tiistai 28. elokuuta 2012

No huhhuh...

...miten noita lukijoita nyt saapuukaan blogiini. .-D Tilastojen mukaan täällä oli eilisen aikana tehty 24 sivukatselua. .-D Ja mitä nyt nopsaan stalkin, niin on jopa noihin kysymyksiin joku vastaillut, hoh. .-D Ihan pelottaa tällainen suosio.. Oli muuten kyllä paljon stressaavampaa, kun avasin tän blogin taas, koska saa nyt aina pelätä jotain vihakommentteja ym. .-D Et toisaalta mulle vois sopia sellanen päiväkirjamainen salabloggaaminen, mut kai tää menee tässä näinkin. .-D Kävi kyllä mielessä, et jos lopullisesti oisin kätkeny tän blogin, mut turha siitä on enää puhua, kun en kerran niin päätynyt tekemäään. .-D Jos joku pitää mun juttuja noloina, niin pitäkööt, pääasia on, että minä saan olla sellainen kuin haluan ja mikä tuntuu hyvältä. .-)

Mä sitten inhoan kulkea verkkareissa julkisilla paikoilla. .-P Tulee jotenkin nolo olo, tai jotain, oon enemmän pillifarkkutyyppiä. .-D Mut ei oikeen voi muuta, kun on tota liikkaa. .-P Sit kun mulla menee vielä niin ikävästi, et matikan ja liikkatunnin välissä on vaan 5 minuutin välkkä, ni en kerkee siinä mitään enää vaihtaa, kun täytyy lähteä kiireesti jo urheilukentälle. .-P Ja silti myöhästyn, koska sinne urheilukentälle kestää n. 10 minuuttia kävellen. .-D Ja muutenki kököttää, kun meillä on tän viikon liikkatunneilla pesistä. .-P Miksi meillä on kahdella tunnilla pesistä, muitakin lajeja on vaan 1 per tunti. .-P Mutta jos nyt yritän jotain positiivista löytää, niin ainakin toi pesäpallo voittaa 800 metrin juoksemisen. .-D

Eilen ei sitten oikein mitään kummempaa tapahtunut, käytin aika paljon aikaa matikan läksyihin, ja 3/4 tehtävistä meni jopa oikein, vuhuu! .-) Oon aika hyvin pysyny mukana ton kurssin asioissa, ja ihan ihmettelen asiaa. .-D Mut sit mun ilon pilaa toinen tässä jaksossa oleva matikan kurssi, jossa olen suuremmaksi osaksi pihalla niistä asioista. .-P Sit opiskeluun liittyen olen aika pettynyt ruotsin opiskeluuni. .-P YO-koe lähenee päivä päivältä, mut mä en saa itteäni lukemaan. Usein kyllä tulee mieleen "pitäis sitä ruotsia lukea..", mut sitä seuraa sit melkein heti "..mut en jaksa nyt" -aate. .-P Kieliopithan tulee kerrattua tolla nyt olevalla kielioppikurssilla, mut sanastoa en jaksaisi päntätä.. Pitäisi kyllä, koska ruotsin sanavarastoni on hyvin vajaa. .-D Mehän sovittiin Fikun kanssa, että se pitää mulle sanakokeita, mut nekin tyssäsi sit siihen ensimmäiseen sanakokeeseen. .-s Arhg, tänään kyllä yritän lukea ruotsia edes pikkasen, jotta voin sitten olla hyvillä mielin siitä, että tuli luettua. .-D

Njaah, mä taidan nyt sit lopetella, ni kerkeen hetken tekemään ruotsin nettitehtäväläksyjä tässä koneella. .-P Ja muutenkin täytyy lopettaa bloggaaminen ajoissa, jotta ehdin tyhjentää koneen muistista kaikki blogiini liittyvät asiat. .-D Katotaan, huomenna mulla olis mukavaisesti vapaatunteja, mut en silti tiiä, tuleeko postailtua. Mut heippa tältä erää!


Kysymys lukijoille:
Verkkarit vs farkut
Vaihtoehto 1: farkut
Vaihtoehto 2: verkkarit

Ei kommentteja: