keskiviikko 29. elokuuta 2012

Löysin eilen...

...sattumalta yhen ihanan italilaisen laulajan. .-3 Tai ainakin mun ns. kokemusten perusteella luulin kuulleeni sen italiaa laulavan. .-D Pari kivaa biisiä löysin eilen, joista toinen on tässä:


ja nyt kuuntelen lisää, jos vielä löytyis lisää kivoja biisejä soittolistalle lisättäväksi. .-3 Ja sit Fiku varmaan taas ihmettelee näitä mun löytöjä. .--D Nääh, youtube ja imgur sekos molemmat yhtä aikaa. .-D Ihan kuin mun Alessandron fanitusta yritettäis sabotoida. .-P Byääh, taitaapi jäädä kuuntelu toiseen kertaan, kun toi youtube ei jostain syystä toimi kunnolla koulun koneella, pöhhöh. .-< Ää, ootin koko koulupäivän tätä, et vikalla vapaatunnilla voisin kuunnella ja nyt en sit voikaan. .-P Nooh, eipä sit voi mitään.. Päivitin muuten musapalkkia, ja kukaan ei tämän postauksen perusteella varmaan arvaa, kuka uutukainen sinne pääsi.. ,-->

 
Noni, sainpa kuvan lisättyä. <3
 
Mulle kävi sellanen hyvä vahinko, et olin ottanu matikan kirjan vahingossa mukaan, ja sit siinä aikani kuluksi tein matikan läksyt. .-D Että ei oo mulla tiedossa kotihommia. ,-> Ruotsinkin tehtäviä teen tässä samalla koneella ollessani aina vähän eteenpäin.. Eeli kotona ehdin siis paremmin kuin hyvin opiskella ruotsin sanastoa. .-P Eilenkin sain ihan hyvin ruotsia luettua, kun vaan alkuun pääsin. .-) Että jee, voin siis nyt riemuita ahkeruuttani. .-D

Ääh, on jotenkin tosi aikaansaamaton oli just nu. En jaksa keskittyä oikeen mihinkään ja väsyttääkin. Vois mennä tonne invavessaan nukkumaan, kun siellä on tilavaa. .-D Joo, ehkä kuitenkin sinnittelen kotiin asti, ja jos vielä silloin väsyttää, ni vois jotku päikkärit ottaa, kun läksytkin on jo tehty. .-) Eilen mun piti nukkua vaan puol tuntia, mut nukuin sit tunnin päiväunet. .-D Voi apua, huomennahan jo torstai ja taas liikkaa. .-P Voiku ei päästäis pelaamaan pesistä. .-D Ei se sinänsä viimeksi ollut niin kamalaa, sain tehtyä jopa juoksun! Ja se tosin varmaan johtui siitä, et mun jälkeen tuli hyviä lyöjiä, et mulla oli hyvin aikaa juosta aina pesältä toiselle. .-D Yleensä yritän palaa jo ykköspesälle juostessa, etten joutuis pelaamaan enempää. .-D Joo, järkevää...

Mut en mä tiiä, siinä kai oli kaikki kuulumiset tältä erää.. Nyt kun postaa taas joka päivä, tulee lyhyitä postauksia, kun ei kerkee tapahtumaan oikein mitään. .-D Mä nyt sit vissiin jatkan kesälomapostauksen kirjoittamista ja ruotsin tehtävien tekemistä, jatkakaa tekin vaan hommianne!


Kysymys lukijoille:
Mitäs aattelit seuraavaksi tehdä?
Vaihtoehto 1: Kerron kommentissani
Vaihtoehto 2: En kerro sulle

Ei kommentteja: