maanantai 27. elokuuta 2012

Päätin sitten...

...julkistaa blogini jälleen. .-D Pidin sitä piilossa yksityisyyden menettämisen pelossa, kun meidän koulun konejärjestelmä on vähän sekaisin ollut koulujen alettua, mutta tämä postaus sai minut näyttämään blogini jälleen. .-D Toivotaan nyt sitten, ettei kaikki kouluni ihmiset löydä blogiini ja arvaa, kuka sitä kirjoittaa. ,-P Mut siis, kun noi koulut 14.8. alkoi, ni olen tässä elokuun aikana muutaman postauksen aikani kuluksi kirjoitellut, toisin sanoen olen kai niin koukussa bloggaamiseen, että kirjoitan, vaikkei kukaan postauksia olisi nähnytkään. .-D Kesälomapostauskin on vielä ihan vaiheessa, mut kirjottelen sitä tässä pikkuhiljaa. .-) Mut joo, en ala kertomaan tässä noiden edellisten postausten sisältöä mitenkään tiivistetysti, uteliaat voi lukea, jos kiinnostaa. .-D

Maanantai on aika mukava päivä (koska silloin ei oo liikkaa), et viikonlopun jälkeen voi toisaalta ihan hyvillä mielin palata kouluun. .-D Viime yönä sain tosin aika vajaat yöunet, Iloliemen osan julkaisemisessa kesti pidempään kuin olimme ajatelleet kiitos koneen hidastelun ja muun säädön, ja päästiin nukkumaan vasta puoli kahdelta. .-P No, mä en sit jostain syystä saanut heti unta, ja muutenkin heräilin moneen kertaan yön aikana, että aika vajaat yöunet on nyt sit takana. .-D Viikonloppuna sain kyl nukuttuu aika hyvin, et luulis taas tän viikon selviivän vähemmillä unilla, ettei mikään hengenhätä nyt ole. .-D Oon taas vaihteeksi tajunnu, miten IHANAA NUKKUMINEN ON. <3 Se vaan on niin ihanaa nukkumaan mennessä ajatella kivoja asioita ja toivoa niiden uniintulemista ja sit nukahtaa, wawwa, mä haluun nukkumaan. .-D Sit nukkumiseen liittyen mulla on sellanen outo homma, et jostain syysta avaan yöpaitani nappeja unissani. .-D Ykskin aamu herätessä ihmettelin, kun paita meinasi pudota, kun olin napit avannu. x-D

Mut juu, nukkumisen lisäksi mä kattelin viikonloppuna ahkerasti Muumeja. .-3 Tuliko niitä nyt katottua jopa 4 jaksoa  Yle Areenasta, kun iltasin aina pari jaksoa katottiin. .-D Tarkotus oli kyl lauantaina kattoa Havaiji 5-0 -jakso, mut jostain syystä sitä ei lisätty ruutu.fi:hin katottavaksi. >.-o Oli mulla ja Fikulla hirvee viha asiasta. .-D Mut tosi outoa, et ennen sen ohjelman on voinu kattoa netistä ja yhtäkkiä ei voinukaan. .-P Aah, huh! Nyt ku kävin uusiksi kattomassa, ni kyllä se Havaiji 5-0:n jakso on tuolla, sillon ei vaan vielä ollu, ku viimeks käytiin kattomassa. .. Mut eipä mitään, nuo Muumit kyllä viihdytti mua ihan mukavasti viikonloppuna. .-3 Aw, aivan ihana vauvaohjelma. <3


Mitäsmitäs, en mä sit kai oikeen muuta tehny viikonloppuna. .-o Eiku kyllähän, katoin Selviytyjien finaali-jakson, ja olin kyllä helpottunut siitä, ettei Russel voittanu. .-D Mun suosikit tippui jo aika alkuvaiheessa, et en oikeen toivonu kenenkään voittoa. .-P Hmm, mitähän ens viikolla tulee noiden Selviytyjien tilalle, vois käydä stalkkimassa jostain. .-D Höh, ei sieltä mitään mua kiinnostavaa tule. .-P

Olikohan siinä kaikki kertomisen arvoinen mun viikonlopusta..? Varmaankin. Tänään mulla oli aika rento päivä, vaan paria ainetta ja sit iltapäivällä kuvis. .-) Mut mä alan kaiketi nyt lopettelemaan, voisin hommata läksyjä nyt mut taidan kummiskin laiskotella. .---D Katotaan, kirjotanko huomenna. Mui. .->

Wäw, mä oon kyllä sitä mieltä,
et nää Enriquen vanhat biisit on parhaita. <3

Kysymys lukijoille:
Nukkuminen on ihanaa, vai mitä?
Vaihtoehto 1: On on <3
Vaihtoehto 2: Ei

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Ihmettelinkin jo, että miksen pääse lukemaan blogiasi =D Mutta kiva nyt, kun julkistit sen taas ja pääsen seuraamaan juttujasi =)

Kasa kirjoitti...

Juu, tuli tämä blogin kätkeminen silloin tehtyä ilman ennakkovaroitusta, mutta nyt se on taas avoin lukijoille. .-)