitähän tästä liikan kurssistakin tulee...

Eilen (viimein) heräsin siihen todellisuuteen, että mulla on pian ruotsin yo-koe, ja että mun pitäisi alottaa se ruotsin lukeminen jo vähän äkkiä! Nyt mulla on kieliopinkertauskussi tässä jaksossa, et siinä kertaantuu kieliopit, mutta se sanasto.. Ääk, ei hyvin tule menemään. .-D Fiku lupasi tehdä mulle sanakokeita, ja oikeen virallisesti merkattiin kalentereihimme, milloin on sanakoe mistäkin. .-D En todellakaan saa luettua kaikkea, mut yritän sit sen minkä ehdin, ja sillä sitten mennään... Mun ruotsin tietämys on aika huteralla pohjalla, joten saa nähdä, miten toi yo-koe tulee menemään... Ja ehkä mun kannattaisi nyt suunnistaa sitä sanastoa opiskelemaan tästä koneelta. .-D

Koska nyt en kuuntele mitään biisiä, niin annan teille tähän kuunneltavaksi vaikka... kivoimman biisin, joka tuli aamuautomatkalla ämpältä. ,-> Mikähän se olisi... Mitä aamulla edes tuli? .-D No laitan vaikka tän:


Kysymys lukijoille:
Onko ruotsi kivaa?
Vaihtoehto 1: Joo
Vaihtoehto 2: Ei

Ei kommentteja: